Nee, dat waren Victor en Merel. Vlak voor het jawoord keerde Daphne terug uit de doodquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:02 schreef Rodney1988 het volgende:
Kan iemand mij even herrineren waarom Margot en Victor nooit getrouwd zijn ? Door Daphne en die Maurice toch??
Dat kan ik me nog goed herinneren. Renée vond het ontwerp van de trouwkaarten maar niks en daarom ging het hele feest niet door. Ze ging helemaal over de rooie.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:02 schreef Rodney1988 het volgende:
Kan iemand mij even herrineren waarom Margot en Victor nooit getrouwd zijn ? Door Daphne en die Maurice toch??
quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Renée vond het ontwerp van de trouwkaarten maar niks en daarom ging het hele feest niet door. Ze ging helemaal over de rooie.
Kijk, als de schrijvers creatief omgaan met het verleden, dan kan ik dat ook.![]()
Bovendien deelden Margot en Maurice een gezamenlijke passie: strips.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:10 schreef babette21 het volgende:
Rodney heeft het goed hoor: Margot en Victor gingen uit elkaar omdat Vic vreemd was gegaan met Daphne
en aangezien Margot stiekem toch al de hots voor Maurice had, werden zij ook al snel een item
dat je die namen noemt is 1 ding, maar ook nog in combinatie......quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:20 schreef Iwan1976 het volgende:
of ben ik nu in de war met Ticho en Bento.![]()
Victor is hopelijk niet de enige die z'n rentree maakt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:29 schreef Rodney1988 het volgende:
nog 1 pagina en dan zeker weer door naar een nieuw onderwerp ? bijvoorbeeld Victor's Rentree![]()
sterker nog: als ik tussen hen moet kiezen tussen, kies ik niet voor Vic.....quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Victor is hopelijk niet de enige die z'n rentree maakt.![]()
Het grappige is dat ik hem gisteren in elkaar geknutseld heb... komt er vandaag doodleuk de begintune van DOOL in de aflevering voorbij.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:38 schreef babette21 het volgende:
uiteraard.....ik had ook al 'n zeer subtiele TT in mijn hoofd, maar er is geen link met DOOL...
daarom ga ik in the blind met jou mee, zo'n lokmiddel is perfect
I guess so.... waarschijnlijk ergens en public vergiftigen zodat ze geen argwaan krijgt ofzoquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat moest Hillard gisteren eigenlijk met die stopwatch?
Gaat hij zichzelf samen met Iris vergiftigen (à la Romeo & Julia) om zo voor altijd samen te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |