nou dan zal 't wel 'n vriendje zijn he....quote:Op maandag 20 juni 2005 12:46 schreef haagse_elfje het volgende:
Erik heeft geen broers
Wijze woorden.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:44 schreef babette21 het volgende:
dat kan niet anders, als je 't zo leest... de geruchten zijn dus waar!!
nou ik ben benieuwd.... want nu kan Arthur natuurlijk niet achterblijven
Ik doe men bestquote:Op zondag 19 juni 2005 21:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wij zijn allen bezig met het hebben van een leven. Zou je ook eens moeten doen.
Victor!!!!!!!!quote:Op maandag 20 juni 2005 12:34 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
Zoals afgesproken.
[..]
Victor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Victorquote:Op maandag 20 juni 2005 13:59 schreef Iwan1976 het volgende:
* Flashback
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Victor in Parijs... (ONM #1835, VR. 11-04-2003)
dat doen ze heus niet, hij's tegenwoordig regisseur bij ONM dus kan best weer even meespelenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:02 schreef Dizer het volgende:
Oooowwweeee als ze een ander acteur nemen voor zijn rol
zelfquote:Was ie trouwens zelf opgestapt of uitgeschreven?
Aha! Op die fiets!!!quote:Op maandag 20 juni 2005 14:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat doen ze heus niet, hij's tegenwoordig regisseur bij ONM dus kan best weer even meespelen
volgens mij duurt zijn comeback maar heel kort, da's tenminste 't tweede stuk van de geruchten
[..]
zelf
de wereld kan geen twee Clairetjes aan denk ik....quote:Op maandag 20 juni 2005 14:14 schreef Dizer het volgende:
Als Claire nou opeens een tweelingzus blijkt te hebben zou nog helemaalzijn
je draaft door Diz.......quote:En als Pim toch niet dood is gegean bij de brand/bomontploffing en terug komt met zijn originele gezicht uit de tijd van Cor de Zeeuw zou helemaal UBER zijn
1. De wereld kan geen genoeg Clairtjes krijgenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
de wereld kan geen twee Clairetjes aan denk ik....
[..]
je draaft door Diz.......![]()
ach, als je even 'n mooi lijstje [zie sig. geeft] dan vergeven we 't je wel hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 17:32 schreef ymme het volgende:
tvp, ooh dat mag niet he
Kopje thee erbij??quote:Op maandag 20 juni 2005 19:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
En Aafke en Margot komen ook terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |