Jij was toch die scanmanfanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:41 schreef Blackadder2 het volgende:
Hoi en fijn dat ik welkom ben.Dat worden weer lange nachten...
![]()
Ah okay.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:47 schreef Blackadder2 het volgende:
Hé APK. Nou nee hoor, fan ben ik hier van niemand (misschien Gert?). Maar ik kon hem wel ljien, i.t.t. tot jij en een hele hoop anderen.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ah okay.
Maar ik vind dat we een actie moeten beginnen om hem weer aan het posten te krijgen.
Sinds zijn ban is hij geloof ik niet meer gesignaleerd en meestal reageert hij in eerste instantie wel goed op een 'scanman moet blijven' topic.
Lees je in, newbie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:58 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Ja dat streelt zijn ego altijd wel. Maar praat me 's bij? Ik post hier zo ongeveer alleen tijdens BB-periodes dus ik weet niks van 'n ban en zo...
![]()
Shit, dacht ik effe lui te kunnen zijn. Kun je het ook niet héél kort samenvatten? Maar een 'Scanman moet terug'-actie moet kunnen aanslaan. En zeker als jij het topic opent, is de kans op succes groot.quote:
Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:12 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Shit, dacht ik effe lui te kunnen zijn. Kun je het ook niet héél kort samenvatten?
Jaja Sanne, je kan dan wel lekker om de hete brij blijven heendraaien maar wie wordt je duo-mod?quote:
Is al bekend, nog een hysterisch wijf.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:22 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Jaja Sanne, je kan dan wel lekker om de hete brij blijven heendraaien maar wie wordt je duo-mod?![]()
![]()
![]()
Laat het als-je-blieft Marky zijn!!!!
Ohja wie is het dan? En vinden we hem/haar wel leuk?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Is al bekend, nog een hysterisch wijf.![]()
Riply oid, geen idee of we haar leuk vinden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:47 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Ohja wie is het dan? En vinden we hem/haar wel leuk?
Wellus!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:00 schreef Svensational het volgende:
Ripley heeft geen introductie nodig!
Jij moet niet dunken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:02 schreef Svensational het volgende:
Mij dunkt van niet!
Ik ben jarig dus ik mag datquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben jarig dus ik mag dat!
Die Idols-homo?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:14 schreef Roache_ het volgende:
Dunken is een koppelwerkwoord, net als heten schijnen lijken en voorkomen.
Ripley, komt me wel bekend voor, maar in een FOK context, niet in een BB context. Neen, ik blijf pleiten voor Marky.
Dank jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |