uiteindelijk alleen voor jezelf. zet je pc uit, ga slapen. zet de wekker om 6:00 en ga de zonsopgang bekijken. fucking mooi, ik meen het. doe ik ook, want ik moet toch elke dag om 6 uur op.quote:op zaterdag 18 juni 2005 00:25 schreef ryst het volgende:
ik weet het niet.. ik voel me gewoon een beetje kut en heb geen flauw idee waar ik het allemaal voor doe.
welke kant moet ik opkijken?quote:op zaterdag 18 juni 2005 00:26 schreef slarioux het volgende:
[..]
uiteindelijk alleen voor jezelf. zet je pc uit, ga slapen. zet de wekker om 6:00 en ga de zonsopgang bekijken. fucking mooi, ik meen het. doe ik ook, want ik moet toch elke dag om 6 uur op.
mijn wekker staat om 6 uur alquote:op zaterdag 18 juni 2005 00:26 schreef slarioux het volgende:
[..]
uiteindelijk alleen voor jezelf. zet je pc uit, ga slapen. zet de wekker om 6:00 en ga de zonsopgang bekijken. fucking mooi, ik meen het. doe ik ook, want ik moet toch elke dag om 6 uur op.
ik denk serieus dat jij een tijd met mij moet omgaan, vraag martydekale maar na (ook een user op fok! waarmee ik ben gaan omgaan na zo'n topic als jij nu start). ik weet niet wat er precies met je aan de hand is maar of het ligt aan de meiden of aan de spanning in je leven.het is nu nacht dus denk niet dat je heel uitgebreidde verhalen gaat typen maar verwacht morgen toch een wat betere uitleg van je leven..quote:op zaterdag 18 juni 2005 00:29 schreef ryst het volgende:
ik ben even aan het zwelgen in zelfmedelijden
ik ben een meidjequote:op zaterdag 18 juni 2005 00:40 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ik denk serieus dat jij een tijd met mij moet omgaan, vraag martydekale maar na (ook een user op fok! waarmee ik ben gaan omgaan na zo'n topic als jij nu start). ik weet niet wat er precies met je aan de hand is maar of het ligt aan de meiden of aan de spanning in je leven.het is nu nacht dus denk niet dat je heel uitgebreidde verhalen gaat typen maar verwacht morgen toch een wat betere uitleg van je leven..![]()
meiden misden de gave om logisch te denkenquote:op zaterdag 18 juni 2005 00:42 schreef ryst het volgende:
[..]
ik ben een meidje(ooohh.. dat verklaart alles)
als je dr maar genoeg bier in giet.quote:op zaterdag 18 juni 2005 00:51 schreef misterice het volgende:
[..]
meiden misden de gave om logisch te denken![]()
dan mag je alsnog wel met me omgaanquote:
het leuk hebben kun je anders ook een aardig doel noemen. naar mijn idee het nastreven zeker waard!quote:ach, bedenk je maar gewoon dat je geen doel nodig hebt om het leuk te kunnen hebben en hou het daar bij.
maar godzijdank zit jij niet vol vooroordelen...o wacht even...toch wel!....quote:ikzelf haal de zin van het leven uit het geloof maar daar wil de gemiddelde nederlander niets van weten (en ze weten er ook niets van). het enige wat men er van weet is een aantal vooroordelen, en men verwerpt het dan ook omdat dat wel zo makkelijk/stoer is en met de massa meeloopt. maar ja dat is weer een hele andere discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |