quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Toen zouden ze Havoc nog niet als collega krijgen.
afgekeurd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:36 schreef cerror het volgende:
Ik vind havoc eigenlijk wel een jofele kerel.
zolang je maar geen ruzie met m'n hond zoekt kan ik er best mee leven hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:35 schreef Havoc het volgende:
[..]
Als je daarom al afhaakt is het duidelijk inderdaad.
Ja ik heet toch geen Swetseneggerquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:37 schreef jaguar het volgende:
[..]
zolang je maar geen ruzie met m'n hond zoekt kan ik er best mee leven hoor
Sterf dan maar hond.quote:
tófquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:44 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
VAC voor totale dictatuur.
Zal ik nog een mailtje sturen dat ik meedoe en me dan later 'om persoonlijke redenen' terugtrekken?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:44 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
VAC voor totale dictatuur.
Ow, net als bij Amerikaanse verkiezingen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:14 schreef Pool het volgende:
[..]
Zal ik nog een mailtje sturen dat ik meedoe en me dan later 'om persoonlijke redenen' terugtrekken?
Geen dictatuur zonder een goede schijnkandidaat natuurlijk.
Jij komt er wel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:07 schreef Talietje het volgende:
Stem Talietje voor mod!
en ik beloof jullie topics gooi ik niet op slot
Hihihihiihihihihihihiihahahahahahahoeoeoeooeoeehihi
![]()
Klinkt goed!quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:16 schreef Bupatih het volgende:
Pool, zullen we samen één mailtje sturen
En dan gaan we langzaamaan van binnenuit héél Fok! overnemen, door te beginnen bij het centrum, ONZ!![]()
![]()
Ik wil me bij deze weer kandidaat stellen. Ik denk dat ik zowel Pool/Bupah als VAC gemakkelijk kan overwinnen. Ik héb kloely en ik héb Schultenbräu en ik bén gewoon de enige echte perfecte mod.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Klinkt goed!![]()
Dan hebben we alleen VAC nog in onze weg staan. Die kunnen we wellicht uit de weg ruimen of omkopen met enkele treetjes Schultenbräu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |