abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28847042
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:14 schreef Simbolo het volgende:
Je verhaal is heel ontmoedigend.
Zeker omdat ik in zo'n zelfde situatie zit.
Verschil is alleen dat mijn partner al 20 jaar met mij ging en wij waren 12,5 jaar getrouwd.
7 weken geleden kwamen we terug van vakantie en toen vertelde ze dat ze verliefd was geworden op een jongen die daar in dat vakantieland woont.
Alleen ben ik erachter gekomen dat die jongen haar niet eens wil.
Gevolg is dat ze niet weet wat ze met haar gevoelens wil en dat ze in 2 weken tijd al haar gevoelens voor mij kwijt is.
Ze wil zo snel mogelijk scheiden en heeft inmiddels al een voorlopig koopcotract getekend voor een appartement.
We hebben ook een zoontje.
Er is veel meer gebeurd maar dit is een verkorte versie.
Het is emotioneel heel zwaar en begrijpen zullen we het ook niet.
Gelukkig praat zij over mij niets anders dan goeds maar het is heel moeilijk hier overheen te komen.

Ik wens je veel sterkte.
Luister naar je eigen gevoel en leg de raad van anderen naast je neer.
Groet.

maak het maar mee ...

echt sterkte gewenst, man ... en aan eymey ook natuurlijk, doorbijten is de boodschap, en wachten op betere tijden
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  zaterdag 16 juli 2005 @ 16:31:06 #277
125320 -pinguin-
faster than a speeding ticket
pi_28860746
he gast wat een lage naaistreek
dat je zoiets kan flikken bij iemand is niet normaal

ik snap echt niet dat je het nog voor haar kan opnemen
stop met dat goedzak spelen, je hebt alleen jezelf ermee
denk je dat zij 1 seconde wakker ligt over wat ze jou heeft aangedaan
Neee ze is al maanden sneaky plannetjes aan het smeden
kijk wat ze je heeft aangedaan, zoiemand moet je gewoon in de schijt laten zakken
flikker zometeen al die spullen van haar haar uit het raam en verbreek al het contact
met zo iemand wil je toch niks meer mee te maken hebben??? doe normaal zeg
ik zie haar er ook voor aan dat ze over een tijdje nog op dr knietjes komt smeken dat ze terug wil dat ze een fout gemaakt heeft
trap er niet in

en cliches zijn vaak waar
what comes around goes around zeggen ze he
nu is alles nog nieuw en spannend met dat nieuwe vriendje en zal ze m ook nog wel een tijdje houden als compensatie van jou maar zo'n akelig mens kan toch geen relatie in stand houden
laat haar met rust, het zal toch nooit meer goed komen
sluit het verleden af en ga door met je leven

denk aan de mooie dingen in de toekomst
het is nog maar te bezien dat die nieuwe vriend net zo goed voor haar is als jij was
zeker weten gaat ze dat missen
en over een paar jaar woon jij in een vet huis en rij je in een dikke bmw en dan zie je haar nog met dr sjonnie vriendje in dat kraakpand

dan is je wraak wel zoet

laat haar met rust, je laat je toch niet domineren door een achterbakse oppervlakkige ordinaire kampsnol
opkenkeren met die hoer
  zondag 17 juli 2005 @ 01:31:50 #278
11766 eymey
koning één-oog
pi_28873867
Tsja, zo hard als jij het stelt wil ik het ook weer niet stellen,m aar goed... je hebt grotendeels wel gelijk.

Haar spulletjes... zijn straks haar probleem en dat van onze huisgenoot. Ik zit vanaf morgenavond definitief in m'n eigen woning (die eerst voor ons beide zou worden )

En wraak.. ach.. heb ik geen behoefte aan. Ik gun haar maar haar geluk.. is het enige wat ik kan doen. En als ze idd zo door gaat zonder over dingen na te denken en lekker met hem verder te hobbelen, en straks wellicht weer in het zelfde patroon te vervallen als met mij... dan wreken de dingen zichzelf wel. Mooi makkelijk, hoef ik me er ook niet toe te verlagen

Het gaat nu in golfbewegingen positief met me, met sommige avonden weer zo'n mega-dip. Ach, het hoort er bij, m'n leven gaat door... en tot nu toe lukt het aardig
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
  zondag 17 juli 2005 @ 03:39:44 #279
125320 -pinguin-
faster than a speeding ticket
pi_28875639
gast ik zeg je, als je zo blijft reageren dan heeft ze geen respect meer voor je en loopt ze over je heen als een stoomwals

je moet niet te aardig zijn voor deze wereld, de wereld is dat ook niet voor jou
soms moet je gewoon schijt hebben, je bent een vent
treuren is voor meiden, fftjes kan maar te lang stilstaan is niet goed
laat haar maar lijden, laat haar maar zien dat je gelukkig bent ook al is het niet zo
geloof me maar dan gaat ze spijt krijgen
pi_28934638
Wat je zegt is makkelijker gezegd dan gedaan.
En daarbij komt waarom zou een man niet mogen treuren.
Het proces waar men doorheen moet is groot en lang.
Daar horen emoties, woede, schuld en uiteindelijk acceptatie bij.
Maar voordat je bij acceptatie komt dan zal je alle voorgaande gevoelens ook meemaken.
De een zal langer bezig zijn met emoties dan de ander.

Hard zijn voor de wereld is omdat de wereld hard voor jou is??? Ik vind dat een klein beetje pessimistisch terwijl je juist een stukje optimisme nodig hebt.

Dat wat je geeft krijg je uiteindelijk terug.
Indien men optimistisch het leven ingaat dan zal hij uiteindelijk krijgen wat hij toekomt.

Groet
  dinsdag 19 juli 2005 @ 07:48:58 #281
11766 eymey
koning één-oog
pi_28934797
Inderdaad, zo denk ik er dus ook over
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
  woensdag 20 juli 2005 @ 20:10:28 #282
20739 debbie_19
The freaks are rising up
pi_28985932
quote:
Op zondag 17 juli 2005 03:39 schreef -pinguin- het volgende:
gast ik zeg je, als je zo blijft reageren dan heeft ze geen respect meer voor je en loopt ze over je heen als een stoomwals

je moet niet te aardig zijn voor deze wereld, de wereld is dat ook niet voor jou
soms moet je gewoon schijt hebben, je bent een vent
treuren is voor meiden, fftjes kan maar te lang stilstaan is niet goed
laat haar maar lijden, laat haar maar zien dat je gelukkig bent ook al is het niet zo
geloof me maar dan gaat ze spijt krijgen
Ik ben het eigenlijk wel een beetje met dit persoon eens. Maar het is inderdaad best wel moeilijk!
Maar aan de andere kant.....zij heeft dit geflikt en ze verdient eigenlijk helemaal niks meer van jou eym. Ze verdient jou verdriet enzo gewoon niet. En als je je klote voelt, laat het inderdaad niet aan haar merken. Zij is gewoon een kuiken en dat zei ik ook ff om dit plaatje te kunnen gebruiken hehehe. Hmmm...het komt echt helemaaaaaaaaaaaaaaal goed. Wanneer zijn je broer en ik uitgenodigd? Krijgen we nog een house warming party???
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
  woensdag 20 juli 2005 @ 22:34:40 #283
11766 eymey
koning één-oog
pi_28991204
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 20:10 schreef debbie_19 het volgende:

[..]

Ik ben het eigenlijk wel een beetje met dit persoon eens. Maar het is inderdaad best wel moeilijk!
Maar aan de andere kant.....zij heeft dit geflikt en ze verdient eigenlijk helemaal niks meer van jou eym. Ze verdient jou verdriet enzo gewoon niet. En als je je klote voelt, laat het inderdaad niet aan haar merken. Zij is gewoon een kuiken en dat zei ik ook ff om dit plaatje te kunnen gebruiken hehehe. Hmmm...het komt echt helemaaaaaaaaaaaaaaal goed. Wanneer zijn je broer en ik uitgenodigd? Krijgen we nog een house warming party???
Die gaat er zeker nog wel een keer komen, moet alleen ff kijken wanneer... als ik echt veel mensen over de vloer wil hebben moet het weer beetje na de vakantie periode zijn.

But hey.... jullie zijn altijd welkom hoor!
pi_29030900
Emey,

Het is zoals Debbie het zegt.
Laat je ex niet merken dat je treurt.
Treuren mag maar hou het voor je. Als zij ziet dat je treurt dan stoot je die persoon verder af.
Het valt onder emotionele chantage en dat maakt je partner alleen maar sterker om weg te gaan of te blijven.

Het zal allemaal een reden hebben en tijd heelt alle wonden het litteken blijft maar daar komen we ook wel overheen.

Maak niet meer stuk dan nodig is d.m.v. wraak of tegenwerken.

Groet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')