Maar omdat je hem gescand hebt betekent niet dat het plaatje van jou isquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat ik 'm zelf gescand heb, daarom.... mèn...
en ik daarnaast ongeveer evenveel afkeer heb van weblogs, als Wup van De Jongens...
'n dool-topic om Wuppie terug te lokken.....??quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Op de achtergrond was DOOL te horen.![]()
(sluit mooi aan op het volgende topic:)
quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben ik de enige die het raar vindt dat Victor en Margot niet getrouwd waren, maar blijkbaar wel trouwkaarten hebben verstuurd?
ja, wel dus... heb er toch zelf tijd in gestoken om 'm digitaal te krijgenquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:10 schreef Svensational het volgende:
Maar omdat je hem gescand hebt betekent niet dat het plaatje van jou is.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:11 schreef babette21 het volgende:
'n dool-topic om Wuppie terug te lokken.....??
dat zei ik 'n half uur geleden ook al.... wel blijven opletten he...quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben ik de enige die het raar vindt dat Victor en Margot niet getrouwd waren, maar blijkbaar wel trouwkaarten hebben verstuurd?
Komt door de warmte......quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:22 schreef babette21 het volgende:
dat zei ik 'n half uur geleden ook al.... wel blijven opletten he...![]()
FOK zonder Wup is als ONM zonder Arthur.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:35 schreef babette21 het volgende:
wat 'n goed idee......![]()
![]()
ik mis haar....
Een tijdje terug zei je nog dat je een airco had.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Komt door de warmte......
Ik hoef em niet logo-loos te hebben, zou niet weten waar ik het voor zou moeten gebruikenquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja, wel dus... heb er toch zelf tijd in gestoken om 'm digitaal te krijgen
en als je mijn pc kent weet je hoevéél tijd
als zo'n foto nu al in 20-voud op 't net staat is het anders, maar nu weet ik dat ie geript gaat worden
en daar heb ik gewoon even geen zin in. Punt.
[en zeik niet zo, als je 'm logo-loos wil hebben kun je 't ook vragen]
quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:40 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
FOK zonder Wup is als ONM zonder Arthur Victor.
Sven, je zeurtquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:42 schreef Svensational het volgende:
Maar het slaat gewoon nergens op, dat iets wat toebehoort aan de Televizier (of waar je het ook vandaan hebt) bestempelt als je eigen, door er een logo op te zetten.
Nee, ik heb gewoon gelijk.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:47 schreef babette21 het volgende:
en je spreekt jezelf tegen.... check this out
Ja, daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
en je spreekt jezelf tegen.... check this out
oh ik dacht dat het onderdeel was van jequote:Op woensdag 22 juni 2005 20:57 schreef Svensational het volgende:
Ja, daar was ik al bang voorWist niet meer precies wat ik gestemd had
Het komt denk ik omdat ie terugkomt, dat ik em nu ineens boven Arthur verkies.
Die heb ik nog steeds.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:41 schreef Iwan1976 het volgende:
Een tijdje terug zei je nog dat je een airco had.![]()
Ik heb niet gezegd dat ik Arthur stom vond.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het onderdeel was van je
"alles wat jullie stom vinden vind ik sowieso buitengewoon geweldig"-campagne....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |