quote:op maandag 20 juni 2005 11:46 schreef dancingphoebe het volgende:
het leven valt gewoon niet goed te verkopen. het is een achterlijk concept. probeer het eens te marketen, probeer er eens een verkooppraatje te verzinnen.
"jaah, eeeuh, njah het is een hoop moeite, eigenlijk overwegend kut. njaeeeuhhnou, als je een hoop moeite drinsteekt, gebeuren er wel af en toe leuke dingen en njah, daarna is het weer grootendeels kut. moet je kopen joh!"
wat nou! het is toch relaxt?quote:op zaterdag 18 juni 2005 00:22 schreef ryst het volgende:
ik was aan het nadenken
en.. wat is nou het zin dit alles? je staat op gaat weer slapen, dag in dag uit.. en dan ga je dood.
waarom die energie verspillen aan dingen leren, dingen doen, waarom überhaupt nog wat doen ?
dan denk ik.. als ik nou dood was.. zou het uitmaken? als dat het vooruitzicht van het leven is?
yep, bevestiging van m'n vooroordelen, dat is wat het is........quote:
www.rvu.nl (*klik door naar 'god bestaat niet') wetenschappelijk onderbouwd dat het een gevolg van 'nurture' en bijgeloof is wat je daar zegt.quote:op maandag 20 juni 2005 11:43 schreef haushofer het volgende:
je leeft voor god; god heeft je gemaakt, en jij moet er wat van maken !
elke seconde dat jij verspilt aan de vraag wat is het nut van het leven, heb je weer een seconde verloren om het te zien.quote:op zaterdag 18 juni 2005 00:22 schreef ryst het volgende:
ik was aan het nadenken
en.. wat is nou het zin dit alles? je staat op gaat weer slapen, dag in dag uit.. en dan ga je dood.
waarom die energie verspillen aan dingen leren, dingen doen, waarom überhaupt nog wat doen ?
dan denk ik.. als ik nou dood was.. zou het uitmaken? als dat het vooruitzicht van het leven is?
je hebt gelijk. ik moet naar bed!quote:op maandag 27 juni 2005 01:51 schreef all.george het volgende:
toepasselijke quote:
"besteed de nacht aan dromen en de dag aan actie"
![]()
ik had een dipje ja. zat ik jankend te janken dat ik geen emoties hadquote:op maandag 20 juni 2005 09:42 schreef alicey het volgende:
[..]
volgens mij had ts gewoon een dipje, en is ts nu weer vrolijk aan het verder gaan.
ik zal hier geen discussie gaan voeren over de voor- en nadelen van religieuze boeken.
waarom doe je dat dan niet?quote:op woensdag 6 juli 2005 23:42 schreef ryst het volgende:
wel denk ik nog af en toe dat ik wat meer van het leven zou moeten maken :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |