Die wil de productie niet eens. Dan zijn er natuurlijk veels te weinig tegenstellingenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:40 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het is zo jammer dat het altijd van die kuthomo's zijn bij PuberruilMaarja normale homo's doen natuurlijk niet mee aan een programma met als rol 'homo'
Inkoppertjequote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die feyenoorders vinden het natuurlijk wel gezellig met die flikker.
Die presentator?quote:
Nouja, als je er vanuit gaat dat iets van 1 op de 14 mensen homo is (heb volgens mij weleens zoiets gelezen), dan is er logisch dat er elke serie (toch telkens iets van 7 afleveringen?) 1 heaumeau bij zit.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:35 schreef jmac het volgende:
Die HOMOwat een LOOKS!
Wel heel vaak een homo trouwens of ligt 't aan mij.
Ik heb ze nooit gemogen, anders had ik wel een seizoenkaart van feyenoord genomen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:11 schreef Meddo het volgende:
goh, ik kijk opeens heel anders tegen homo's aan![]()
ik heb die zus van die homo op hyvesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die feyenoorders vinden het natuurlijk wel gezellig met die flikker.
Jij heb heul geen hyvesquote:Op maandag 31 maart 2008 21:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik heb die zus van die homo op hyves![]()
wat een geil wijf is dat zeg.
Linkjequote:Op maandag 31 maart 2008 21:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik heb die zus van die homo op hyves![]()
wat een geil wijf is dat zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |