Vraag ik mij ook af...quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:11 schreef Dirkh het volgende:
Wanneer is die Ruis nou eindelijk eens weg?
Opbokken, kutnewbie.quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]ga fietsen stelen, ouwe.
Ideetje: Laten we de oude garde (MUUS en Havoc) er uit flikkeren en samen ONZ gaan modden. Jij roept de hele tijd: 'Opkutten kankerlijer' en ik roep: 'Ja, dat wat Rikje zegt'.
Goed plan, al zeg ik het zelf.
Havoc? Wie is dat?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]ga fietsen stelen, ouwe.
Ideetje: Laten we de oude garde (MUUS en Havoc) er uit flikkeren en samen ONZ gaan modden. Jij roept de hele tijd: 'Opkutten kankerlijer' en ik roep: 'Ja, dat wat Rikje zegt'.
Goed plan, al zeg ik het zelf.
Daar heeft MUUS Kasta voor, die zal waarschijnlijk je in een tuigje hijsen, je daarna dusdanig hard in je reet neuken dat het bloed er uit spat. Muus neemt dat op en het wordt een dag later op de weblog geplaatst. Prima ontgroening toch.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:06 schreef R2cksson het volgende:
En MUUS blijft, het is duidelijk dat zodra ik crew ben, ze mij moet ontgroenen.
Kasta vind ik ook wel okay. Lekkere gast in elk geval.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:10 schreef Havoc het volgende:
[..]
Daar heeft MUUS Kasta voor, die zal waarschijnlijk je in een tuigje hijsen, je daarna dusdanig hard in je reet neuken dat het bloed er uit spat. Muus neemt dat op en het wordt een dag later op de weblog geplaatst. Prima ontgroening toch.
Mooi is dat iig geregeld.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:12 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Kasta vind ik ook wel okay. Lekkere gast in elk geval.
Mooi, dan kun jij vast oprotten.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:12 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Kasta vind ik ook wel okay. Lekkere gast in elk geval.
Ach laat hem toch, het streelt zijn ego en dat voelt lekker. Dat moet jij ook weten, mister fok crew...quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]OI!!!!!! Kasta is US mod.... pulies....... US mod.... je kan verdomme nog beter V&A mod zijn, dan ben je tenminste nog iets.....
Kasta op US is hetzelfde als een neger mee laten spelen in GTST, een excuus neger.
Ik heb de TTT-master als compagnon, ik woon praktisch naast de Aldi, kloely heeft spontaan in mijn fotoboek gevraagd of ik haar nog leuk vind en ik neig naar het perfecte. Te tof om ONZ-mod te worden dus. Daarom laat ik de eer aan jou, Stofje.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:45 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Ik wil me bij deze weer kandidaat stellen. Ik denk dat ik zowel Pool/Bupah als VAC gemakkelijk kan overwinnen. Ik héb kloely en ik héb Schultenbräu en ik bén gewoon de enige echte perfecte mod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |