Als jij je net zo gedraagd als altijd heb je zo weer een ban te pakken jaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik gedraag me gewoon zoals altijd, erg lief en netjes dus
en naar wie zwaai jij in het bijzonder?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:26 schreef Razor21 het volgende:
En we zwaaien met z'n allen naar de ge-bande users :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook namens mij.. Sommige dingen kunnen nou eenmaal niet getollereerd worden!!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gefelicteerd man, je hebt het verdiend
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:20 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ook namens mij.. Sommige dingen users kunnen nou eenmaal niet getollereerd worden!!!!![]()
![]()
een ban is natuurlijk niet altijd voor eeuwigquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:23 schreef Jo0Lz het volgende:
Hmmm, ik ken niemand met een ban... Misschien omdat de gebannde hier niet meer komen
ff danquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
een ban is natuurlijk niet altijd voor eeuwigkijk maar, ik ben er immers ook gewoon weer
en nog klonen ook, nog langer wegquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gefelicteerd man, je hebt het verdiend
Deze zocht ik. Dank.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:23 schreef Zebbie het volgende:
Ik wil ook graag Hannatokkie en Swoosh met hun aankomende bannen feliciteren
quote:Op zondag 3 juli 2005 01:23 schreef Zebbie het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2005 01:23 schreef Zebbie het volgende:
gefeliciteerd manquote:static is gebanned, kan zich in de crewfora niet gedragen, week erbij, doorposten met kloon.
en hij heeft weer een week te pakkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:26 schreef gebande-user het volgende:
Alsof een ban leuk is, stelletje idioten. Al dat geklooi met proxy's, mail-adressen, registraties, etc voor zoveelste keer. Geloof me, dan wordt je 't wel zat.
Hij heeft er nog een week bij.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:32 schreef snellejelle het volgende:
wat een prestatie:
[..]
gefeliciteerd man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |