Wij zijn allen bezig met het hebben van een leven. Zou je ook eens moeten doen.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:01 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Waar is iedereen??!!!
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wij zijn allen bezig met het hebben van een leven. Zou je ook eens moeten doen.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
ONM is een levenswijze!
En wat heeft dit met ONM te maken? Geen offtopic geneuzel, please!quote:Op zondag 19 juni 2005 22:34 schreef Iwan1976 het volgende:
REMINDER:
Vanaf maandag 20 juni elke werkdag om 16:05u Coverstory op Nederland 1.
Sla het vorige topic er maar eens op na.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
En wat heeft dit met ONM te maken? Geen offtopic geneuzel, please!
Je hebt nog niet eens 'ns gezegd dat je mijn avatar mooi vindt.quote:Op maandag 20 juni 2005 00:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Sla het vorige topic er maar eens op na.![]()
Geen idee, maar Tonnie heeft, na het uitvallen van 'Lars', natuurlijk wel een nieuwe collega nodig.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:06 schreef babette21 het volgende:
dit betekent toch niet dat Teuk K. naar ONM komt he????????
breng ze nou niet op ideeën....quote:Op maandag 20 juni 2005 10:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Geen idee, maar Tonnie heeft, na het uitvallen van 'Lars', natuurlijk wel een nieuwe collega nodig.
Dus misschien wordt Taxi Tonnie binnenkort ook wel Taxi Teun...
dat mag wel, dat kijk ik toch nietquote:Teun schijnt ook al gesignaleerd te zijn bij de opnames van Zoop.
Dat is volgens mij een opnameleider.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:40 schreef babette21 het volgende:
wie is die jongen op die Tonnie-foto???
zijn nieuwe liefde ofzo??
quote:Maandag 27 juni 2005
Iris speelt haar spel en hoopt dat Hillard haar gelooft om tijd te rekken. Maar hoeveel zin heeft dat als Niels hoort dat de politie geen enkel spoor van Hillard heeft gevonden? Shirina stort zich op haar werk, tevergeefs… de emoties over de komende dood van Daan overmannen haar op een verkeerd moment. Hugo en Joost worden bijna betrapt bij hun zoektocht naar Tara.
Dinsdag 28 juni 2005
Marnix wil weten wat Niels met een schietschijf doet. Hillards plan loopt niet helemaal goed: hij moet als de donder een nieuw gifdrankje brouwen. Chris en Julia houden hun vrijgezellenavondplannen voor zichzelf (voornamelijk omdat die plannen er helemaal niet zijn!) Ilyas zoekt toenadering tot Elif. Wat moet hij doen als zij van hem excuses eist? Elif hoort dat Ilyas en Sanne ooit gezoend hebben.
Woensdag 29 juni 2005
Hillard smeekt om voor eeuwig samen met Iris te mogen zijn, maar het loopt anders. Elif neemt een beslissing over haar toekomst met Ilyas. Bettina voorziet het einde van haar geliefde ziekenhuis. Marnix gedraagt zich uitdagend en arrogant tegenover Joyce en dat komt hem op een officiële waarschuwing te staan. Kyra weet JP en Daan samen te brengen.
Donderdag 30 juni 2005
Sanne arriveert dodelijk verwond in het ziekenhuis. Chris vraagt Joost om zijn vrijgezellenavond met hem door te brengen. Hij heeft er zelfs een flink bedrag voor over. Tonnie is nu al een paar dagen spoorloos en dus is het tijd voor Joost en Hugo om in actie te komen. Julia ontmoet de vader van Chris en is vooral gecharmeerd van zijn onmetelijke rijkdom.
Vrijdag 1 juli 2005
Hugo en Joost wensten dat ze nooit het landgoed van Ron waren opgegaan! Zo verschrikkelijk zitten ze in het nauw. Wie is degene die in een Parijse bibliotheek het baanbrekende artikel van Chris ontdekt? Joyce denkt dat ze droomt als er plotseling een schim uit haar verleden opduikt. Chris en Julia trouwen. Als haar lobbypogingen mislukken, neemt Bettina een ultieme beslissing over de toekomst van het AZB.
quote:Hillards plan loopt niet helemaal goed: hij moet als de donder een nieuw gifdrankje brouwen.
quote:Sanne arriveert dodelijk verwond in het ziekenhuis.
Zoals afgesproken.quote:Julia ontmoet de vader van Chris en is vooral gecharmeerd van zijn onmetelijke rijkdom.
Victor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Wie is degene die in een Parijse bibliotheek het baanbrekende artikel van Chris ontdekt?
Joyce denkt dat ze droomt als er plotseling een schim uit haar verleden opduikt.
sounds good.....quote:Sanne arriveert dodelijk verwond in het ziekenhuis.
ze hebben elkaar vorige week toch al ontmoet.......quote:Julia ontmoet de vader van Chris en is vooral gecharmeerd van zijn onmetelijke rijkdom.
dat kan niet anders, als je 't zo leest... de geruchten zijn dus waar!!quote:
Erik heeft geen broersquote:Op maandag 20 juni 2005 12:03 schreef babette21 het volgende:
beetje jong of niet???
ik heb 'n heel klein beetje 't idee dat ik hem ken.... is 't niet gewoon z'n broer ofzo???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |