| SamStar | vrijdag 17 juni 2005 @ 04:01 |
| hoi en welkom op deze dag | |
| SneakyNeaky | vrijdag 17 juni 2005 @ 04:17 |
| cheers | |
| Libris | vrijdag 17 juni 2005 @ 04:22 |
Moge, lekker vrij en vanavond naar Thailand ![]() | |
| dl3b | vrijdag 17 juni 2005 @ 04:26 |
| Lekkerrrr hoor | |
| zoalshetis | vrijdag 17 juni 2005 @ 04:27 |
| morrie | |
| ikwilookwatzeggen | vrijdag 17 juni 2005 @ 04:29 |
| Wat een kut OP! Waar is het weer? Waar is het nieuws? Waar is het plaatje? | |
| SamStar | vrijdag 17 juni 2005 @ 04:31 |
quote:sense en simplicity, iedereen beheerst hier de basisbeginselen van het internetten dus ze kunnen het weer op www.weer.nl het nieuws op www.nieuws.nl en een plaatje op http://images.google.com vinden | |
| dl3b | vrijdag 17 juni 2005 @ 04:31 |
quote:Komt nog... straks | |
| MeneerGiraffe | vrijdag 17 juni 2005 @ 04:34 |
| JA GVD DAlijk nog slapen de tering en dan nog om 10 uur op gvd | |
| Libris | vrijdag 17 juni 2005 @ 04:35 |
| Bij deze het weer: Vanochtend is het bewolkt met aan zee kans op mist. Pas vanmiddag breekt landinwaarts de zon steeds vaker door en het warmt daar dan nog op naar 22 tot 26 graden. In de bewolkte en nevelige kustgebieden blijft het frisser met 17 a 18 graden. Daarbij staat er een matige westelijke wind. Komende nacht trekt het dicht met mist en laaghangende bewolking. Morgenochtend breekt de zon sneller door dan vandaag. Het wordt 28 graden. | |
| Libris | vrijdag 17 juni 2005 @ 04:36 |
| En het nieuws in het kort Donner overleeft motie van wantrouwen (Novum) - Minister van Justitie Piet Hein Donner (CDA) hoeft niet af te treden. De Tweede Kamer toonde zich donderdagavond tevreden met de toezeggingen die de minister deed in het debat naar aanleiding van de tbs'er Wilhelm Schippers. De LPF en Groep Wilders dienden een motie van wantrouwen in, ... 'Meer duidelijkheid over stadsverwarming' (Novum) - In de nieuwe warmtewet, die sinds 2003 in voorbereiding is, moeten duidelijke normen en regels staan om de belangen van de consument te beschermen. De Algemene Rekenkamer doet deze aanbeveling, omdat gebleken is dat de huidige informatie over de winstgevendheid van stadsverwarming ... Drie imams Nederland uitgezet (Novum) - Drie imams van de Eindhovense Al Fourkaan moskee mogen niet langer in Nederland verblijven. Minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie Rita Verdonk (VVD) heeft hen tot 'ongewenst vreemdeling' verklaard. Eén van de imams verblijft al in het buitenland. De imams moeten vrijwillig ... Agenten willen druk op Remkes verder opvoeren (Novum) - De 'Blauwe Belegering' van het ministerie van Binnenlandse Zaken wordt volgende week afgesloten met een manifestatie van vijf- tot tienduizend agenten, verwacht de politievakbond ACP. Donderdag kwamen bijna 1.500 agenten naar Den Haag. "Dat is meer dan verwacht", zegt ... Donner kijkt naar aanpassingen tbs-systeem (Novum) - Minister van Justitie Piet Hein Donner (CDA) komt binnen twee weken met een overzicht van de knelpunten in het huidige tbs-systeem. Hij zal dan ook een serie maatregelen presenteren om deze problemen op te lossen. Met deze toezeggingen komt hij de Tweede Kamer tegemoet in het debat over ... Drukte op wegen door spoorstaking nog ongewis (Novum) - Het is nog onduidelijk of de staking op het spoor vrijdag tot drukte op de wegen leidt. De VerkeersInformatieDienst (VID) verwacht 'weinig extra drukte', omdat veel mensen door het mooie weer een vrije dag zullen nemen. Dat kan in de middag wel leiden tot wat meer dagjesmensen op de weg. ... Koole niet herkiesbaar als partijvoorzitter (Novum) - Ruud Koole stelt zich niet meer herkiesbaar voor de functie van partijvoorzitter van de Partij van de Arbeid. Koole heeft hiertoe besloten omdat hij per 1 januari benoemd wordt tot hoogleraar Politicologie aan de Universiteit Leiden. Koole werd in maart 2001 gekozen tot voorzitter van de ... SBS6 niet verantwoordelijk voor zelfmoord (Novum) - De man die zich twee maanden geleden ophing in de Leeuwarder gevangenis de Marwei, heeft dit niet gedaan omdat hij te zien was in het SBS6-programma 'Probleemwijken'. Volgens het Openbaar Ministerie (OM) is niet eens zeker dat hij het programma heeft gezien. De 31-jarige man uit de ... | |
| Loedertje | vrijdag 17 juni 2005 @ 04:40 |
W E E K E N D ! | |
| dl3b | vrijdag 17 juni 2005 @ 04:42 |
| F I J N W E E K E N D | |
| Asskicker14 | vrijdag 17 juni 2005 @ 04:45 |
quote:Vind je het niet luguber om vakantie te vieren op een plek waar 6 maanden geleden 100.000 doden vielen. | |
| Laton | vrijdag 17 juni 2005 @ 04:45 |
| allemachtig..zelden zo brak geweest | |
| Laton | vrijdag 17 juni 2005 @ 04:47 |
quote:lekker rustig man. | |
| Libris | vrijdag 17 juni 2005 @ 04:48 |
quote:Ten eerste zijn er in Phuket 'maar' 3000 doden gevallen en ten tweede en veel belangrijker in mijn ogen, die mensen die het overleefd hebben moeten werk hebben, alles weer opbouwen. Op het moment zijn er 70% minder toeristen dan normaal. Nee, ik vind het niet luguber | |
| SamuraiJack | vrijdag 17 juni 2005 @ 04:48 |
| Ook goedemorgen. Ik heb het nog even geprobeerd, maar het is onmogelijk om te slapen met al die teringherrie. Het is feest op de campus en ik pak er mooi nog even een biertje bij | |
| Laton | vrijdag 17 juni 2005 @ 04:49 |
quote:welke campus? | |
| SamuraiJack | vrijdag 17 juni 2005 @ 04:52 |
quote:UCC, Ierland. Ik ga even mijn nicotinegehalte op peil brengen | |
| Laton | vrijdag 17 juni 2005 @ 04:52 |
| http://www.ifilm.com/ifilmdetail/2672935?showw=no&refsite=6721&htv=12&htv=12&htv=12 kijk dit en lach je dood..steekwoorden: MJ, zijn fans, zeik, in, genomen, hilarisch. | |
| SamuraiJack | vrijdag 17 juni 2005 @ 05:05 |
| De muziek is eindelijk gestopt | |
| mother-mother | vrijdag 17 juni 2005 @ 05:13 |
| MOGGE vandaag misschien nieuwe car ow ja en tis vroeg | |
| Vector_SLD | vrijdag 17 juni 2005 @ 05:14 |
quote:Ik ben al weer wakker | |
| mother-mother | vrijdag 17 juni 2005 @ 05:15 |
quote: ik namelijk ook | |
| #ANONIEM | vrijdag 17 juni 2005 @ 05:45 |
| Mogguhhhhh Bijna Weekend | |
| mother-mother | vrijdag 17 juni 2005 @ 05:46 |
quote: | |
| #ANONIEM | vrijdag 17 juni 2005 @ 05:50 |
quote:Ik moet nog een dag | |
| Bob-B | vrijdag 17 juni 2005 @ 05:51 |
| Heb toch vakantie, dus boeie dat het weekend wordt | |
| mother-mother | vrijdag 17 juni 2005 @ 05:51 |
quote:ik ga vanmiddag al lekker richting nijmegen voor fields of rock | |
| Libris | vrijdag 17 juni 2005 @ 05:52 |
quote:Hier ook Lekker mijn huis aan het schoonmaken | |
| mother-mother | vrijdag 17 juni 2005 @ 05:53 |
quote: eigelijk moet ik ook opruimen en schoonmaken maar dat gaat nu nog ff niet | |
| ikwilookwatzeggen | vrijdag 17 juni 2005 @ 05:55 |
| Ik moet | |
| mother-mother | vrijdag 17 juni 2005 @ 05:56 |
quote: | |
| ikwilookwatzeggen | vrijdag 17 juni 2005 @ 05:58 |
quote:Werken is leuk!! | |
| ikwilookwatzeggen | vrijdag 17 juni 2005 @ 05:59 |
quote:Idioot! | |
| mother-mother | vrijdag 17 juni 2005 @ 05:59 |
quote: | |
| ikwilookwatzeggen | vrijdag 17 juni 2005 @ 06:01 |
quote: | |
| Libris | vrijdag 17 juni 2005 @ 06:17 |
quote: De enige echte... | |
| ikkemem | vrijdag 17 juni 2005 @ 06:41 |
![]() | |
| mother-mother | vrijdag 17 juni 2005 @ 06:42 |
quote:misschien ff andere uploader zoeken? | |
| Libris | vrijdag 17 juni 2005 @ 06:44 |
quote:Kan je hem niet zien? zucht Ome Willem dus... | |
| DaMook | vrijdag 17 juni 2005 @ 06:50 |
| Goedemorgen | |
| Libris | vrijdag 17 juni 2005 @ 06:51 |
quote:MookieMan! | |
| B4CO | vrijdag 17 juni 2005 @ 07:01 |
| Mogge ppl! double U ie ie kee ie en dieeee its weekend! | |
| Whizkid_RaiLmAn | vrijdag 17 juni 2005 @ 07:02 |
| Good mornin ya'll | |
| DaMook | vrijdag 17 juni 2005 @ 07:20 |
quote: | |
| #ANONIEM | vrijdag 17 juni 2005 @ 07:26 |
| Goedemorgen | |
| vanDekaart | vrijdag 17 juni 2005 @ 07:35 |
| Mogguh De vrijdag is er weer, goddank | |
| martinuhhh | vrijdag 17 juni 2005 @ 07:36 |
| Goedemorgen | |
| no1uknow | vrijdag 17 juni 2005 @ 07:54 |
| Goedemorgen dames en heren Vandaag laatste dag school officieel Maandag sportdag+BBQ en dinsdag boeken inleveren en dan VRIJ | |
| melanie_the_miss | vrijdag 17 juni 2005 @ 07:56 |
| mogge! | |
| Laton | vrijdag 17 juni 2005 @ 08:02 |
| 1,5 uur geslapen...pff ben kapot.. croissantjes bakken | |
| Xilantof | vrijdag 17 juni 2005 @ 08:08 |
| Mogguh | |
| DaMook | vrijdag 17 juni 2005 @ 08:14 |
| Mogguh Xi en mtm | |
| melanie_the_miss | vrijdag 17 juni 2005 @ 08:16 |
quote: | |
| MikelenniuM | vrijdag 17 juni 2005 @ 08:17 |
| Goodmorning! Iemand nog op het station geweest vandaag? | |
| DaMook | vrijdag 17 juni 2005 @ 08:17 |
quote:Jou sig | |
| gekke_sandra | vrijdag 17 juni 2005 @ 08:19 |
quote:*libris benijdt.. Maarre Na 16:00 krijg ik mijn uitslag van mn examens. Daarna uiteten en zuupen.. belooft een mooi dagje te worden. Nu moet die zon nog meewerken! [ Bericht 2% gewijzigd door gekke_sandra op 17-06-2005 08:38:56 ] | |
| melanie_the_miss | vrijdag 17 juni 2005 @ 08:21 |
quote: | |
| freiss | vrijdag 17 juni 2005 @ 08:24 |
quote:WTF, Victor, nu al? | |
| DaMook | vrijdag 17 juni 2005 @ 08:24 |
| Ik ga slapen | |
| Billekoek | vrijdag 17 juni 2005 @ 08:35 |
| Dag | |
| Blinky | vrijdag 17 juni 2005 @ 08:44 |
quote:Goedemorgen! Lekker geslapen? Vandaag en morgen nog even van mijn vriend'je' genieten, hij gaat zondag weer naar het verre, verre Amerika | |
| Libris | vrijdag 17 juni 2005 @ 08:46 |
quote:Over een uurtje taxi naar het vliegveld Volgens mij heb ik alles gepakt Have fun Sandra, ik ga ervanuit dat je geslaagd bent? | |
| Poloklojo | vrijdag 17 juni 2005 @ 08:47 |
| Goedemorgen allen. | |
| minkuukel | vrijdag 17 juni 2005 @ 08:53 |
| Hopperdepop, morGen. | |
| PeRi | vrijdag 17 juni 2005 @ 09:32 |
| Goodmorning! | |
| Twinkeltwin | vrijdag 17 juni 2005 @ 09:33 |
| Goeiemrogen | |
| Bauhaus | vrijdag 17 juni 2005 @ 09:36 |
| Smorgens ! | |
| M3THoD_MAN | vrijdag 17 juni 2005 @ 09:44 |
| Mogguh! | |
| #ANONIEM | vrijdag 17 juni 2005 @ 09:45 |
| Goeiemorgen, wereld... het is te vroeg om serieus wat te gaan doen, dus dan maar wat zappen, chatten en ontbijt. Maar toch: goeiemorgen, het is vrijdag! Het wordt mooi weer vandaag! | |
| Ambrosius | vrijdag 17 juni 2005 @ 09:55 |
| Twisted_fok | vrijdag 17 juni 2005 @ 10:31 |
| Goedesmorges! Ik feliciteer hier mezelf even met de verjaardag van m'n broer. | |
| Gloeidoos | vrijdag 17 juni 2005 @ 10:44 |
| Morgen School | |
| RaymanNL | vrijdag 17 juni 2005 @ 10:50 |
| Goedemorgen | |
| Godtje | vrijdag 17 juni 2005 @ 11:02 |
| Mogguh! | |
| Godtje | vrijdag 17 juni 2005 @ 11:03 |
quote:Ik feliciteer je ook! | |
| Twisted_fok | vrijdag 17 juni 2005 @ 11:03 |
quote: | |
| Godtje | vrijdag 17 juni 2005 @ 11:08 |
quote:Alsje! Geen probleem om te doen! | |
| perforator | vrijdag 17 juni 2005 @ 11:13 |
| Goeiemorge allemaal, nja...bijna middag mar kzet net mn pc pas aan | |
| Rene | vrijdag 17 juni 2005 @ 11:15 |
| Moge! | |
| WoeHoei | vrijdag 17 juni 2005 @ 11:22 |
| nou... zo'n goede morgen vind ik het niet, gister iets telaat door gegaan met het vieren van mensen hun slagen. En alweer vroeg aan het werk vandaag mjah 5 uurtjes slaap is niet zo bijzonder lang maarja ik pak er nog een | |
| no1uknow | vrijdag 17 juni 2005 @ 14:30 |
| Goedemiddag |