abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28105640
quote:
op maandag 20 juni 2005 11:46 schreef dancingphoebe het volgende:
het leven valt gewoon niet goed te verkopen. het is een achterlijk concept. probeer het eens te marketen, probeer er eens een verkooppraatje te verzinnen.

"jaah, eeeuh, njah het is een hoop moeite, eigenlijk overwegend kut. njaeeeuhhnou, als je een hoop moeite drinsteekt, gebeuren er wel af en toe leuke dingen en njah, daarna is het weer grootendeels kut. moet je kopen joh!"
jij zou nooit marketeer worden, ik heb voor reclame voor et leven maar 3 woorden nodig: bier, meisjes & bier ...
ik ben sowieso da bomb
pi_28109397
quote:
op zaterdag 18 juni 2005 00:22 schreef ryst het volgende:
ik was aan het nadenken

en.. wat is nou het zin dit alles? je staat op gaat weer slapen, dag in dag uit.. en dan ga je dood.
waarom die energie verspillen aan dingen leren, dingen doen, waarom überhaupt nog wat doen ?

dan denk ik.. als ik nou dood was.. zou het uitmaken? als dat het vooruitzicht van het leven is?
wat nou! het is toch relaxt?
pi_28109440
quote:
op maandag 20 juni 2005 20:50 schreef stanley_climbfall het volgende:

[..]

het is wat hè.
yep, bevestiging van m'n vooroordelen, dat is wat het is........
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  zondag 26 juni 2005 @ 23:35:16 #54
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28258965
interessante ontwikkelingen in dit topic...
  zondag 26 juni 2005 @ 23:51:17 #55
38509 Phate
But Seriously
pi_28259546
quote:
op maandag 20 juni 2005 11:43 schreef haushofer het volgende:
je leeft voor god; god heeft je gemaakt, en jij moet er wat van maken !
www.rvu.nl (*klik door naar 'god bestaat niet') wetenschappelijk onderbouwd dat het een gevolg van 'nurture' en bijgeloof is wat je daar zegt.

je ouders hebben je gemaakt, en als jij geen zin hebt om er wat van te maken, your loss!
ik zou gewoon met de dag gaan leven en het er lekker van nemen.
of doe eens iets goeds voor een ander - je zal zien dat je je er beter door voelt.
Have a little phate in me... | Phate.nl > Lifelog
"Lazerus en toch al dagen lang niet in de kroeg"
pi_28259897
quote:
op zaterdag 18 juni 2005 00:22 schreef ryst het volgende:
ik was aan het nadenken

en.. wat is nou het zin dit alles? je staat op gaat weer slapen, dag in dag uit.. en dan ga je dood.
waarom die energie verspillen aan dingen leren, dingen doen, waarom überhaupt nog wat doen ?

dan denk ik.. als ik nou dood was.. zou het uitmaken? als dat het vooruitzicht van het leven is?
elke seconde dat jij verspilt aan de vraag wat is het nut van het leven, heb je weer een seconde verloren om het te zien.
Altijd aan het dromen...
pi_28261665
voor mij het doel in het leven:

-plezier maken (gelukkig zijn)
-andere mensen helpen ook plezier te kunnen maken (gelukkig te zijn)

of het leven nut heeft, geen idee. dat kan je als mens nooit weten. je weet niet of er iets is na het leven. wat geloof betreft vind ik het wel een typisch verschijnsel dat er honderden geloven zijn en iedere gelovige overtuigd is van zijn geloof. negen van de tien keer gelooft iemand ook in het geloof waarmee hij is opgevoed. je zou dus kunnen zeggen dat als een christenen inplaats van hier in nederland in azië geboren zou zijn hij in een heel ander geloof zou geloven. typisch verschijnsel wel! ook zegt bijna ieder geloof dat als je hier niet in gelooft je naar de hel gaat. dan ben je als gelovige toch behoorlijk aan het rusisch roulette als je bedenkt dat er honderden geloven zijn. naar mijn bescheiden mening kan je nooit verkeerd terecht komen als je goed doet in het leven (of er nou iets is na de dood of niet). daarom laat ik wat betreft geloven alles open. ik geloof overal en nergens in!
pi_28261739
eigenlijk best wel een verwende vraag...

stel je voor dat je van de dokter te horen heb gekregen dat er diagnose is gesteld bij je dat je kanker heb, helemaal uitgezaaid in alle delen van je lichaam. je hebt niet lang meer te leven..
ze weten niet wanneer maar ze kunnen niets meer voor je doen.

dan zijn het de kleinste dingen, waar jij je toch over blijft verbazen. het leven gaat door, en jij bent stervende. wie er dan voor jou is, leuke dingen met jou doet,, en wie de schijt aan jou heeft en jou laat kreperen. dit zijn waarden die je erg raken !! dat een ander meer tijd heeft dan jou om te leven, om zijn dromen achterna te gaan en jij niet, is een luxe dat je niet beseft tot je weet dat je niet veel tijd meer hebt. zo zijn er zoveel dingen... zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeel...

verspil je tijd niet aan onzinnige dingen, ga in plaats hiervan je leven beteren ! maak er wat van ! je zal genieten, als je de waarde van het leven kent. als je er plezier in hebt straal je dit uit... als je motivatie hebt helpt dit bij je werk, studie... vica versa...

het komt allemaal goed... zolang je je tijd maar niet verspilt
Altijd aan het dromen...
  maandag 27 juni 2005 @ 01:45:09 #59
123442 Weirdsels
vreemd zijn is niet slecht ;)
pi_28262012
zolang als dat je leeft heb je de keuze om jezelf kut te voelen of eraan te werken om jezelf happy te voelen. zodra je dood bent is der helemaal nix meer, en denk maar niet dat jij daar iets van doorhebt (dit is wel het moeilijkste te begrijpen voor een mens). dus ga es sporten ofzo tracteer jezelf op iets wat je leuk vind en blijf dat gewoon de rest van je leven doen.
pi_28262043
god heeft iedereen het gegeven ja : vrije wil
Altijd aan het dromen...
  maandag 27 juni 2005 @ 01:48:05 #61
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_28262044
kennis vergaren om door te geven aan anderen?
daarom wil ik leraar worden.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_28262085
toepasselijke quote:

"besteed de nacht aan dromen en de dag aan actie"

pi_28262844
quote:
op maandag 27 juni 2005 01:51 schreef all.george het volgende:
toepasselijke quote:

"besteed de nacht aan dromen en de dag aan actie"

je hebt gelijk. ik moet naar bed!
pi_28571825
quote:
op maandag 20 juni 2005 09:42 schreef alicey het volgende:

[..]

volgens mij had ts gewoon een dipje, en is ts nu weer vrolijk aan het verder gaan.

ik zal hier geen discussie gaan voeren over de voor- en nadelen van religieuze boeken.
ik had een dipje ja. zat ik jankend te janken dat ik geen emoties had

religie is niet echt aan mij besteed

wel denk ik nog af en toe dat ik wat meer van het leven zou moeten maken :/
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:54:47 #65
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28572397
wat is er dan voor jou in plaats van religie?
pi_28572808
quote:
op woensdag 6 juli 2005 23:42 schreef ryst het volgende:
wel denk ik nog af en toe dat ik wat meer van het leven zou moeten maken :/
waarom doe je dat dan niet? beperkt je omgeving je? je school, je werk, je vrienden?

als je het idee hebt dat je te weinig diepgang hebt, verras jezelf dan eens . smeer 'm een weekend naar een stad ver weg, of zoek een duintop en wacht tot de zon onder is, of verf je haar, of koop een hert, doe iets wat je nooit verwachtte van jezelf . dat geeft voldoening .

hoewel een 'dip' natuurlijk helemaal niet erg is, het kan zelfs momenten van blijdschap intenser maken .

succes .
  donderdag 7 juli 2005 @ 00:31:20 #67
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28573932
ga in je eentje naar parijs! heb ik ook gedaan. maak het jezelf niet te makkelijk. dat kan nog wel als je 80 bent.
pi_30088595
de zomervakantie is voor mij ook altijd een periode waarin ik veel aan 'nadenken' doe. dat wil nog wel eens tot een koerswijziging leiden ook.

dinsdag 30 augustus 2005 @ 09:58:21 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30088643
stanley, kap eens met kicken!
ook hier geldt dus: wil de ts een update geven, dan kan ie in het modtopic vragen om verwijdering van het slotje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 19:20:09 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30140851
op verzoek van ts weer open.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 21:08:14 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30144496
zie mod topic .
  woensdag 31 augustus 2005 @ 21:15:52 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30144801
conform sluitpost.
en ook conform de mailwisseling die al eerder tussen jou en mij gevoerd is.
niets *zucht*, dus.
pi_30144893
ja, wanneer mail je weer eens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')