abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28504034
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 10:16 schreef Sjoe538 het volgende:
kasta..
en ook hij een week erbij

modjes die bans pakken, het moet niet gekker worden
pi_28504044
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 10:27 schreef Mr-Z het volgende:

[..]

En niet te vergeten static !
Ja, staat hij er nog niet dan ?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_28504052
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 10:31 schreef Svensational het volgende:

[..]

jawel
pi_28504077
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 10:31 schreef snellejelle het volgende:

[..]

jawel
Juist.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:48:19 #130
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_28504406
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 10:31 schreef Svensational het volgende:

[..]

hmmmzz.. ik ben net wakker ja In het vervolg moet je daar maar rekening mee houden
pi_28526645
WIJ moeten rekening houden met JOUW onvermogen om om de vroege ochtend enigzins wakker te worden? Ga of eerder naar bed of sta NOG later op, maar vermoei ons niet met jouw hersentraagheid bitte
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:32:35 #132
54403 Mr-Z
pi_28526757
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:30 schreef CyFanate het volgende:
WIJ moeten rekening houden met JOUW onvermogen om om de vroege ochtend enigzins wakker te worden? Ga of eerder naar bed of sta NOG later op, maar vermoei ons niet met jouw hersentraagheid bitte
Wie is er nou traag?
pi_28527084
Mr-Z: Dat ik nog een gewoon sociaal leven heb en niet elke seconde op Fok zit leid inderdaad tot het feit dat ik niet 2seconden na jouw post kan reageren.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:42:19 #134
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_28527151
Kasta en Static
Overigens een hartelijk welkom aan Kasta's clonen. *kuch*
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:47:36 #135
54403 Mr-Z
pi_28527375
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:40 schreef CyFanate het volgende:
Mr-Z: Dat ik nog een gewoon sociaal leven heb en niet elke seconde op Fok zit leid inderdaad tot het feit dat ik niet 2seconden na jouw post kan reageren.
Maar wie ben jij om zo tegen mij uit te vallen? Dit was duidelijk een uitspraak van mij die niet serieus bedoeld was. Als jij geen humor begrijpt moet je niet in ONZIN rond surfen. Ik heb zeker wel een sociaal leven. En waarom MOET je op mijn post reageren? Ik zie het punt niet ..
pi_28527937
Heb net een ban van een maand en een week achter de rug [14.gif]
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:01:29 #137
54403 Mr-Z
pi_28527959
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:00 schreef Koenz0r het volgende:
Heb net een ban van een maand en een week achter de rug [14.gif]
Welkom terug!

Wat had je gedaan?
pi_28540140
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:01 schreef Mr-Z het volgende:

[..]

Welkom terug!

Wat had je gedaan?
ik ben ook benieuwd!
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:58:44 #139
54403 Mr-Z
pi_28594676
goddess-in-heaven gefeliciteerd
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:04:57 #140
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_28594848
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:58 schreef Mr-Z het volgende:
goddess-in-heaven gefeliciteerd
ja eehmz, leuk voor d'r
ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!!!!
pi_28595010
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:47 schreef Mr-Z het volgende:

[..]

Maar wie ben jij om zo tegen mij uit te vallen? Dit was duidelijk een uitspraak van mij die niet serieus bedoeld was. Als jij geen humor begrijpt moet je niet in ONZIN rond surfen. Ik heb zeker wel een sociaal leven. En waarom MOET je op mijn post reageren? Ik zie het punt niet ..
Maak onderscheid. Moeten? Nee zeker niet. Het was alleen om aan te tonen hoe zielig sommige mensen kunnen zijn. Als jij dat al als humor ziet, ben je really pafatic bezig.

Heb ik inzicht in humor. Zeker wel, maar dan moet het wel op een beetje niveau zijn en niet zo platvloers als jij/jouw humor.
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:16:17 #142
54403 Mr-Z
pi_28595200
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:09 schreef CyFanate het volgende:

[..]

Maak onderscheid. Moeten? Nee zeker niet. Het was alleen om aan te tonen hoe zielig sommige mensen kunnen zijn. Als jij dat al als humor ziet, ben je really pafatic bezig.

Heb ik inzicht in humor. Zeker wel, maar dan moet het wel op een beetje niveau zijn en niet zo platvloers als jij/jouw humor.
Jij kan niemand oordelen of hij/zij humor heeft aan 1 zinnetje. Dat jij andere humor hebt dan mij blijkt wel. Maar respecteer het dan dat niet iedereen hetzelfde denkt als jou. Aan je postgeschiedenis te zien heb jij totaal geen humor als het aan mij ligt. Maar als jij vindt van jezelf dat je wel humor hebt dan ben ik blij voor je hoor

Als humor niet jouw niveau is dan reageer er niet op in plaats van zo'n zeik reactie te plaatsen. Er zijn zat mensen die het wel snappen. Rot gewoon een eind op zielige kneus en ga in R&P rond kijken want ONZ is duidelijk niet jouw type forum
pi_28600754
Onzin heeft veelal laag bij de grondse humor. Boeit me niks, maar op sommige dingen reageer ik gewoon.

Humor niet mijn niveau? Kennelijk begrijp je me niet helemaal (of helemaal niet). Getuigt van mijn mening over het niveau. Zoals ik zei houd ik van humor OP niveau. Dat jij daar niet toe in staat bent is duidelijk. Jij zult waarschijnlijk ook een fervent Hans Teeuwen aanhanger zijn. Grappen ten koste van anderen zijn namelijk altijd leuk niet waar? Hoef je er niet over na te denken hoe zielig je zelf bent.

Oordelen aan 1 zin is idd onmogelijk, een oordeel vormen door oudere posts van jouw "humor" te lezen is echter wel mogelijk. Je kwam zelf op het idee om de mijne door te lezen, jammer genoeg komt het dan niet in je hersenen op dat andere mensen ook op dat geniale *kucht* zouden kunnen komen. Misschien iets meer zelfreflectie toepassen: minder vertrouwen in jezelf en meer vertrouwen in de maatschappij? Just a suggestion.

Jij bent blij voor mij? Och hermetij wat ben ik nu ontroerd van verbazing. Mr-Z is blij. Woeij... Doe ik iig nog iets goed. Als er ook maar in 1 grijze hersencel van jouw opkomt dat ik eventueel geinteresseerd ben in wat jij voor mij voelt, dan wijs ik je terug naar het deel over zelfreflectie.

Aan de andere users: Hierbij zal ik ophouden met Mr-Z afkraken. Mijn sarcasme probeer ik nog te beteugelen, maar ben bang dat als ik teveel reacties hierop krijg ik nogal wat dumb-heads volledig de grond in ga trappen.

Met deze berichten wordt ik absoluut niet populair. Ik zit er niet mee. Ban? Ik zit er niet mee. Maar als ik hierdoor een ban krijgt bewijst dat wel iets van het niveau van de leiding van dit forum en als DAT op hetzelfde niveau zit als het merendeel van deze forum (waarbij ik aangeef dat er ook nog andere erudiete personen op dit forum zitten, maar jammer genoeg zijn deze danig in de minderheid), is er toch iets volledig verkeerd gegaan in de afgelopen jaren.
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:14:11 #144
54403 Mr-Z
pi_28601631
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:53 schreef CyFanate het volgende:
Onzin heeft veelal laag bij de grondse humor. Boeit me niks, maar op sommige dingen reageer ik gewoon.
Blijf hier dan gewoon helemaal weg in plaats van offtopic te gaan reageren in een leuk, goed lopend topic.
quote:
Humor niet mijn niveau? Kennelijk begrijp je me niet helemaal (of helemaal niet). Getuigt van mijn mening over het niveau. Zoals ik zei houd ik van humor OP niveau. Dat jij daar niet toe in staat bent is duidelijk. Jij zult waarschijnlijk ook een fervent Hans Teeuwen aanhanger zijn. Grappen ten koste van anderen zijn namelijk altijd leuk niet waar? Hoef je er niet over na te denken hoe zielig je zelf bent.
Ik zie mij nergens grappen ten koste van anderen maken, ik ben geen Teeuwen fan en mijn humor is zeker van hoger niveau dan de jouwe. Ik snap echt niet waarom jij je druk maakt en begint te zeiken over 1 zinnetje. Als jij niks gezegd had was dit topic gewoon z'n gang gegaan en hoorde je niemand klagen. Ik ben ook zeker niet van plan om iets aan te passen aan mijn 'humor' want ik zie het probleem niet. Jij bent de eerste die er over begint te zeiken dus kijk eerst es ff naar je zelf wil je.
quote:
Oordelen aan 1 zin is idd onmogelijk, een oordeel vormen door oudere posts van jouw "humor" te lezen is echter wel mogelijk. Je kwam zelf op het idee om de mijne door te lezen, jammer genoeg komt het dan niet in je hersenen op dat andere mensen ook op dat geniale *kucht* zouden kunnen komen. Misschien iets meer zelfreflectie toepassen: minder vertrouwen in jezelf en meer vertrouwen in de maatschappij? Just a suggestion.
Je denkt echt dat je de popi-jopi hier bent he Jij mag kijken wat je wil in mijn post geschiedenis en je kan dan ook zien dat ik tenminste de MOEITE doe om wat vrolijkheid in deze wereld te brengen. Niet dus de standaard zeik reacties die zeik users zoals jij altijd doen. Je tekent mij constant af als een dom figuur en je doet zelf alsof jij het meest intellectueel bent. Wordt het dan niet eens tijd dat je eens naar je zelf gaat kijken in plaats van eerst anderen afzeiken?
quote:
Jij bent blij voor mij? Och hermetij wat ben ik nu ontroerd van verbazing. Mr-Z is blij. Woeij... Doe ik iig nog iets goed. Als er ook maar in 1 grijze hersencel van jouw opkomt dat ik eventueel geinteresseerd ben in wat jij voor mij voelt, dan wijs ik je terug naar het deel over zelfreflectie.
Was dit een poging tot humor? hihihihi
quote:
Aan de andere users: Hierbij zal ik ophouden met Mr-Z afkraken. Mijn sarcasme probeer ik nog te beteugelen, maar ben bang dat als ik teveel reacties hierop krijg ik nogal wat dumb-heads volledig de grond in ga trappen.
Nou nogmaals.. jij voelt je dus geweldig en de rest van het gros zijn dumb-heads.. Dan hoor je niet op dit forum thuis en wil ik je vriendelijk verzoeken een heel eind op te rotten (deed ik dat net ook al niet ? )
quote:
Met deze berichten wordt ik absoluut niet populair. Ik zit er niet mee. Ban? Ik zit er niet mee. Maar als ik hierdoor een ban krijgt bewijst dat wel iets van het niveau van de leiding van dit forum en als DAT op hetzelfde niveau zit als het merendeel van deze forum (waarbij ik aangeef dat er ook nog andere erudiete personen op dit forum zitten, maar jammer genoeg zijn deze danig in de minderheid), is er toch iets volledig verkeerd gegaan in de afgelopen jaren.
Het was je leuk gekend te hebben

En dan nog iets.. Jouw niveau is ook niet al te hoog aan die berg schrijffouten te zien. (niet dat ik foutloos schrijf, maar jij denkt dat je hier het hoogste niveau hebt, ik beweer dat niet van mezelf ).
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:22:04 #145
54403 Mr-Z
pi_28601951
oh fuck.. je bent 16

Dus ik zit al die moeite te doen, blijk jij een verwend kut pubertje te zijn wat tegen alles aanschopt wat los en vast zit. Je zal ook wel vaak ruzie hebben met je ouders en denkt alles beter te weten he? Kom over een paar jaar maar weer terug met wat meer levenservaring. Dan snap je de wereld wat beter en heb je je humor misschien wat verbeterd
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:23:45 #146
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_28602015
wat een gelul zeg, van allebei

nee ik heb 't amper gelezen
ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!!!!
pi_28602388
Als jij nog orgineel was geweest, had ik misschien wat meermoeite moeten doen om alles onderuit te vegen (kom maar kom maar kom maar)

a) Intellectueel staat absoluut los van het feit of je al dan niet veel spelfouten hebt. De scripties van Albert Einstein wil je ook niet lezen, het moge toch algemeen bekend zijn dat die man geniaal was.

b) Wat jij ziet als poging tot humor was eigenlijk meer een nog redelijk nette en bedekte belediging. Bewijs 2 dat je hersencellen niet al teveel informatie kunnen verwerken. Dat jij jou humor op een hoger niveau vindt staan is complete logica: Humor is alleen lollig als het op jouw niveau ligt. Humor boven jouw niveau is automatisch te hoog gegrepen en wordt automatisch gekenmerkt als niet lollig of dom. (hier zou je op kunnen reageren dat ik zo laag zou zijn dat ik gewoon helemaal geen humor leuk vindt omdat ik niks begrijp. Jammer, die opmerking kun je niet meer plaatsen. Deze opmerking is compleet onzin en met een veeg van de tafel te voeren door iq testen en schooluitslagen te showen, heb hier echter geen zin in. Omdat ik dit niet doe blijft dit een subjectief iets en valt er met dit punt geen score te behalen)

c) Aan vriendelijke verzoeken heb ik weinig. En zeker als ze geuit zijn door een persoon waar ik uiterst minachting voor op kan brengen.
Zoals ik al aan heb gegeven zijn er op dit forum voldoende mensen met wie je wel op enig niveau kan praten EN die ook humor op niveau hebben.
Nee ik voel me niet geweldig . Is ook niet nodig Denk daar maar over na zou ik zeggen...

d) Ik popi jopi? Lees eerst het hele bericht alvorens iets te vertelen. Zoals ik al aan heb gegeven ben ik mij er uiterst van bewust dat ik mij hier niet populair maak met het aanvallen van een user die het merendeel van het forum vertegenwoordigt. Niet dat ik daar over inzit, ben genoeg gewend.

e) Zeikuser ben ik niet, ik geef mijn mening weer. Dat jij vervolgens nog probeert punten te scoren en ik dat niet toesta is een tweede. (ik wacht op de opmerking/inkopper)

f) Leuk je gekend te hebben? Dat zou inhouden dat jij ervanuit gaat dat ik een ban krijg. En vertel mij eens: Waarom zou ik er meer recht op hebben dan jij? Misschien is het beter om te zeggen: Het was leuk om dit forum en daardoor jou gekend te hebben? Just a little suggestion.

Ik heb absoluut nooit gezegt dat ik het hoogste niveau heb, heb alleen verteld dat ik een HOGER niveau heb Arrogantie? Nee, zelfkennis
pi_28602526
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:22 schreef Mr-Z het volgende:
oh fuck.. je bent 16

Dus ik zit al die moeite te doen, blijk jij een verwend kut pubertje te zijn wat tegen alles aanschopt wat los en vast zit. Je zal ook wel vaak ruzie hebben met je ouders en denkt alles beter te weten he? Kom over een paar jaar maar weer terug met wat meer levenservaring. Dan snap je de wereld wat beter en heb je je humor misschien wat verbeterd
16 ja... Niets van de wereld gezien? Don't say that to quick. Ik heb een jeugd gehad waar zelfs een weeskind nog U tegen zou zeggen, en heb heel nederland mogen bewonderen. Hierdoor was ik ernstig teruggetrokken en leerde ik mijzelf alles. Op mijn 4e las ik AVI9 niveau. Op mijn 9e sprak ik vrij vloeiend engels en las ik volwassenen boeken. is niet bedoeld als opscheppen, alleen bedoeld om aan te geven dat er ook auto didacten op deze wereld zijn die op jeugdigere leeftijd al meer hebben gezien dan sommige van middelbare leeftijd...

Nee ik schop niet tegen alles wat los en vast zit: Ik schop alleen tegen iets wat zo krank is dat het erom vraagt om omgeschopt te worden

[ Bericht 1% gewijzigd door CyFanate op 07-07-2005 21:49:51 ]
pi_28603431
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:37 schreef CyFanate het volgende:

[..]

16 ja... Niets van de wereld gezien? Don't say that to quick. Ik heb een jeugd gehad waar zelfs een weeskind nog U tegen zou zeggen, en heb heel nederland mogen bewonderen. Hierdoor was ik ernstig teruggetrokken en leerde ik mijzelf alles. Op mijn 4e las ik AVI9 niveau. Op mijn 9e sprak ik vrij vloeiend engels en las ik volwassenen boeken. is niet bedoeld als opscheppen, alleen bedoeld om aan te geven dat er ook auto didacten op deze wereld zijn die op jeugdigere leeftijd al meer hebben gezien dan sommige van middelbare leeftijd...

Nee ik schop niet tegen alles wat los en vast zit: Ik schop alleen tegen iets wat zo krank is dat het erom vraagt om omgeschopt te worden
Ja mensen zoals jij kunnen maar beter gewoon HIV krijgen bij aflevering.

Man wat een arrogantie en zelfliefde. Ga je maar trekken op je pasfoto's in plaats van zulks sneu gebral te posten.

pi_28604749
tho_Omas: Weet je wat jij kan doen?

a) Beter post lezen
b) A is voor jou onuitvoerbaar dus: Terug naar de basisschool
c) Na een snelcursus hoe lees ik goed de volgende zin lezen: IS NIET BEDOELD OM OP TE SCHEPPEN... Goh, wat zou dat toch betekenen
d) vervolgens tot de conclusie komen dat de reden dat ik dat postte een reactie was op het bericht van een niet nader te noemen persoon (vindt Mr-Z vast niet leuk) waarin hij veronderstelde dat ik door mijn leeftijd niet erudiet zou kunnen zijn en daardoor niet in staat zou zijn tot een rationeel antwoord Dat jij dat niet begrijpt bewijst meer over jou dan over mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')