Koekje er bij?quote:
As usual.quote:
Zegt wie?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Koekje er bij?
Arthur kan niet terugkomen, want die ligt over de golfbaan gespreid.
Misschien probeert Yorin ons te misleiden en is het Arthur wel die terugkomtquote:Op maandag 20 juni 2005 19:21 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Nu Arthur nog en ik ben een bijna gelukkig mens![]()
Dan droomt Joyce niet, dan heeft ze een nachtmerriequote:Op maandag 20 juni 2005 19:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien probeert Yorin ons te misleiden en is het Arthur wel die terugkomt.
Die ouwe bekende van Joyce is Victor.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:26 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Dan droomt Joyce niet, dan heeft ze een nachtmerrie![]()
*moi zoeft naar de tv*quote:Op maandag 20 juni 2005 19:28 schreef DeTolk het volgende:
Het gaat zo beginnen
Wil de reactie van Hillard wel een zien
Ik vraag me af wat hij met die snijbrander gaat doen.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:42 schreef DeTolk het volgende:
Hillard pakt z'n scheikundedoos van zolder
En ze heeft de phone van Ellen, nadat Yvonne 'm niet meer hoefde.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:44 schreef Brandon19 het volgende:
Hey mensen ik weet niet of het hier al gestaan heeft maar herkennen jullie dat huis van mevrouw jansen ook niet? Het is van Riet en Nol Brouwer uit Sam Sam!!!
Heey, niet eens op gelet.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:44 schreef Brandon19 het volgende:
Hey mensen ik weet niet of het hier al gestaan heeft maar herkennen jullie dat huis van mevrouw jansen ook niet? Het is van Riet en Nol Brouwer uit Sam Sam!!!
Cast-opvulling.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:45 schreef Airelle het volgende:
Jeetje kijk ik onm ook nog eens.
En wie is Ron?
En dat kind uit oppassen speelt ook mee, wie speelt ze?
Ik neem zijn taak wel over.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:50 schreef DeTolk het volgende:
Hugo wil niet meer
Hmm... Daar heb je een punt. Maar waarom ging het ook al weeer niet door?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Daan is in Brazilië geweest???? Dat ging toch niet door?
Beschermen voor Hillard.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Godverdomme! Wil die lul van een Niels mijn Iris weghalen???????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |