Gutgut, hij kent een duur woordje hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:29 schreef CyFanate het volgende:
erudiet
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:24 schreef CyFanate het volgende:
Bovendien is erudiet geen duur woord, erudiet is een woord dat door ieder redelijk weldenkend mens (hopelijk mag het merendeel van deze samenleving zich daartoe rekenen, ik heb zo mijn twijfels) gebruikt wordt.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:24 schreef CyFanate het volgende:
Bovendien is erudiet geen duur woord, erudiet is een woord dat door ieder redelijk weldenkend mens (hopelijk mag het merendeel van deze samenleving zich daartoe rekenen, ik heb zo mijn twijfels) gebruikt wordt.
a) Behoort tot de mogelijkheden, mits de post interessant is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:29 schreef CyFanate het volgende:
tho_Omas: Weet je wat jij kan doen?
a) Beter post lezen
b) A is voor jou onuitvoerbaar dus: Terug naar de basisschool
c) Na een snelcursus hoe lees ik goed de volgende zin lezen: IS NIET BEDOELD OM OP TE SCHEPPEN... Goh, wat zou dat toch betekenen
d) vervolgens tot de conclusie komen dat de reden dat ik dat postte een reactie was op het bericht van een niet nader te noemen persoon (vindt Mr-Z vast niet leuk) waarin hij veronderstelde dat ik door mijn leeftijd niet erudiet zou kunnen zijn en daardoor niet in staat zou zijn tot een rationeel antwoordDat jij dat niet begrijpt bewijst meer over jou dan over mij
erudiet... ik heb dus nog nooit van dit woord gehoord. maar het betekend dus geleerd. Geleerd zijn is dus in jouw optiek dat je voor "normale" woorden een ander woord kent. Dus als ik mij af vraag waarom jij zo afkeur maakt op de cohort die dat woord niet kent en mij afvraag waarom jij geen conterfeitsel in je profiel hebt, maakt mij dat dan ook erudiet. Elke onbenul kan woordjes in zn kop stampen en die toevallig onthouden. Dat jij daar mensen op vergelijkt zegt dan meer over jou dan over "ons". sorry jelle van je topic!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:24 schreef CyFanate het volgende:
Dat je 'm zo vaak moet herhalen bewijst meer over jou, dan over mij.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:27 schreef CyFanate het volgende:
Bewijst wederom meer over jou (deze opmerking begint tevervelen).
"Nee jij begon....."quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:35 schreef CyFanate het volgende:
Dat ik hem zo vaak moet herhalen komt omdat de mensen hier de hele tijd domme opmerkingen plaatsen waarmee ze duidelijk maken dat ik absoluut gelijk heb met mijn gezever over het niveau.Kan ik ook elke keer zeggen maar is zo lang he
Je voldoet in ieder geval aan mijn verwachting.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:36 schreef CyFanate het volgende:
Rekkie: Die reactie bewijst dat jij ook niet in staat bent de juiste informatie uit de berichten te halen.
Mr-Z: Als je je uberhaupt druk hebt gemaakt benje al verkeerd bezig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |