Bud: HOOTERS!! HOOTERS!!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:17 schreef Aurelium het volgende:
Die afschuwelijke films waar ik mij als 12 jarige knul bij moest aftrekken bij gebrek aan beter
mên, het was een feest als er eens een kut voorbij kwam
Nu niet meer dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:17 schreef Aurelium het volgende:
Die afschuwelijke films waar ik mij als 12 jarige knul bij moest aftrekken bij gebrek aan beter
Die vond ik nog wel aardig. Vond het alleen zo stom dat die "erotische scènes" er altijd hetzelfde uitzagen. Alles gebeurde in dezelfde volgorde.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:37 schreef Asskicker14 het volgende:
De Latin Lover serie op RTL5 was ook wel komisch.
Deel 1 tot en met 468...quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik weet nog hoe ik vroeger altijd zo uitkeek naar de Emmanuelle films die op Veronica werden uitgezonden..
Een kut?!?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:17 schreef Aurelium het volgende:
Erotic Dreams was dan ook best stijlvol/sensueel.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:06 schreef zoalshetis het volgende:
toen erotic dreams kwam kon je het opgenomene in de vertraging afspelen en dan zag je nog wel eens een dildo erin gaan ofzo. sowieso hustler-achtige beavershots, dat was wel fijn toen...
Was het daar niet zo dat het gewoon geknipte stukjes uit pr0n-flims waren en aan elkaar gepaste?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:06 schreef zoalshetis het volgende:
toen erotic dreams kwam kon je het opgenomene in de vertraging afspelen en dan zag je nog wel eens een dildo erin gaan ofzo. sowieso hustler-achtige beavershots, dat was wel fijn toen...
ik kan me de indianen-sound van eroticdreams nog goed voor de geest halen. 'kom met je waldhoorn tussen mijn alpen'-shit was ook niet aan mij besteedquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:07 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Erotic Dreams was dan ook best stijlvol/sensueel.
Die tiroler-zooi was hooguit komisch.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:10 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Was het daar niet zo dat het gewoon geknipte stukjes uit pr0n-flims waren en aan elkaar gepaste?
Dat was zo vet!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:12 schreef timmeeeh het volgende:
The Click, zo heet die geloof ik
dan hadden ze zo'n afstandsbediening om mensen geil te maken. liep van deel 1 t/m 23 ofzo
Dat was wel heel frustrerend ja.. Altijd als m'n ouders weggingen pakte ik meteen de gids om te kijken of er iets 'interessants' op tv kwamquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:52 schreef HAL9000S het volgende:
Ik kon ze alleen kijken als m'n ouder wegwaren op zaterdag want tv op je kamer bestond toen nagenoeg niet.
Oeoeoeh! En spannend dat het was!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:58 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dat was wel heel frustrerend ja.. Altijd als m'n ouders weggingen pakte ik meteen de gids om te kijken of er iets 'interessants' op tv kwamEn toen ik eenmaal een tv op m'n kamer had hield ik m'n duim steeds op een andere zender op de afstandbediening, omdat m'n ouders nog wel eens zonder kloppen binnenkwamen om welterusten te zeggen
![]()
SBS6, vrijdagavond, 11 uur.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:32 schreef kriele het volgende:
Waren de films die de TS bedoeld niet op RTL+?
Dat was heel fout idd! Of The house of wax of iets dergelijks, met al die wassen beelden die ''s nachts tot leven kwamen en met elkaar gingen sexen. Vooral de kleding en decors waren echt prachtig *kuch*quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:57 schreef Ronno het volgende:
iemand ooit ´Butterscotch´ (deel 1 t/m 10 ofzo) gezien?
hilarische bagger over een onzichtbare man. Zag je wijven in hun eentje erg nep ´genieten´
en het hoofdkussen af en toe indeuken om te indruk te wekken dat die vent eronder lag
geweldig![]()
Bedenk hier latin lover scenesquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:37 schreef Asskicker14 het volgende:
De Latin Lover serie op RTL5 was ook wel komisch.
Ik weet welke je bedoelt, heb er 2 delen van gezien ik. Ook een keer dat die een meisje "zogenaamd dus" ging ontmaagden. Was wel leuk om te zienquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:57 schreef Ronno het volgende:
iemand ooit ´Butterscotch´ (deel 1 t/m 10 ofzo) gezien?
hilarische bagger over een onzichtbare man. Zag je wijven in hun eentje erg nep ´genieten´
en het hoofdkussen af en toe indeuken om te indruk te wekken dat die vent eronder lag
geweldig![]()
De middelste meid, vooraan kwam bij ons uit het dorp.... Die ouders hebben het eerlijk waar heel zwaar gehad. Auto regelmatig ondergeklad, ramen van het huis ingegooid etc.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |