Beebiequote:
Al gemaild?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:49 schreef Xlarge het volgende:
slaan we nou weer die weg in ?
er komen iig weer leuke weken aan
Ik heb me kostelijk vermaakt iig!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:49 schreef Xlarge het volgende:
slaan we nou weer die weg in ?
er komen iig weer leuke weken aan
Leven in de brouwerij.quote:
Ach, ik wacht met smart af.quote:
Waar is die Boebiedoe eigenlijk?quote:
Iedereen schijnt ook dikke lol gehad te hebben toen Balkenende werd gekozen. Dat zegt nog weinig over de uitwerkingen van het plan.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat was er godverdomme mislukt? iedereen heeft er lol van gehad dus is het hele idee geslaagd.
verleden keer had ik een mooie brief geschreven om jurylid te mogen worden...quote:
Nog een keer mailen die handel dude.!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:53 schreef Xlarge het volgende:
[..]
verleden keer had ik een mooie brief geschreven om jurylid te mogen worden...
ook gepost trouwens , ik probeer de vorige odols topics al terug te vinden , zonder succes![]()
Hij is ook niet online op msn.quote:
Hey Tessje is wel mod geworden hequote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:54 schreef jogy het volgende:
En als deCrew
gewoon de uitslag van het referendum accepteert dan komt het allemaal wel goed, zonder dat hele voortrekgezeur!
Die is dood ofzo.quote:
Topics van 6 tot 9 maanden en zoeken op "odols"quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:53 schreef Xlarge het volgende:
[..]
verleden keer had ik een mooie brief geschreven om jurylid te mogen worden...
ook gepost trouwens , ik probeer de vorige odols topics al terug te vinden , zonder succes![]()
ik wil niet opnieuw tikken , ik wil de link !!!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Nog een keer mailen die handel dude.!
En meer dan dat.quote:
Yup. En dit keer echt 4-EvAhHhH.quote:
Maar hey, dit is ONZ. Alles voor een lach.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:53 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Iedereen schijnt ook dikke lol gehad te hebben toen Balkenende werd gekozen. Dat zegt nog weinig over de uitwerkingen van het plan.
Maar het was een uitermate fraai concept heur, dat odols![]()
MUUS? die breezertaal.... niet hot.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |