Dat gaat zeker lukken!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:22 schreef schatje het volgende:
Je zal ongetwijfeld wel weer moeten betalen om toegang te krijgen. Maar misschien kan Fok! dan weer toegangscodes regelen.
Eh nee dat laat ik aan jou over beter als jou word ik daarin toch niet,quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ga jij weer uber-domme replies plaatsen?
Een veelbelovend begin.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:09 schreef berney het volgende:
Eh nee dat laat ik aan jou over beter als jou word ik daarin toch niet,![]()
![]()
Scanman is gestopt met FOK!.. Voor als jullie het nog niet wisten..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:13 schreef APK het volgende:
Dan kunnen we lekker ruzie maken.
En misschien kondigt hij zijn afscheid weer aan, niet dat ik dat wil hoor, discussies over objectiviteit van streamverslagen zijn altijd belangrijk.
Denken dat er dommere mensen bestaan dan jij is al de domste opmerking van dit seizoen Big Brother.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:09 schreef berney het volgende:
Eh nee dat laat ik aan jou over beter als jou word ik daarin toch niet,![]()
![]()
Wil je het topic dichthebben ?? Ga dan vooral zo door.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:21 schreef Furby het volgende:
[..]
Denken dat er dommere mensen bestaan dan jij is al de domste opmerking van dit seizoen Big Brother.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |