Waar moet ik aan denken bij een irritante strandverkoper? Iemand die opeens naast je handdoek staat en met ijs zwaait?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:09 schreef Ang3l het volgende:
Strand is niet overal zand, te koud water en zout
Strand is wind in de haren, met olie ingesmeerde gebruinde lijven, zwembroekjes, branding!Irritante duitsers! Zeemeeuwen! verbrande voeten in het gloeiend hete zand1 irritante strandverkopers! Kinderen die alles verpesten!
DAT is strand!
Hé dat lijstje herken ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:09 schreef DennisMoore het volgende:
Vandaag ga ik wél was opvouwen, overhemden strijken, trap stofzuigen, afwasmachine uitruimen, uitgebreid naar de supermarkt, cd's opbergen, post sorteren en verwerken, etc etc.
Denk ik..
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:05 schreef keizerpinguin het volgende:
Hallo allemaal!!!
sex met je ex is echt gewelidig!!!!
![]()
Nooit geprobeerd eigenlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:05 schreef keizerpinguin het volgende:
Hallo allemaal!!!
![]()
Dat verschilt per ex.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:05 schreef keizerpinguin het volgende:
Hallo allemaal!!!
![]()
als je hem er maar goed in stopt het sluit goed dus dicht het ook hahahaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:18 schreef DennisMoore het volgende:
Het rijmt in ieder geval wel.
Maar dicht het ook?
Maar ook dat verschilt per ex.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
als je hem er maar goed in stopt het sluit goed dus dicht het ook hahaha![]()
Jij begint over instoppen en dichten.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:25 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh ieeuuuwwwwilde ik dat weten
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |