Daar heeft MUUS Kasta voor, die zal waarschijnlijk je in een tuigje hijsen, je daarna dusdanig hard in je reet neuken dat het bloed er uit spat. Muus neemt dat op en het wordt een dag later op de weblog geplaatst. Prima ontgroening toch.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:06 schreef R2cksson het volgende:
En MUUS blijft, het is duidelijk dat zodra ik crew ben, ze mij moet ontgroenen.
Kasta vind ik ook wel okay. Lekkere gast in elk geval.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:10 schreef Havoc het volgende:
[..]
Daar heeft MUUS Kasta voor, die zal waarschijnlijk je in een tuigje hijsen, je daarna dusdanig hard in je reet neuken dat het bloed er uit spat. Muus neemt dat op en het wordt een dag later op de weblog geplaatst. Prima ontgroening toch.
Mooi is dat iig geregeld.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:12 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Kasta vind ik ook wel okay. Lekkere gast in elk geval.
Mooi, dan kun jij vast oprotten.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:12 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Kasta vind ik ook wel okay. Lekkere gast in elk geval.
Ach laat hem toch, het streelt zijn ego en dat voelt lekker. Dat moet jij ook weten, mister fok crew...quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]OI!!!!!! Kasta is US mod.... pulies....... US mod.... je kan verdomme nog beter V&A mod zijn, dan ben je tenminste nog iets.....
Kasta op US is hetzelfde als een neger mee laten spelen in GTST, een excuus neger.
Ik heb de TTT-master als compagnon, ik woon praktisch naast de Aldi, kloely heeft spontaan in mijn fotoboek gevraagd of ik haar nog leuk vind en ik neig naar het perfecte. Te tof om ONZ-mod te worden dus. Daarom laat ik de eer aan jou, Stofje.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:45 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Ik wil me bij deze weer kandidaat stellen. Ik denk dat ik zowel Pool/Bupah als VAC gemakkelijk kan overwinnen. Ik héb kloely en ik héb Schultenbräu en ik bén gewoon de enige echte perfecte mod.
tot vorige week zondag om 20:00 uurquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:02 schreef Pool het volgende:
Tot wanneer kun je mailen trouwens?
Ik wil natuurlijk in stijl een minuut na sluitingstijd op de verzendknop drukken.
you have the right to remain silencequote:Op woensdag 22 juni 2005 23:10 schreef Dark_Killah het volgende:
Wanneer krijg ik m'n rechten nou?
staat in het regelementquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:12 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Oh, ze hebben me nooit vertelt dat je engels moest kunnen voor onz.
Ah, dan mail ik wel een week en een minuut na sluitingstijd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:05 schreef jaguar het volgende:
[..]
tot vorige week zondag om 20:00 uur
Geen probleem dus![]()
top!quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:29 schreef Pool het volgende:
[..]
Ah, dan mail ik wel een week en een minuut na sluitingstijd.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]ga fietsen stelen, ouwe.
Ideetje: Laten we de oude garde (MUUS en Havoc) er uit flikkeren en samen ONZ gaan modden. Jij roept de hele tijd: 'Opkutten kankerlijer' en ik roep: 'Ja, dat wat Rikje zegt'.
Goed plan, al zeg ik het zelf.
Hej! da's mijn idee.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:29 schreef Pool het volgende:
Ah, dan mail ik wel een week en een minuut na sluitingstijd.
Tot 4 dagen geleden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:02 schreef Pool het volgende:
Tot wanneer kun je mailen trouwens?
Ik wil natuurlijk in stijl een minuut na sluitingstijd op de verzendknop drukken.
Wanneer zal de uitslag ongeveer bekend zijn?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tot 4 dagen geleden.
Mail nu dus maar ff.
Goede vraag.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:35 schreef freiss het volgende:
[..]
Wanneer zal de uitslag ongeveer bekend zijn?
Omdat een schijndemocratie op dat niveau niet werkt?quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:38 schreef Dirkh het volgende:
En waarom is het succesvolle concept van Odols niet gebruikt voor het aanstellen van de FA's? NOU?
Het mailtje zal vast nog onderweg zijn Bupje, het komt goed. (heb ik uit betrouwbare bron, via via, in de wandelgangen, gelezen in de Story)quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:39 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb expres niet gemaild, in de hoop dat zij mij zouden mailen.
Niet dus.
Ik ben voorquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:03 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Er kan ook gestemd worden om mij meteen FA te maken, scheelt wat 'procedures'.

Het is vast allemaal een groot master-plan van Havoc en MUUS. Een soort Pinky and the Brain.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:01 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Omdat een schijndemocratie op dat niveau niet werkt?
NARF!quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is vast allemaal een groot master-plan van Havoc en MUUS. Een soort Pinky and the Brain.
[afbeelding]
Ik moet ineens denken aan dat spuitende wijf.quote:
Die kop! DIE KOP!quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:37 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan dat spuitende wijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |