En dan gaat het vannacht onweren en dan loopt die poema nog buiten en dan wordt hij bang en brult hij stilletjes in een hoekje en eet heidebesjes en maretakken en dan slaapt hij in een rondje met zijn staart om hem heen, wat mij eraan herinnert dat de kat hier nog steeds in de kamer ligtquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
en waar zijn verdomme mijn ouders nou weer.. niemand vertelt mij ook wat
in een ster met vocht er omheen en een grote toren in het midden?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
geografischtechnisch gezien welMaar verder in een gewoon huisje hoor met bootjes, water, vrij uitzicht en alles
Je bent echt nog helemaal in een joepie-bui, is het niet?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
geografischtechnisch gezien welMaar verder in een gewoon huisje hoor met bootjes, water, vrij uitzicht en alles
ik wil gewoon een fatsoenlijke trailer, die al veel verklaptquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Oei Madonna.. Ja ik hoorde wat van een teaser bij RTL Boulie.
Ik wil haar geweldige concert weer opnieuw zien. Maar DVD laat wel erg op zich wachten..
liev poesje doet geen vlieg kwaadquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan gaat het vannacht onweren en dan loopt die poema nog buiten en dan wordt hij bang en brult hij stilletjes in een hoekje en eet heidebesjes en maretakken en dan slaapt hij in een rondje met zijn staart om hem heen, wat mij eraan herinnert dat de kat hier nog steeds in de kamer ligt
Nounounounouquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
in een ster met vocht er omheen en een grote toren in het midden?en het is er een drukte van jewelste en er kijken veel mensen bij je naarbinnen?
![]()
!
Oeh! Heeft Mango concurrentie gekregen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounou![]()
Jij weet wat voor laminaat er is, je hebt vast mij en mijn fam zien klussen, je weet wat voor gordijnen ik heb, wat voor meubels enz enz enz
![]()
Dus als er eentje vochtig is ondertussen dan ben jij dat wel, stiekemerd
Ja!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bent echt nog helemaal in een joepie-bui, is het niet?.
Nou, denk aan Pupje.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:31 schreef Ang3l het volgende:
Why can't I HAVE him?
Als je het ECHT wil, dan kan het.quote:Why can't I BE him?
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
liev poesje doet geen vlieg kwaad![]()
Heb je die kankerhoer je nummer gegeven?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja!
Vandaag belde mijn huisgenote met een vraagje, echt heeeeeeeerrrlijk gewoon dat ik NIKS meer met die zooi, met die stinktroep en met die bende daar te maken heb... Ze hebben op hun sodemieter gekregen van de woningstichting, dat ze moesten gaan schoonmaken omdat ze anders een schoonmaakbedrijf in zouden huren....
Nou, ik weet niet waar Mango is hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oeh! Heeft Mango concurrentie gekregen?![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:31 schreef Ang3l het volgende:
Why can't I HAVE him?
[afbeelding]
Why can't I BE him?
ja dat aangevreten hertje had ie per ongeluk opgegetenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]de rooie poema hier niet idd!
En die in Ede ook niet, dat is vast zo'n baby disney achtige poema
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb je die kankerhoer je nummer gegeven?![]()
Wanky ofzo?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Waar is die ene Gristelijke anti-vloek [homo] eigenlijk gebleven? Kom, hoe heette-ie ook al weer.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Waar is die ene Gristelijke anti-vloek [homo] eigenlijk gebleven? Kom, hoe heette-ie ook al weer.
WAik dude.. toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
wattissergebeurd trouwens??
Wink
wank
wenk
Prayboy86
Er was een christenlijke anti-vloek homo?!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja dat aangevreten hertje had ie per ongeluk opgegetenhij wou alleen maar knuffelen eigenlijk
![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
I wanna be inside your heaven
Erg rare titel...
Serieus?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Jaaa, Waik! Die verwijderde altijd alle vloek-woorden uit een quote..
JAAAAA!!!!!quote:
Hij kan zo.. geil kijken.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:42 schreef wizarddragon het volgende:
Channing..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn er eigenlijk wel normale mensen in dit topic.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:43 schreef Waxxer het volgende:
Ja![]()
G_E zei een keer kut en Waik quote het citaat waarin hij dus kut zei, maar hij haalde het kut eruit en toen zeiden we er wat van en hij is nooit meer verschenen
Een beetje Nathan maar dan geen seks maar God zeg maar.......
Maargoed, doeg!
Ow ja!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Jaaa, Waik! Die verwijderde altijd alle vloek-woorden uit een quote..
Errlijk delenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:42 schreef wizarddragon het volgende:
Channing..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
De vraag rest natuurlijk, waarom zou je geil kijken naar een kip?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij kan zo.. geil kijken.Zelfs naar een kip!
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk wel normale mensen in dit topic..
Omdat die kip uiteindelijk iets heel lekkers wordtquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De vraag rest natuurlijk, waarom zou je geil kijken naar een kip?
Tuulk! Like duh! Dat ik daar niet op kom!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Omdat die kip uiteindelijk iets heel lekkers wordt
[[url=http://members.home.nl/wizardkiddo/mcnuggets.jpg]afbeelding][/url]
leuk hoedjequote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:51 schreef LeBeau het volgende:
Ik kan natuurlijk niet achterblijven bij de golf van Channing foteaus:
[afbeelding]
Een persoonlijke favoriet.![]()
kippeneuker?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De vraag rest natuurlijk, waarom zou je geil kijken naar een kip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |