Laten dat nou de vakken zijn die je zo ongeveer overal krijgt...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:41 schreef yup het volgende:
Op de hva krijg je iig statistiek, management achtig iets, marketing e.d. nederlands/engels etc. etc.
jij bent ook snel tevredenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:36 schreef PowerPoes het volgende:
Bedankt allemaal!
dat er 50 afvallen is kenmerkend voor CE. Dat komt omdat er een hoop luie flikkers op af komen.....en een hoop mensen die nog niet weten wat ze willen. Tegenwoordig is er een flexibele propedeuse toch, dan kies je pas na het 1ste jaar.....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:47 schreef Tasma het volgende:
Ok, ik zit nu in het 4e jaar van de HEAO in den bosch, Commerciele Economie.
Bevalt goed, en veel mogelijkheden op een baan.
Voor de mensen die roepen 'even' prop en dan uni, er zijn 100man begonnen met CE en er hebben er 50 de propedeuse gehaald. De rest is weg.
Mensen die prop even snel halen en naar de uni gaan hebben het zwaar, erg zwaar, 4 van mijn vrienden hebben dit gedaan waarvan er 2 weer moesten terug gaan naar HBO en 2 het nog altijd lastig hebben. (ECONOMISCHE opleidingen).
Das bullshit.. Ik ga nu naar het 3e jaar van CE, en het bevalt prima.. Het is idd een diverse opleiding, maar je hebt er zeer zeker wat aan.. Je interesses moeten gewoon bij vooral marketing liggen.. Vind je dat niks, dan moet je het gewoon niet doenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:44 schreef T1andonly het volgende:
Commerciele Economie wat ik op het moment doe daar kapt de helft mee omdat ze zich niet inzetten of omdat het nix is. echt geweldig is het niet, maar ik haal toevallig alles en ga er nog mee door.
Bereid je maar voor op een jaar vol met vanalles en nog wat, waar je later geen ene zak aan hebt.
Het eerste jaar bij ons bevatte heel weinig marketing, de marketing onderdelen heb ik allemaal met een 8 afgesloten omdat ik dat juist het interessantste vind om te doen.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:47 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Das bullshit.. Ik ga nu naar het 3e jaar van CE, en het bevalt prima.. Het is idd een diverse opleiding, maar je hebt er zeer zeker wat aan.. Je interesses moeten gewoon bij vooral marketing liggen.. Vind je dat niks, dan moet je het gewoon niet doen
En waar doe jij het? Ik hoop niet teveel BE en BA te krijgen, ben eigenlijk blij dat ik daar nu vanaf benquote:Op maandag 4 juli 2005 13:26 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Het eerste jaar bij ons bevatte heel weinig marketing, de marketing onderdelen heb ik allemaal met een 8 afgesloten omdat ik dat juist het interessantste vind om te doen.
Bij ons hebben we dit jaar meer Bedrijfseconomie en Bedrijfsadministratie gehad en dat is niet precies de richting die ik op wil. Ik heb het eerste jaar zonder al te veel moeite gehaald.
Met een beetje inzet lukt het allemaal wel en het bevalt me ook wel goed.
Ik zit er alleen een beetje mee dat ik vrij weinig met marketing in aanraking gekomen ben
Ik zit in Sittard (Hoge School Zuyd), het stomme is dat de meeste mensen de "commerciele vakken" wel halen, maar heel veel moeite hebben met BE of BA en daardoor veel studiepunten mislopen.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:29 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
En waar doe jij het? Ik hoop niet teveel BE en BA te krijgen, ben eigenlijk blij dat ik daar nu vanaf ben![]()
Ik heb 3 jaar MBO administratie gedaan dus BE en BA kan ik wel... Maar het is zo ONTZETTEND saai!quote:Op maandag 4 juli 2005 13:35 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik zit in Sittard (Hoge School Zuyd), het stomme is dat de meeste mensen de "commerciele vakken" wel halen, maar heel veel moeite hebben met BE of BA en daardoor veel studiepunten mislopen.
jij ging toch CE doen @ hanze?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:40 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar MBO administratie gedaan dus BE en BA kan ik wel... Maar het is zo ONTZETTEND saai!.
Als je dat doet ben je een grote idioot. Klinkt allemaal wel leuk dat "echt" studeren (ik gok dat je de universiteit bedoelt) maar het voegt heel erg weinig toe. Maarja als je het toch wil doen kun je het tegenwoordig in 1 jaar je master halen na je HBO. Dus waarom zou je 6 maar moeilijk doen op het VWO en 4 jaar moeilijk op de universiteit als je ook gewoon 5 jaar kunt relaxen op de havo, 4 jaar relaxt op HBO en 1 jaar even je best doen op de universiteit. Volgens mij kun je dat beter doen. Werkgevers kiezen trouwens ook voor dit traject omdat je hetzelfde papiertje hebt maar wel met werkervaring (stages)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:15 schreef Underdoggy het volgende:
Als ik jou was zou ik in 1 jaar mijn VWO gaan halen en dan "echt" gaan studeren... Economie en management ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |