FOK!forum / Onzin voor je leven! / goede morgen op deze vrijdag de 17e !
SamStarvrijdag 17 juni 2005 @ 04:01
hoi en welkom op deze dag
SneakyNeakyvrijdag 17 juni 2005 @ 04:17
cheers
Librisvrijdag 17 juni 2005 @ 04:22
Moge, lekker vrij en vanavond naar Thailand

dl3bvrijdag 17 juni 2005 @ 04:26
Lekkerrrr hoor
zoalshetisvrijdag 17 juni 2005 @ 04:27
morrie
ikwilookwatzeggenvrijdag 17 juni 2005 @ 04:29
Wat een kut OP!

Waar is het weer?
Waar is het nieuws?
Waar is het plaatje?

SamStarvrijdag 17 juni 2005 @ 04:31
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 04:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wat een kut OP!

Waar is het weer?
Waar is het nieuws?
Waar is het plaatje?

sense en simplicity, iedereen beheerst hier de basisbeginselen van het internetten dus ze kunnen het weer op www.weer.nl het nieuws op www.nieuws.nl en een plaatje op http://images.google.com vinden
dl3bvrijdag 17 juni 2005 @ 04:31
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 04:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wat een kut OP!

Waar is het weer?
Waar is het nieuws?
Waar is het plaatje?

Komt nog... straks
MeneerGiraffevrijdag 17 juni 2005 @ 04:34
JA GVD DAlijk nog slapen de tering en dan nog om 10 uur op gvd
Librisvrijdag 17 juni 2005 @ 04:35
Bij deze het weer:
Vanochtend is het bewolkt met aan zee kans op mist. Pas vanmiddag breekt landinwaarts de zon steeds vaker door en het warmt daar dan nog op naar 22 tot 26 graden. In de bewolkte en nevelige kustgebieden blijft het frisser met 17 a 18 graden. Daarbij staat er een matige westelijke wind.

Komende nacht trekt het dicht met mist en laaghangende bewolking. Morgenochtend breekt de zon sneller door dan vandaag. Het wordt 28 graden.
Librisvrijdag 17 juni 2005 @ 04:36
En het nieuws in het kort

Donner overleeft motie van wantrouwen
(Novum) - Minister van Justitie Piet Hein Donner (CDA) hoeft niet af te treden. De Tweede Kamer toonde zich donderdagavond tevreden met de toezeggingen die de minister deed in het debat naar aanleiding van de tbs'er Wilhelm Schippers. De LPF en Groep Wilders dienden een motie van wantrouwen in, ...


'Meer duidelijkheid over stadsverwarming'
(Novum) - In de nieuwe warmtewet, die sinds 2003 in voorbereiding is, moeten duidelijke normen en regels staan om de belangen van de consument te beschermen. De Algemene Rekenkamer doet deze aanbeveling, omdat gebleken is dat de huidige informatie over de winstgevendheid van stadsverwarming ...


Drie imams Nederland uitgezet
(Novum) - Drie imams van de Eindhovense Al Fourkaan moskee mogen niet langer in Nederland verblijven. Minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie Rita Verdonk (VVD) heeft hen tot 'ongewenst vreemdeling' verklaard. Eén van de imams verblijft al in het buitenland. De imams moeten vrijwillig ...


Agenten willen druk op Remkes verder opvoeren
(Novum) - De 'Blauwe Belegering' van het ministerie van Binnenlandse Zaken wordt volgende week afgesloten met een manifestatie van vijf- tot tienduizend agenten, verwacht de politievakbond ACP. Donderdag kwamen bijna 1.500 agenten naar Den Haag. "Dat is meer dan verwacht", zegt ...



Donner kijkt naar aanpassingen tbs-systeem
(Novum) - Minister van Justitie Piet Hein Donner (CDA) komt binnen twee weken met een overzicht van de knelpunten in het huidige tbs-systeem. Hij zal dan ook een serie maatregelen presenteren om deze problemen op te lossen. Met deze toezeggingen komt hij de Tweede Kamer tegemoet in het debat over ...



Drukte op wegen door spoorstaking nog ongewis
(Novum) - Het is nog onduidelijk of de staking op het spoor vrijdag tot drukte op de wegen leidt. De VerkeersInformatieDienst (VID) verwacht 'weinig extra drukte', omdat veel mensen door het mooie weer een vrije dag zullen nemen. Dat kan in de middag wel leiden tot wat meer dagjesmensen op de weg. ...


Koole niet herkiesbaar als partijvoorzitter
(Novum) - Ruud Koole stelt zich niet meer herkiesbaar voor de functie van partijvoorzitter van de Partij van de Arbeid. Koole heeft hiertoe besloten omdat hij per 1 januari benoemd wordt tot hoogleraar Politicologie aan de Universiteit Leiden. Koole werd in maart 2001 gekozen tot voorzitter van de ...



SBS6 niet verantwoordelijk voor zelfmoord
(Novum) - De man die zich twee maanden geleden ophing in de Leeuwarder gevangenis de Marwei, heeft dit niet gedaan omdat hij te zien was in het SBS6-programma 'Probleemwijken'. Volgens het Openbaar Ministerie (OM) is niet eens zeker dat hij het programma heeft gezien. De 31-jarige man uit de ...
Loedertjevrijdag 17 juni 2005 @ 04:40

W
E
E
K
E
N
D

!

dl3bvrijdag 17 juni 2005 @ 04:42
F
I
J
N

W
E
E
K
E
N
D
Asskicker14vrijdag 17 juni 2005 @ 04:45
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 04:22 schreef Libris het volgende:
Moge, lekker vrij en vanavond naar Thailand

[afbeelding]
Vind je het niet luguber om vakantie te vieren op een plek waar 6 maanden geleden 100.000 doden vielen.
Latonvrijdag 17 juni 2005 @ 04:45
allemachtig..zelden zo brak geweest .jointje nog maar en dan weg naar dromenland..
Latonvrijdag 17 juni 2005 @ 04:47
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 04:45 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Vind je het niet luguber om vakantie te vieren op een plek waar 6 maanden geleden 100.000 doden vielen.
lekker rustig man.
Librisvrijdag 17 juni 2005 @ 04:48
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 04:45 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Vind je het niet luguber om vakantie te vieren op een plek waar 6 maanden geleden 100.000 doden vielen.
Ten eerste zijn er in Phuket 'maar' 3000 doden gevallen en ten tweede en veel belangrijker in mijn ogen, die mensen die het overleefd hebben moeten werk hebben, alles weer opbouwen. Op het moment zijn er 70% minder toeristen dan normaal. Nee, ik vind het niet luguber
SamuraiJackvrijdag 17 juni 2005 @ 04:48
Ook goedemorgen. Ik heb het nog even geprobeerd, maar het is onmogelijk om te slapen met al die teringherrie. Het is feest op de campus en ik pak er mooi nog even een biertje bij .
Latonvrijdag 17 juni 2005 @ 04:49
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 04:48 schreef SamuraiJack het volgende:
Ook goedemorgen. Ik heb het nog even geprobeerd, maar het is onmogelijk om te slapen met al die teringherrie. Het is feest op de campus en ik pak er mooi nog even een biertje bij .
welke campus?
SamuraiJackvrijdag 17 juni 2005 @ 04:52
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 04:49 schreef Laton het volgende:

[..]

welke campus?
UCC, Ierland.

Ik ga even mijn nicotinegehalte op peil brengen
Latonvrijdag 17 juni 2005 @ 04:52
http://www.ifilm.com/ifilmdetail/2672935?showw=no&refsite=6721&htv=12&htv=12&htv=12

kijk dit en lach je dood..steekwoorden: MJ, zijn fans, zeik, in, genomen, hilarisch.
SamuraiJackvrijdag 17 juni 2005 @ 05:05
De muziek is eindelijk gestopt . Ik ga nog maar eens een poging wagen om te slapen, adios .
mother-mothervrijdag 17 juni 2005 @ 05:13
MOGGE
vandaag misschien nieuwe car
ow ja en tis vroeg
Vector_SLDvrijdag 17 juni 2005 @ 05:14
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 05:05 schreef SamuraiJack het volgende:
De muziek is eindelijk gestopt . Ik ga nog maar eens een poging wagen om te slapen, adios .
Ik ben al weer wakker
mother-mothervrijdag 17 juni 2005 @ 05:15
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 05:14 schreef Vector_SLD het volgende:

[..]

Ik ben al weer wakker
hoe laat ging jij slapen dan?
ik namelijk ook
#ANONIEMvrijdag 17 juni 2005 @ 05:45
Mogguhhhhh

Bijna Weekend
mother-mothervrijdag 17 juni 2005 @ 05:46
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 05:45 schreef aloa het volgende:
Mogguhhhhh

Bijna Weekend
tis lekker al weekend
#ANONIEMvrijdag 17 juni 2005 @ 05:50
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 05:46 schreef mother-mother het volgende:

[..]

tis lekker al weekend
Ik moet nog een dag
Bob-Bvrijdag 17 juni 2005 @ 05:51
Heb toch vakantie, dus boeie dat het weekend wordt
mother-mothervrijdag 17 juni 2005 @ 05:51
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 05:50 schreef aloa het volgende:

[..]

Ik moet nog een dag
ik ga vanmiddag al lekker richting nijmegen voor fields of rock
Librisvrijdag 17 juni 2005 @ 05:52
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 05:46 schreef mother-mother het volgende:

[..]

tis lekker al weekend
Hier ook

Lekker mijn huis aan het schoonmaken
mother-mothervrijdag 17 juni 2005 @ 05:53
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 05:52 schreef Libris het volgende:

[..]

Hier ook

Lekker mijn huis aan het schoonmaken
ik durf me zowat niet te bewegen , mn jongste hoor ik nu al brabbelen maar tis nog een beetje te vroeg
eigelijk moet ik ook opruimen en schoonmaken maar dat gaat nu nog ff niet
ikwilookwatzeggenvrijdag 17 juni 2005 @ 05:55
Ik moet morgen vannacht (mijn bio ritme wat doe ik!) nog werken..
mother-mothervrijdag 17 juni 2005 @ 05:56
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 05:55 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik moet morgen vannacht (mijn bio ritme wat doe ik!) nog werken..
das mooi zeg
ikwilookwatzeggenvrijdag 17 juni 2005 @ 05:58
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 05:56 schreef mother-mother het volgende:

[..]

das mooi zeg
Werken is leuk!!
ikwilookwatzeggenvrijdag 17 juni 2005 @ 05:59
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 05:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

[..]

Werken is leuk!!
Idioot!
mother-mothervrijdag 17 juni 2005 @ 05:59
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 05:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

[..]

Werken is leuk!!
joepie de poepie dan
ikwilookwatzeggenvrijdag 17 juni 2005 @ 06:01
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 05:59 schreef mother-mother het volgende:

[..]

joepie de poepie dan


Librisvrijdag 17 juni 2005 @ 06:17
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 06:01 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

[..]

[afbeelding]




De enige echte...
ikkememvrijdag 17 juni 2005 @ 06:41
mother-mothervrijdag 17 juni 2005 @ 06:42
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 06:17 schreef Libris het volgende:

[..]


[afbeelding]

De enige echte...
misschien ff andere uploader zoeken?
Librisvrijdag 17 juni 2005 @ 06:44
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 06:42 schreef mother-mother het volgende:

[..]

misschien ff andere uploader zoeken?
Kan je hem niet zien? zucht

Ome Willem dus...
DaMookvrijdag 17 juni 2005 @ 06:50
Goedemorgen
Librisvrijdag 17 juni 2005 @ 06:51
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 06:50 schreef DaMook het volgende:
Goedemorgen
MookieMan!
B4COvrijdag 17 juni 2005 @ 07:01
Mogge ppl! double U ie ie kee ie en dieeee its weekend!
Whizkid_RaiLmAnvrijdag 17 juni 2005 @ 07:02
Good mornin ya'll
DaMookvrijdag 17 juni 2005 @ 07:20
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 06:51 schreef Libris het volgende:

[..]

MookieMan!
Libris Da's alweer een tijd geleden dat ik jou heb gezien (posten) .
#ANONIEMvrijdag 17 juni 2005 @ 07:26
Goedemorgen
vanDekaartvrijdag 17 juni 2005 @ 07:35
Mogguh


De vrijdag is er weer, goddank
martinuhhhvrijdag 17 juni 2005 @ 07:36
Goedemorgen .
no1uknowvrijdag 17 juni 2005 @ 07:54
Goedemorgen dames en heren

Vandaag laatste dag school officieel

Maandag sportdag+BBQ en dinsdag boeken inleveren en dan VRIJ
melanie_the_missvrijdag 17 juni 2005 @ 07:56
mogge!
Latonvrijdag 17 juni 2005 @ 08:02
1,5 uur geslapen...pff ben kapot..

croissantjes bakken
Xilantofvrijdag 17 juni 2005 @ 08:08
Mogguh
DaMookvrijdag 17 juni 2005 @ 08:14
Mogguh Xi en mtm
melanie_the_missvrijdag 17 juni 2005 @ 08:16
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 08:14 schreef DaMook het volgende:
Mogguh Xi en mtm
MikelenniuMvrijdag 17 juni 2005 @ 08:17
Goodmorning! Iemand nog op het station geweest vandaag?
DaMookvrijdag 17 juni 2005 @ 08:17
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 08:16 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Jou sig Ik klikte .
gekke_sandravrijdag 17 juni 2005 @ 08:19
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 04:22 schreef Libris het volgende:
Moge, lekker vrij en vanavond naar Thailand

[afbeelding]
*libris benijdt..

Maarre Goedemorgen! Mijn ouders zijn vandaag 35 jaar getrouwd voor paps en mams.
Na 16:00 krijg ik mijn uitslag van mn examens. Daarna uiteten en zuupen.. belooft een mooi dagje te worden. Nu moet die zon nog meewerken!

[ Bericht 2% gewijzigd door gekke_sandra op 17-06-2005 08:38:56 ]
melanie_the_missvrijdag 17 juni 2005 @ 08:21
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 08:17 schreef DaMook het volgende:

[..]

Jou sig Ik klikte .
freissvrijdag 17 juni 2005 @ 08:24
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 05:14 schreef Vector_SLD het volgende:

[..]

Ik ben al weer wakker
WTF, Victor, nu al?
DaMookvrijdag 17 juni 2005 @ 08:24
Ik ga slapen
Billekoekvrijdag 17 juni 2005 @ 08:35
Dag
Blinkyvrijdag 17 juni 2005 @ 08:44
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 07:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
mogge!
Goedemorgen!
Lekker geslapen?

Vandaag en morgen nog even van mijn vriend'je' genieten, hij gaat zondag weer naar het verre, verre Amerika
Librisvrijdag 17 juni 2005 @ 08:46
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 08:19 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

*libris benijdt..

Maarre Goedemorgen! Mijn ouders zijn vandaag 35 jaar getrouwd voor paps en mams.
Na 16:00 krijg ik mijn uitslag van mn examens. Daarna uiteten en zuupen.. belooft een mooi dagje te worden. Nu moet die zon nog meewerken!
Over een uurtje taxi naar het vliegveld

Volgens mij heb ik alles gepakt

Have fun Sandra, ik ga ervanuit dat je geslaagd bent?
Poloklojovrijdag 17 juni 2005 @ 08:47
Goedemorgen allen.
minkuukelvrijdag 17 juni 2005 @ 08:53
Hopperdepop, morGen.
PeRivrijdag 17 juni 2005 @ 09:32
Goodmorning!
Twinkeltwinvrijdag 17 juni 2005 @ 09:33
Goeiemrogen
Bauhausvrijdag 17 juni 2005 @ 09:36
Smorgens !
M3THoD_MANvrijdag 17 juni 2005 @ 09:44
Mogguh!
#ANONIEMvrijdag 17 juni 2005 @ 09:45
Goeiemorgen, wereld... het is te vroeg om serieus wat te gaan doen, dus dan maar wat zappen, chatten en ontbijt.

Maar toch: goeiemorgen, het is vrijdag! Het wordt mooi weer vandaag!
Ambrosiusvrijdag 17 juni 2005 @ 09:55
Morgen.
Twisted_fokvrijdag 17 juni 2005 @ 10:31
Goedesmorges! Ik feliciteer hier mezelf even met de verjaardag van m'n broer.
Gloeidoosvrijdag 17 juni 2005 @ 10:44
Morgen ! Eindelijk is mn toetsweek voorbij

School
RaymanNLvrijdag 17 juni 2005 @ 10:50
Goedemorgen
Godtjevrijdag 17 juni 2005 @ 11:02
Mogguh!
Godtjevrijdag 17 juni 2005 @ 11:03
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 10:31 schreef Twisted_fok het volgende:
Goedesmorges! Ik feliciteer hier mezelf even met de verjaardag van m'n broer.
Ik feliciteer je ook!
Twisted_fokvrijdag 17 juni 2005 @ 11:03
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 11:03 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Ik feliciteer je ook!
dank je
Godtjevrijdag 17 juni 2005 @ 11:08
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 11:03 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

dank je
Alsje!
Geen probleem om te doen!
perforatorvrijdag 17 juni 2005 @ 11:13
Goeiemorge allemaal,
nja...bijna middag
mar kzet net mn pc pas aan
Renevrijdag 17 juni 2005 @ 11:15
Moge!
WoeHoeivrijdag 17 juni 2005 @ 11:22
nou... zo'n goede morgen vind ik het niet, gister iets telaat door gegaan met het vieren van mensen hun slagen. En alweer vroeg aan het werk vandaag
mjah 5 uurtjes slaap is niet zo bijzonder lang
maarja ik pak er nog een bij
no1uknowvrijdag 17 juni 2005 @ 14:30
Goedemiddag