abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juni 2005 @ 00:13:48 #26
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_28002879
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 00:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wild guess...
[..]
Ik weet een heleboel...
Waaronder ook 'hoe TS zijn fotoboek te gebruiken' - zaterdag 26 oktober 2002 @ 17:36
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  vrijdag 17 juni 2005 @ 00:14:16 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28002886
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 00:10 schreef daniman het volgende:
ik denk dat die vraag eerder bedoeld was als hoe hij weet dat we dezelfde opleiding hebben genoten...

Oh ja...

Nu ga ik echt pitten.

In ieder geval fijn dat je een vriend door cyberspace en irl bent .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 17 juni 2005 @ 00:15:03 #28
11766 eymey
koning één-oog
pi_28002903
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 00:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
En haal haar uit je fotoboek!

[off-topic]
Is zij niet ook een fokker?
[/off-topic]
Ze is/was inderdaad een fokker. De kans bestaat dus zelfs dat ze dit een keer leest. Maar ja, dat mag ze... misschien ziet ze het dan een beetje in en er staan geen leugens in.

Ze heette eerst "locogirL" of "locagirl". Later heeft ze geloof ik ook nog een andere naam aangemaakt....
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
  vrijdag 17 juni 2005 @ 00:16:07 #29
11766 eymey
koning één-oog
pi_28002931
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 00:13 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ik weet een heleboel...
Waaronder ook 'hoe TS zijn fotoboek te gebruiken' - zaterdag 26 oktober 2002 @ 17:36
Damn, 1-0

Maar ja, ik ben nu ff ontoerekeningsvatbaar voor m'n ignorance....
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
  vrijdag 17 juni 2005 @ 00:16:37 #30
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_28002937
http://fotoboek.fok.nl/locogirl

locogirl dus
maar wel zwaar verouderd, dit is zo'n beetje geschreven toen ze net verkering hadden.
patat ftw :)
  vrijdag 17 juni 2005 @ 00:18:14 #31
11766 eymey
koning één-oog
pi_28002976
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 00:10 schreef partyyboyy het volgende:
Echt k*t voor je.
Neem in ieder geval afstand van haar en probeer eigenlijk niets van haar te weten te komen de komende tijd (maanden). Anders maak je het jezelf alleen maar veel moeilijker.
En probeer iets te zoeken waar je mee bezig kunt zijn, anders zit je alleen nog maar meer aan haar te denken. Je hebt afleiding nodig.
Inderdaad.... helaas zal ze nog hier spullen op moeten halen en zullen we nog het e.e.a. moeten verdelen....

En afleiding begint gelukkig aardig om gang te komen. Door het vele praten met iedereen en het etentje gisteravond met haar (stief)ouders zelfs even iets te veel: Het ging vandaag zo goed met me dat ik het vanavond eventjes weer dubbel en dwars terug kreeg allemaal. Voor het eerst echt ff hevig gehuild om alles, sinds het uit is.....
pi_28003049
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 00:18 schreef eymey het volgende:

[..]

Inderdaad.... helaas zal ze nog hier spullen op moeten halen en zullen we nog het e.e.a. moeten verdelen....
Ik zou het oneerlijk verdelen en haar deel dumpen bij haar ouders.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 00:21:40 #33
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_28003064
Dat heeft ze wel heel mutserig aangepakt, ongelofelijk .
Een troost is dat als ze blijkbaar dat 'nieuwe' gevoel nodig heeft (dit beslissen na 1 keer zien, jezus...), dan zal ze in d'r eentje oud en ongelukkig worden...

Zonder je al te veel valse hoop te geven, over maximaal een half jaar verlangt ze in iedergeval ten dele naar je terug, dat kan ik je beloven. Denk dan aan hoe ze je nu behandelt heeft alsjeblieft.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 00:29:06 #34
11766 eymey
koning één-oog
pi_28003224
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 00:21 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ik zou het oneerlijk verdelen en haar deel dumpen bij haar ouders.
nou ja... bij ons is het vrij duidelijk wat echt van haar is en wat van mij, voor het meeste. CD's, dvd's, etc. die ik ooit aan haar heb 'gegeven'... gaan met haar mee... dingen die zij van haar familie heeft gekregen ook. Voor de rest blijft alles wat van waarde is en van mijn geld gekocht (veel dus ) van mij
  vrijdag 17 juni 2005 @ 00:30:33 #35
11766 eymey
koning één-oog
pi_28003255
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 00:21 schreef kingmob het volgende:
Een troost is dat als ze blijkbaar dat 'nieuwe' gevoel nodig heeft (dit beslissen na 1 keer zien, jezus...), dan zal ze in d'r eentje oud en ongelukkig worden...

Zonder je al te veel valse hoop te geven, over maximaal een half jaar verlangt ze in iedergeval ten dele naar je terug, dat kan ik je beloven. Denk dan aan hoe ze je nu behandelt heeft alsjeblieft.
Tsja... ik bedoel... ik had het haar niet kwalijk kunnen nemen als haar gevoel echt oprecht... zonder dat de bijkomst van een andere jongen had meegespeeld... weg was.... en en ik nog een kans had gehad en het dan echt niet meer was gegaan.

Maar hoe het nu gegaan is, is inderdaad behoorlijk mutserig
pi_28003364
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 00:21 schreef kingmob het volgende:

Klopt, ze verlangen daarna altijd terug.
Maar niet teveel daar op hopen. Je zal toch verder moeten.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_28003383
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 00:36 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Klopt, ze verlangen daarna altijd terug.
En dáárna wil ze weer weg, en weer terug...
  vrijdag 17 juni 2005 @ 00:42:14 #38
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_28003475
de tijd zal het duidelijk maken... en ondertussen maar het leven oppakken en er het beste van maken!
patat ftw :)
  vrijdag 17 juni 2005 @ 00:43:04 #39
11766 eymey
koning één-oog
pi_28003490
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 00:37 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

En dáárna wil ze weer weg, en weer terug...
Daar zou ik echt voor passen.

Stel dat ze terug zou komen.. en ik voel dan nog steeds de liefde voor haar... dan zou ik d'r best nog 1 keer die kans willen geven... als ik ook echt het gevoel heb dat ze oprecht is. Is het daarna weer snel mis... dan houd ik de eer aan mezelf
  vrijdag 17 juni 2005 @ 00:57:09 #40
101723 LePenseur
*kraak* *kraak*
pi_28003706
Jezus, kut man. Normaal lees ik uit principe nooit zulke lange verhalen, maar ik zag dat het wel een beetje leek op de situatie die pas heb meegemaakt. Veel raakvlakken dus.

Schofterig hoe ze met je is omgegaan! Je moet zeker kwaad zijn geweest! Zolang je woede voelt mis je haar niet zo erg, maar na een tijdje ebt dat weer weg helaas en dan komt de pijn terug...

Maar geloof me, ook die zal echt hoe dan ook slijten! Probeer je in de tussentijd inderdaad niet te veel te verdiepen in haar, want dan maak je je zelf alleen maar gekker. Vergeet die streek die ze je geflikt heeft niet, dat hielp mij althans wel om er sneller overeen te komen.
Ik heb trouwens het geluk gehad dat die nieuwe vriend van m'n ex haar al na een maand of twee gedumpt gehad. Ik gun jou ook echt zo'n bericht! Zoiets maakt gelijk je humeur voor een hele maand goed .

Sterkte man, ga een hoop leuke dingen doen met vrienden, ga uit alsof je leven er van afhangt en koop iets tofs voor jezelf. Trouwens, het snelste medicijn om van je liefdespijnen af te komen is zelf opnieuw verliefd te worden. Nu is mij dat nog niet gelukt, maar het zou wel kunnen helpen .
If your havin' girl problems i feel bad for you son,,,
I got 99 problems but a bitch ain't one!
Feauteau Bouque
pi_28003739
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 00:57 schreef LePenseur het volgende:
Ik heb trouwens het geluk gehad dat die nieuwe vriend van m'n ex haar al na een maand of twee gedumpt gehad.
Heeft een jongen die ik ken ook. Zij is ervandoor gegaan met een ander en dat loopt niet lekker en hij heeft zelf al weer een nieuwe relatie.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 01:03:12 #42
11766 eymey
koning één-oog
pi_28003796
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 00:57 schreef LePenseur het volgende:
Jezus, kut man. Normaal lees ik uit principe nooit zulke lange verhalen, maar ik zag dat het wel een beetje leek op de situatie die pas heb meegemaakt. Veel raakvlakken dus.

Schofterig hoe ze met je is omgegaan! Je moet zeker kwaad zijn geweest! Zolang je woede voelt mis je haar niet zo erg, maar na een tijdje ebt dat weer weg helaas en dan komt de pijn terug...

Maar geloof me, ook die zal echt hoe dan ook slijten! Probeer je in de tussentijd inderdaad niet te veel te verdiepen in haar, want dan maak je je zelf alleen maar gekker. Vergeet die streek die ze je geflikt heeft niet, dat hielp mij althans wel om er sneller overeen te komen.
Ik heb trouwens het geluk gehad dat die nieuwe vriend van m'n ex haar al na een maand of twee gedumpt gehad. Ik gun jou ook echt zo'n bericht! Zoiets maakt gelijk je humeur voor een hele maand goed .

Sterkte man, ga een hoop leuke dingen doen met vrienden, ga uit alsof je leven er van afhangt en koop iets tofs voor jezelf. Trouwens, het snelste medicijn om van je liefdespijnen af te komen is zelf opnieuw verliefd te worden. Nu is mij dat nog niet gelukt, maar het zou wel kunnen helpen .
Hehe, inderdaad veel raakvlakken.

Tsja... ik heb haar hulp dus wel nog een klein beetje 'nodig' voor bepaalde dingen... dus helemaal haar ontlopen kan ik voorlopig nog niet.

En voor wat betreft m'n gevoelens... tsja... wel boos... maar ook, zoals gewoonlijk, weer té begrijpend en misschien niet boos genoeg tegen haar in vergelijking met wat ze heeft gedaan. M'n ex-schoonouders zeiden gisteravond ook nog: Je bent een goedzak.... je moet harder worden... ook tegen evt. nieuwe partners. En daar hebben ze wel een beetje gelijk in.

Bij mij kwam vooral vanavond het verdriet even in alle hevigheid op.....

En uitgaan.. tsja... ben niet zo'n uitgaanstype. Heeft me nooit getrokken. Maar dingen doen komt wel goed. En als ik hier een beetje overheen ben leer ik me ook wel weer vermaken met m'n hobby's
  vrijdag 17 juni 2005 @ 01:17:34 #43
15600 BB-King
Long live the King!
pi_28004011
The show must go on!!
Trouwens... het zijn kuthoeren... allemaal (HT copyright).
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_28004154
Sterkte. Vervelend hoe het is gelopen.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 01:52:42 #45
11766 eymey
koning één-oog
pi_28004512
Tsja... ik gaat maar eens een poging doen om te slapen. De wekker gaat alweer om 7:00... :S

Slaap lekker allemaal en thanx voor de reacties.... ik merk dat ik toch niet alleen sta en ook niet de enige ben die het overkomt......
  vrijdag 17 juni 2005 @ 01:53:57 #46
101723 LePenseur
*kraak* *kraak*
pi_28004528
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 01:03 schreef eymey het volgende:

ex-schoonouders zeiden gisteravond ook nog: Je bent een goedzak....
Haha precies de woorden die mijn ex-schoonouders ook tegen me zeiden, lache.
If your havin' girl problems i feel bad for you son,,,
I got 99 problems but a bitch ain't one!
Feauteau Bouque
  vrijdag 17 juni 2005 @ 01:58:02 #47
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_28004568
gvd man ik krijg gewoon tranen in mn ogen :S ik had al moeite met het einde van een relatie van 6 maanden (ongeveer op zelfde manier uit gegaan :S) damn

STerkte!
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
pi_28004592
Ja je gaat een periode van ellende eenzaamheid en melancholie tegemoet...wees niet bevreesd bij vrienden en andere uit te huilen en krop je shit niet op! Zeker niet om haar te sparen..je moet nu even voor jezelf opkomen en ruimte hebben voor verdriet.

Verbreek voorlopig even al het contact met haar... anders blijf je geconfronteerd worden met narigheid...ook shit als MSN enzo serieus verbreek die rommel en geef jezelf even alle ruimte

Sterkte.
underground forever baby
  vrijdag 17 juni 2005 @ 02:18:02 #49
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_28004795
Sterkte, heb verder weinig aan het reeds geschrevene toe te voegen
Feyenoord!!! * Barça
  vrijdag 17 juni 2005 @ 02:27:16 #50
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_28004915
Wat een trut dan. Gooit gewoon 6 jaar weg, hoppa, voor een kneus die ze niet kent. Veel sterkte man, ik hoop dat je goed terecht komt, want dit verdient niemand zomaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')