Wat denken jullie: bestaan er nog ECHTE heksen in Nederland? Er zijn mensen (jongeren) die zich wicca/heks noemen en dat geloof zelf invullen. Zijn dat echte heksen? Geloven jullie er in?
quote:ik denk dat er zeker wel Echte heksen bestaan in nederland. het is alleen moeilijk om aan te geven wat een Echte heks is. je kan er namelijk zelf voor kiezen om jezelf een heks te noemen of niet......
Op woensdag 17 oktober 2001 13:17 schreef Terrorgirl het volgende:
[afbeelding]
Wat denken jullie: bestaan er nog ECHTE heksen in Nederland? Er zijn mensen (jongeren) die zich wicca/heks noemen en dat geloof zelf invullen. Zijn dat echte heksen? Geloven jullie er in?
quote:bestaan er nog ECHTE heksen
[afbeelding]
ja ben zelf een...O-)
quote:Ja, per definitie van 'witch' in hun geloof (Wiccan) zijn het heksen.
Wat denken jullie: bestaan er nog ECHTE heksen in Nederland? Er zijn mensen (jongeren) die zich wicca/heks noemen en dat geloof zelf invullen. Zijn dat echte heksen?
quote:Ik geloof dat die mensen bestaan ja, sowieso omdat ik er een paar ken. Ik geloof echter niet hetzelfde als wat zij geloven.
Geloven jullie er in?
(Dit onderwerp past misschien beter in Filosofie en Theologie)
quote:Naar mijn mening zijn die mensen niets triester dan mensen diezich priester, pastoor, imam of wat dan ook noemen. Het zijn slechts titels die verstrekt worden binnen het kader van een bepaald geloof.
Op woensdag 17 oktober 2001 13:19 schreef Vegeta_21_NL het volgende:
Mensen die zich heks noemen zijn te triest voor woorden en willen ontzettend graag aandacht is mijn mening.
Ik heb een lerares frans, da's een heks, maar ook een zus die allemaal met kruiden enzo bezig is en tarotkaarten, en die noemt zichzelf ook heks
* Reintje is bang van heksen
quote:Misschien is het handig dat je je titel eerst goed leert schrijven.
Op woensdag 17 oktober 2001 13:42 schreef von_manstein het volgende:
Ik ben niet bang voor een heks want ik ben een wizzard
Wizard dus.
quote:Nee hoor, wizzard schrijf je met twee z's.. Vraag maar aan Rincewind (Discworld)
Misschien is het handig dat je je titel eerst goed leert schrijven
quote:Ga jij eerst maar eens uitzoeken wat 'heks' eigenlijk inhoudt voor je het 'te triest voor woorden' gaat noemen.
Mensen die zich heks noemen zijn te triest voor woorden en willen ontzettend graag aandacht is mijn mening
* araphor is ook een heks
schopje TRU is beter....quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
En TOCH gaat deze naar LIF
[offtopic]quote:Op woensdag 17 oktober 2001 13:19 schreef Vegeta_21_NL het volgende:
Mensen die zich heks noemen zijn zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |