doe niet zo boosquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:02 schreef tong80 het volgende:
Doe msar en slotje.
En jullie bekijken het maar
Nou moe Tong, zo kennen we je niet. Handdoek in de ring ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:02 schreef tong80 het volgende:
Doe msar en slotje.
En jullie bekijken het maar
Er is niemand die dat bestrijdt, Sooty.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:08 schreef sooty het volgende:
Dit topic was eerder dan topic http://forum.fok.nl/fok/post_reply/716143 . Claro.
Ik denk dat hij gepikeerd is door een opmerking van mij.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:12 schreef sooty het volgende:
Waarom is Tong80 dan boos ?
Tja...........quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:12 schreef sooty het volgende:
Waarom is Tong80 dan boos ?
Ook na driemaal blijft die zangeres net zo scheel, scheef en lelijk.quote:
Wel zangeres (maar dat was al bekend, geloof ik), niet uit Italië.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:12 schreef Tokay het volgende:
Italiaanse zangeres?
Trek het je niet aan Tokay.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gepikeerd is door een opmerking van mij.
In dat andere RJPvD-topic.
Dank je.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:18 schreef sooty het volgende:
Trek het je niet aan Tokay.Life's too short to be sorry.
Waar komt jouw mongool dan wel vandaan ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:16 schreef pyl het volgende:
[..]
Wel zangeres (maar dat was al bekend, geloof ik), niet uit Italië.
Nou, nou, nou, Sooty; mevrouw kon anders een behoorlijke partij zingen hoor!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:20 schreef sooty het volgende:
Waar komt jouw mongool dan wel vandaan ?
I do care. En nu erover ophouden!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:21 schreef pyl het volgende:
Eigenlijk heb ik meer reden om boos te zijn. Tong opent een topic met een eigen plaatje, terwijl ik er een in het vorige topic had openstaan (mevrouw hierboven), waarop juist volop gespeeld werd. Da's tegen de etiquette, zullen we maar zeggen.
But who cares?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:26 schreef Tokay het volgende:
Elly Ameling?
Te laat.quote:
Dat is... correct.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:41 schreef pyl het volgende:
Paul Schnabel (CPB)
Die meneer is belangrijk, komt vaak op televisie en had een rubriek in NRC......quote:
Oh, ik dacht dat het familie van je was ofzoquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:46 schreef pyl het volgende:
[..]
Die meneer is belangrijk, komt vaak op televisie en had een rubriek in NRC......![]()
Directeur van het Centraal Plan Bureau.
Nee, zo makkelijk maak ik ze niet ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:48 schreef pyl het volgende:
Modus: is dit de complete band?
Twee leden van Europe uit Sverige ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:54 schreef Modus het volgende:
Beiden uit hetzelfde Noordeuropese land.
Inkoppertje: Maar met die rechterhand zo diep in zijn broekzak heeft-ie zijn instrument wel vast ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:05 schreef Modus het volgende:
De man achter de drums zit daar normaal niet, alhoewel hij ze niet onverdienstelijk bespeelt. Hij is echter virtuoos op een ander instrument. De man rechts heeft zijn instrument niet op de foto.
Ik nu ook. Ik vermoed dat dit crapuul yngwie heet. Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:13 schreef Berkery het volgende:
Ik heb de url gezien en kan de ene wel invullen maar weet niet wie de andere is
Malmsteen. Waarschijnlijk zweeds voor molensteenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:19 schreef sooty het volgende:
[..]
Ik nu ook. Ik vermoed dat dit crapuul yngwie heet. Nooit van gehoord.
Ik ken ze niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:22 schreef Modus het volgende:
Snarenvirtuoso Yngwie J. Malmsteen en rechts zijn vaste toetsenist van zijn eerste paar albums Jens Johansson..
Yngwie J. Malmsteen's Rising Force Zijn doorbraak en klassieker in het genre.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:25 schreef sooty het volgende:
Ik ken ze niet.
Roep eens wat albums die ik kan gaan downloaden beluisteren bij de platenzaak.
Neuh. Ik bedoelde wie ik toch echt (Julian Cleary) degene die ik noemde. Julian Clerc (her)ken ik wel. Jouw plaatje is echter een raadsel. (Waar komt de man vandaan bijvoorbeeld ?).quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:37 schreef Berkery het volgende:
Of bedoelde je Julien Clerc?
Thanks Modus, Ik ga me er eens in verdiepen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Yngwie J. Malmsteen's Rising Force Zijn doorbraak en klassieker in het genre.
Trilogy
Odyssey Naar mijn mening zijn beste.
Daarna volgden nog vele albums maar die waren vooral meer van hetzelfde maar dan met mindere songs..
Maar goed, je moet er van houden he, melodieuze metal (a la Rainbow) met vooral in de begintijd zware neoklassieke invloeden.
Love hurts - Nazareth.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:49 schreef Berkery het volgende:
Ik ga even met de hond weg, maar laat wel een hint achter: deze meneer vind dat verliefd zijn pijn doet.
Yepquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:51 schreef Modus het volgende:
Gino Vanelli?
Nope. Wel actrice.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:12 schreef mr_anonimous het volgende:
De ex van Cruise, Cruz?
quote:
quote:
quote:
quote:
The Stilt idd.quote:
Yep. Weet je nog hoe hij heette?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat die mof die op het rode plein landde?
Kareem......quote:
Op die foto heette die ook nog Alcindor volgens mij.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:16 schreef tong80 het volgende:
Is dit Abdul Jabar ?Ik herkende hem niet.
Nee, hij speelt hier Patrick Bateman en speelt op dit moment Batman naast Michael Caine en de nieuwe vlam van Cruise.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:44 schreef dolle_hond het volgende:
christian bale
You don't have permission to access /Eregalerij/paullitjens.jpg on this server.quote:
Nog duidelijker?quote:Op zondag 19 juni 2005 14:27 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
Een iets duidelijker fotooke wellicht mogelijk?
Si.quote:
Nope.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:19 schreef tong80 het volgende:
Ik ken hem. Maar nu de naam nog. Angelo Branduardi is het niet hč ?
Nee hoor.quote:
Goeie binnenkomer!quote:
Alleen is die van Palme niet gepakt volgens mij.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:39 schreef Tokay het volgende:
Ik postte die foto van Anna Lindh nav het plaatje van Olaf Palme van tong80.
Ook politicus. Ook Zweeds. Ook vermoord.
quote:
quote:
quote:
quote:
Nee, Britse acteur. Speelde in Italian Job (remake), The Transporter, Snatch, Collateral, Mean Machine (met Vinnie) en Cellular.quote:
quote:
Foto zal geen tijd hebben om te antwoorden, vrees ik.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:35 schreef pos het volgende:
Dat meen je niet?
O... wat ergquote:Op zondag 19 juni 2005 21:38 schreef fotoloog het volgende:
Ik was m'n zoon rijles aan het geven bij de maxis in Muiden,allemaal rook onder de motorkap,allle bedrading weggesmolten,dag auto,dag werk...![]()
Tjeetje, Foto.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:38 schreef fotoloog het volgende:
Ik was m'n zoon rijles aan het geven bij de maxis in Muiden,allemaal rook onder de motorkap,allle bedrading weggesmolten,dag auto,dag werk...![]()
hoi pylquote:Op zondag 19 juni 2005 21:38 schreef pyl het volgende:
[..]
Foto zal geen tijd hebben om te antwoorden, vrees ik.
Hoi!![]()
Heb jij enig idee wie die acteur is?
Is geen voetbalplaatje is een plaatje van Mean Machine. Dat is een film.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:39 schreef Tokay het volgende:
Hoi.
Niet alleen maar voetballers-plaatjes, hoor.![]()
Ai dat is vervelend. Veel sterkte Foto.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:38 schreef fotoloog het volgende:
Alleen WAquote:Op zondag 19 juni 2005 21:40 schreef pyl het volgende:
[..]
Tjeetje, Foto.![]()
Ben je niet goed verzekerd dan?
Heeft je geheime helper geen van die films gezien?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:40 schreef pos het volgende:
[..]
hoi pyl
op de eerste foto komt hij mij wel bekend voor...
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Ai dat is vervelend. Veel sterkte Foto.
Sorry dat ik even doorvraag, maar: heb je je auto nodig voor je werk?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:45 schreef fotoloog het volgende:
Alleen WA
Ja de auto is noodzakelijk voor m'n werk...quote:Op zondag 19 juni 2005 21:47 schreef pyl het volgende:
[..]
Sorry dat ik even doorvraag, maar: heb je je auto nodig voor je werk?
Verdomme, Foto, wat vervelend. Dit is een forum, dus ik zal er verder niet op doorgaan, maar ik heb erg met je te doen.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:53 schreef fotoloog het volgende:
Ja de auto is noodzakelijk voor m'n werk...
Arrivederci, Mr_a!quote:Op zondag 19 juni 2005 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga off. Ciao allemaalen Foto nogmaals veel sterkte.
Dank je,ik zit er ff helemaal doorheen......quote:Op zondag 19 juni 2005 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga off. Ciao allemaalen Foto nogmaals veel sterkte.
ik zie m netquote:Op zondag 19 juni 2005 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
en for the record:
Die Engelsman heet Jason Statham
sterktequote:Op zondag 19 juni 2005 22:03 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Dank je,ik zit er ff helemaal doorheen......
Dankquote:
Niet dat ik weet!quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:09 schreef dolle_hond het volgende:
ik bedoelde die topman van KPN, voorheen TPG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |