hehehe wel erg jah, delanoquote:Op zondag 23 maart 2008 13:01 schreef peterfan het volgende:
Ik vond vooral die moeder van die tienermoeder schokkend. Wat een smerig huis en dat gerook...![]()
En waarom krijgen kinderen van tienermoeders altijd van die paupernamen? Delano![]()
Dat zeg je nu. Met de bagage die je hebt meegekregen van je omgeving. Praktijk is dat kinderen van arme ouders niet alleen arm zijn, maar ook kansarm. En dus later ook vaak in de armoede terecht komen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Maar je kunt het ook van de andere kant bekijken, als ik zo leef dat ik me nooit meer zorgen hoef te maken over werken/school (Zoals romy) dan zou ik ook niks doen. Als je leeft als delano later dan wil je dit niet en ga je juist meer je best doen. Maar goed het meiske gaat een opleiding volgen en dan komt het allemaal wel weer goed.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:01 schreef Overlast het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Met de bagage die je hebt meegekregen van je omgeving. Praktijk is dat kinderen van arme ouders niet alleen arm zijn, maar ook kansarm. En dus later ook vaak in de armoede terecht komen.
Beetje makkelijk scoren ditquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:33 schreef borisz het volgende:
We zijn weer begonnen een bijna soldaat vs een homo
Die wil de productie niet eens. Dan zijn er natuurlijk veels te weinig tegenstellingenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:40 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het is zo jammer dat het altijd van die kuthomo's zijn bij PuberruilMaarja normale homo's doen natuurlijk niet mee aan een programma met als rol 'homo'
Inkoppertjequote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die feyenoorders vinden het natuurlijk wel gezellig met die flikker.
Die presentator?quote:
Nouja, als je er vanuit gaat dat iets van 1 op de 14 mensen homo is (heb volgens mij weleens zoiets gelezen), dan is er logisch dat er elke serie (toch telkens iets van 7 afleveringen?) 1 heaumeau bij zit.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:35 schreef jmac het volgende:
Die HOMOwat een LOOKS!
Wel heel vaak een homo trouwens of ligt 't aan mij.
Ik heb ze nooit gemogen, anders had ik wel een seizoenkaart van feyenoord genomen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:11 schreef Meddo het volgende:
goh, ik kijk opeens heel anders tegen homo's aan![]()
ik heb die zus van die homo op hyvesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die feyenoorders vinden het natuurlijk wel gezellig met die flikker.
Jij heb heul geen hyvesquote:Op maandag 31 maart 2008 21:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik heb die zus van die homo op hyves![]()
wat een geil wijf is dat zeg.
Linkjequote:Op maandag 31 maart 2008 21:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik heb die zus van die homo op hyves![]()
wat een geil wijf is dat zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |