Totaal niet, maar dat siert mij juist.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:11 schreef UIO_AMS het volgende:
VAC, heb je al een programma waarmee je de kiezers gaat overtuigen?
Mijn stem heb je.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:14 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Totaal niet, maar dat siert mij juist.
VAC for presidentquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:14 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Totaal niet, maar dat siert mij juist.
Koorknaapje is ook ok, BB.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
VAC for presidenterm kut beetje laag ingezet .. ahum VAC voor gristus
en vergeet het moddergooien niet, benieuwd wie van de kandidaten in een grijs verleden betrapt is in een bordeelquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:31 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Krijgen we ook debatten tussen de wannabee mods?
Dat laatste komt me héél bekend voor.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:16 schreef Pool het volgende:
Schitterend dat Odols weer terug is!![]()
Ik denk dat ik maar ga mailen uit pure extase vanwege dit initiatief. Mits jullie beloven dat ik niet win natuurlijk, ik heb veel te weinig tijd.
Het is samenspraak tussen FA's en Modsquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:45 schreef Oversight het volgende:
ik heb gemaild vonny !
hoeveel bififoto's voor mijn nieuwe kleur ?
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:26 schreef Havoc het volgende:
Het is samenspraak tussen FA's en Mods. A's bemoeien zich daar niet mee over de regel. En spreken in ieder geval geen veto uit dat iemand het zou moeten worden.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:36 schreef Ruis het volgende:
Uiteraard hebben we daarvoor ook een professionele jury nodig die uiteindelijk het laatste woord heeft in de zaak, dat zijn natuurlijk onze Forum Admins en moeder der aller Fok!kers, yvonne!
Dat ben ik ook!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:39 schreef StofjeB het volgende:
Vote me. Ik ben de beste kandidaat! Echt! En bovendien erg humoristisch ende rechtvaardig ende tof.![]()
Ik vind wokkel de perfecte kandidaatquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:36 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook!
Moet ik nou nog emailen![]()
Als je ook niet aan edits en postverwijderingen en topicverwijderingen doet heb je mijn stem.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:13 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Even peilen, zou ik veel stemmen krijgen ?
Geen slotjes voor iedereenIs mijn motto.
Tuurlijk niet, ongemodereerde reactie's voor iedereen!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je ook niet aan edits en postverwijderingen en topicverwijderingen doet heb je mijn stem.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:53 schreef Havoc het volgende:Ja jezus zeg, nou begin ik die ongein van eerst een smiley ook al.
Zet een smilie tégen je zin.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:53 schreef Havoc het volgende:Ja jezus zeg, nou begin ik die ongein van eerst een smiley ook al.
Duidelijk dusquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik vind wokkel de perfecte kandidaatOf anders bendeleider als ie geen ban meer heeft
![]()
dat laatste zei ik toch niet echt?
Dat ignorantie overheerst?quote:
Jij oock al?quote:Op zondag 19 juni 2005 16:29 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hoi, kan die procedure eens in een hogere versnelling?
Ik zie bagger, mijn handen jeuken.
Ik maak wel een deal met AXA en Abus.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ik voorzie een ernstig slotjestekort.
Zulks een puikende gewoonte.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:36 schreef Zebbie het volgende:
Zo lang het maar niemand wordt die "puikend" of "zulks" zegt.
quote:Op zondag 19 juni 2005 19:45 schreef Bupatih het volgende:
Jullie hebben geluk dat ik niet heb gemaild.
Als je mij stemt wel.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:36 schreef The_Langolier het volgende:
Komt de TTT nou ook weer terug?
Ja, dat dus nietquote:
Is de paus bovennatuurlijk?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:36 schreef The_Langolier het volgende:
Komt de TTT nou ook weer terug?
Hoeveel heb je er voor over?quote:
Sorry, ik was niet helemaal duidelijk.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:44 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik verbreek weer al m'n sociale contacten?
Ik zal even kijken voor je. Misschien moet ik opteren om dat President figuur aan te stellen als mod? Als olie op het vuur zeg maarquote:Op maandag 20 juni 2005 09:52 schreef Dirkh het volgende:
Is het nu ook weer zo gezellig in forumcrew?
Vliegen de bedreigingen al weer over en weer in het backstage odols topic?
Mijn totale gebrek aan interesse in de forumcrew zal vast helpen.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:52 schreef Dirkh het volgende:
Nee, helaas.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:52 schreef Dirkh het volgende:
Hehe... onzin is ook niet meer wat het geweest is...quote:Op maandag 20 juni 2005 11:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, helaas.
En we deden dit juist voor de rellen..
Das stimmt Cerriquote:Op maandag 20 juni 2005 13:12 schreef cerror het volgende:
Hehe... onzin is ook niet meer wat het geweest is...
Ik weet niet wat er is, maar ik was het iig niet.quote:
Maakt niet uit, heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:43 schreef Dirkh het volgende:
Verdomme, ik zou net een mailtje sturen, blijkt de inzenddatum al verstreken.![]()
Heb je DePresident in je MSN lijst staan ofzo?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:46 schreef Tiemie het volgende:
Volgens mij was 't animo de vorige keer groter.
Toen zouden ze Havoc nog niet als collega krijgen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:46 schreef Tiemie het volgende:
Volgens mij was 't animo de vorige keer groter.
gaeensdood@fok.nlquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:51 schreef Parvus het volgende:
waar moet ik ook alweer naar toe mailen?
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb je DePresident in je MSN lijst staan ofzo?
Kut.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:22 schreef jaguar het volgende:
ze zijn nog druk aan het spitten in het postverleden van de alle solicitanten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |