quote:1. AFTERBURN - FRATTY BOY
2. SUNBURST - EYEBALL (JOHN JOHNSON REMIX)
3. YAHEL FT. EYAL BARKAN - VOYAGE
4. FREE RADICAL - SURREAL (EN MOTION MIX)
5. FIRE & ICE - FOREVER YOUNG
6. THE SWIMMER - PURPLE CLOUD
7. DELERIUM - SILENCE (DJ TIESTO'S IN SEARCH OF SUNRISE REMIX)
8. MOOGWAI - VIOLA (ARMIN VAN BUUREN MIX)
9. KAMAYA PAINTERS - WASTELAND
10. CLOUD 69 - SIXTY NINE WAYS
11. AIRWAVE - ESCAPE FROM NOWHERE
12. DAWNSEEKERS - GOTHIC DREAM (JOHN JOHNSON REMIX)
13. PUSH - TILL WE MEET AGAIN (ALBUM MIX)
14. VDM - NO HESITATION
15. PULSER - CLOUD WALKING
Ge-edit hoor. Pfftquote:
Erm? Dunno waar t over hebt?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:05 schreef Beathoven het volgende:
Moet er niet nog een spatie tussen de woorden en een vraagteken bij de Album titel?
Vast een typo
Het bier smaakt lekker, ik geef het toe, maar ik mis het nog steedsquote:
Hoezo dat nou weer?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:52 schreef Rodie83 het volgende:
Een prestatie van formaat, zeker omdat in de dance wereld muziek vergankelijk is.
vuile slet kan ik me niet herinneren, er zit wel een herkenbaar "godverdomme" in.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:30 schreef HyPe het volgende:
In welke track brult er een gast 'vuile slet'als ie bier op zich krijgt? Kan het zo gauw niet vinden.
inderdaad! gaaf! dat noem ik nog eens luisterwerk!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 05:08 schreef twiFight het volgende:
[..]
vuile slet kan ik me niet herinneren, er zit wel een herkenbaar "godverdomme" in.
Dat is in track 5 Fire & Ice - Forever Young net voor de 2 minuut.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 18 juni 2005 03:38 schreef LuNaTiC het volgende:
Mijn favoriet blijft toch Magik 5: Heaven Beyond. Die tracklist is toch zo fenomenaal:
http://www.discogs.com/release/35653
Beginnen met eternity, vervolgen met no more tears, in het midden op zn toppunt van open your mind (een van de beste, meest gevoelige/emotionele trance tracks ooit) en als afsluiter airwave
En dan heb ik het nog niet eens over de rest van die mix, echt, blijft een klassiekertje.
De andere Magiks mogen er overigens ook zijn hoor. Alhoewel ik 6 en dan vooral 7 eigenlijk iets te makkelijk vind scoren.
Mjah niet mee eens. Niet dat productie cd's zijn slecht, maar voor het echte partygevoel kies ik toch echt voor een mix-cd. Tis maar net wat je leuker vindquote:Op zaterdag 18 juni 2005 08:06 schreef Hexagon het volgende:
De beste trancer? Iets teveel eer voor een mixcd. Dan neem ik liever een geproduceerd artiestenalbum.
Overigens wel een van de betere mixcd's.
Ja, volledig mee akkoordquote:Op zaterdag 18 juni 2005 03:29 schreef twiFight het volgende:
In mijn opinie de beste uit de Magik serie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |