Ja, staat hij er nog niet danquote:
Juist.quote:
Wie is er nou traag?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:30 schreef CyFanate het volgende:
WIJ moeten rekening houden met JOUW onvermogen om om de vroege ochtend enigzins wakker te worden? Ga of eerder naar bed of sta NOG later op, maar vermoei ons niet met jouw hersentraagheid bitte
Maar wie ben jij om zo tegen mij uit te vallen? Dit was duidelijk een uitspraak van mij die niet serieus bedoeld was. Als jij geen humor begrijpt moet je niet in ONZIN rond surfen. Ik heb zeker wel een sociaal leven. En waarom MOET je op mijn post reageren? Ik zie het punt niet ..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:40 schreef CyFanate het volgende:
Mr-Z: Dat ik nog een gewoon sociaal leven heb en niet elke seconde op Fok zit leid inderdaad tot het feit dat ik niet 2seconden na jouw post kan reageren.
Welkom terug!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:00 schreef Koenz0r het volgende:
Heb net een ban van een maand en een week achter de rug [14.gif]
Maak onderscheid. Moeten? Nee zeker niet. Het was alleen om aan te tonen hoe zielig sommige mensen kunnen zijn. Als jij dat al als humor ziet, ben je really pafatic bezig.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:47 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Maar wie ben jij om zo tegen mij uit te vallen? Dit was duidelijk een uitspraak van mij die niet serieus bedoeld was. Als jij geen humor begrijpt moet je niet in ONZIN rond surfen. Ik heb zeker wel een sociaal leven. En waarom MOET je op mijn post reageren? Ik zie het punt niet ..
Jij kan niemand oordelen of hij/zij humor heeft aan 1 zinnetje. Dat jij andere humor hebt dan mij blijkt wel. Maar respecteer het dan dat niet iedereen hetzelfde denkt als jou. Aan je postgeschiedenis te zien heb jij totaal geen humor als het aan mij ligt. Maar als jij vindt van jezelf dat je wel humor hebt dan ben ik blij voor je hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:09 schreef CyFanate het volgende:
[..]
Maak onderscheid. Moeten? Nee zeker niet. Het was alleen om aan te tonen hoe zielig sommige mensen kunnen zijn. Als jij dat al als humor ziet, ben je really pafatic bezig.
Heb ik inzicht in humor. Zeker wel, maar dan moet het wel op een beetje niveau zijn en niet zo platvloers als jij/jouw humor.
Blijf hier dan gewoon helemaal weg in plaats van offtopic te gaan reageren in een leuk, goed lopend topic.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:53 schreef CyFanate het volgende:
Onzin heeft veelal laag bij de grondse humor. Boeit me niks, maar op sommige dingen reageer ik gewoon.
Ik zie mij nergens grappen ten koste van anderen maken, ik ben geen Teeuwen fan en mijn humor is zeker van hoger niveau dan de jouwe. Ik snap echt niet waarom jij je druk maakt en begint te zeiken over 1 zinnetje. Als jij niks gezegd had was dit topic gewoon z'n gang gegaan en hoorde je niemand klagen. Ik ben ook zeker niet van plan om iets aan te passen aan mijn 'humor' want ik zie het probleem niet. Jij bent de eerste die er over begint te zeiken dus kijk eerst es ff naar je zelf wil je.quote:Humor niet mijn niveau? Kennelijk begrijp je me niet helemaal (of helemaal niet). Getuigt van mijn mening over het niveau. Zoals ik zei houd ik van humor OP niveau. Dat jij daar niet toe in staat bent is duidelijk. Jij zult waarschijnlijk ook een fervent Hans Teeuwen aanhanger zijn. Grappen ten koste van anderen zijn namelijk altijd leuk niet waar? Hoef je er niet over na te denken hoe zielig je zelf bent.
Je denkt echt dat je de popi-jopi hier bent hequote:Oordelen aan 1 zin is idd onmogelijk, een oordeel vormen door oudere posts van jouw "humor" te lezen is echter wel mogelijk. Je kwam zelf op het idee om de mijne door te lezen, jammer genoeg komt het dan niet in je hersenen op dat andere mensen ook op dat geniale *kucht* zouden kunnen komen. Misschien iets meer zelfreflectie toepassen: minder vertrouwen in jezelf en meer vertrouwen in de maatschappij? Just a suggestion.
Was dit een poging tot humor? hihihihiquote:Jij bent blij voor mij? Och hermetij wat ben ik nu ontroerd van verbazing. Mr-Z is blij. Woeij... Doe ik iig nog iets goed. Als er ook maar in 1 grijze hersencel van jouw opkomt dat ik eventueel geinteresseerd ben in wat jij voor mij voelt, dan wijs ik je terug naar het deel over zelfreflectie.
Nou nogmaals.. jij voelt je dus geweldig en de rest van het gros zijn dumb-heads.. Dan hoor je niet op dit forum thuis en wil ik je vriendelijk verzoeken een heel eind op te rottenquote:Aan de andere users: Hierbij zal ik ophouden met Mr-Z afkraken. Mijn sarcasme probeer ik nog te beteugelen, maar ben bang dat als ik teveel reacties hierop krijg ik nogal wat dumb-heads volledig de grond in ga trappen.
Het was je leuk gekend te hebbenquote:Met deze berichten wordt ik absoluut niet populair. Ik zit er niet mee. Ban? Ik zit er niet mee. Maar als ik hierdoor een ban krijgt bewijst dat wel iets van het niveau van de leiding van dit forum en als DAT op hetzelfde niveau zit als het merendeel van deze forum (waarbij ik aangeef dat er ook nog andere erudiete personen op dit forum zitten, maar jammer genoeg zijn deze danig in de minderheid), is er toch iets volledig verkeerd gegaan in de afgelopen jaren.
16 ja... Niets van de wereld gezien? Don't say that to quick. Ik heb een jeugd gehad waar zelfs een weeskind nog U tegen zou zeggen, en heb heel nederland mogen bewonderen. Hierdoor was ik ernstig teruggetrokken en leerde ik mijzelf alles. Op mijn 4e las ik AVI9 niveau. Op mijn 9e sprak ik vrij vloeiend engels en las ik volwassenen boeken. is niet bedoeld als opscheppen, alleen bedoeld om aan te geven dat er ook auto didacten op deze wereld zijn die op jeugdigere leeftijd al meer hebben gezien dan sommige van middelbare leeftijd...quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:22 schreef Mr-Z het volgende:
oh fuck.. je bent 16![]()
Dus ik zit al die moeite te doen, blijk jij een verwend kut pubertje te zijn wat tegen alles aanschopt wat los en vast zit. Je zal ook wel vaak ruzie hebben met je ouders en denkt alles beter te weten he? Kom over een paar jaar maar weer terug met wat meer levenservaring. Dan snap je de wereld wat beter en heb je je humor misschien wat verbeterd![]()
Ja mensen zoals jij kunnen maar beter gewoon HIV krijgen bij aflevering.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:37 schreef CyFanate het volgende:
[..]
16 ja... Niets van de wereld gezien? Don't say that to quick. Ik heb een jeugd gehad waar zelfs een weeskind nog U tegen zou zeggen, en heb heel nederland mogen bewonderen. Hierdoor was ik ernstig teruggetrokken en leerde ik mijzelf alles. Op mijn 4e las ik AVI9 niveau. Op mijn 9e sprak ik vrij vloeiend engels en las ik volwassenen boeken. is niet bedoeld als opscheppen, alleen bedoeld om aan te geven dat er ook auto didacten op deze wereld zijn die op jeugdigere leeftijd al meer hebben gezien dan sommige van middelbare leeftijd...
Nee ik schop niet tegen alles wat los en vast zit: Ik schop alleen tegen iets wat zo krank is dat het erom vraagt om omgeschopt te worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |