Okee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:29 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ja sorry voor de kleine kick, ik wou je eigenlijk mailen maar toen dacht ik van ja boeie.
Die linkquote:
Kon het ook niet vinden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:34 schreef onderjas het volgende:
[..]
Die link, ik ben al eigenlijk tijden op zoek naar dit topic, kon het met geen een zoekmachine vinden.
moet die TT erin ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:35 schreef skiczukie het volgende:
[..]. Okee, dank je. Jammer dat ik de OP niet meer kan veranderen.
Dat komt denk ik doordat je 1 etiket hebt gebruikt. Probeer eens 1 losse achterkant, voorkant en halsetiket, dan komt het al beter overquote:Op zondag 11 september 2005 16:58 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb al eerder in dit topic de reactie gekregen dat het etiket er níet bier-achtig uitziet.Misschien kunnen jullie ook wel iets ontwerpen?
Wat vinden jullie van de reclamefilmpjes?
Ik had wel een achterkant (die je niet kunt zien op de foto of video), maar geen hals inderdaad.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:03 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Dat komt denk ik doordat je 1 etiket hebt gebruikt. Probeer eens 1 losse achterkant, voorkant en halsetiket, dan komt het al beter over
En toch weet je dat het een duim moet zijn. Goed zeg.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:57 schreef Logitik het volgende:
Die duim ziet eruit als een drol!
Okee.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:06 schreef Logitik het volgende:
Die drol ziet eruit als een duim!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |