quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:13 schreef mordradead het volgende:
[..]
hardcore, hardrock, hardstyle.... allemaal hetzelfde
ja, why?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:25 schreef RaymanNL het volgende:
OKé ik had net 1337 views in me fotoboek, nu post ik dit hier, ben ik nu een nerd?
Naja, bij hardstyle heb je een beetje een overvloed aan dit soort types:quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:24 schreef mordradead het volgende:
oke, je hebt me overtuigd maar je hebt vast ook wel schrale foto's van hardstyle (jazeker)
Check me profiel/fotoboek, dat heb ik allaaaaaaaang aangepastquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:11 schreef mordradead het volgende:
c1000, daar werkt m'n buurjongen ook.... kutzaak volgens hem...
ben je trouwens een vakkenvuller?
ik loop nog wel eens achter de feiten aanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Check me profiel/fotoboek, dat heb ik allaaaaaaaang aangepast
Ik heb die test twee uur lang gedaan, nik gewonnenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik loop nog wel eens achter de feiten aan
*daddy cool shirt heeft
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:18 schreef mordradead het volgende:
je hebt toch geen bernie duijn als naam gebruikt he?
Een fotoboek telt pas mee, als er een reactie van mij instaat. EN WAAROM KAN IK NIET REAGEREN IN DIE VANquote:
dat kan je uitzetten jaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:25 schreef mordradead het volgende:
kan dat niet... kun je dat uitzetten ofzo
edit: ik kan ook niet reager.. heeft hij uitstaan ofzo zie ik, ik zal ook eens een foto van mezelf erbij doen.... binnen nu en 4 jaar dus
JA! Post verdorie een foto!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:25 schreef mordradead het volgende:
kan dat niet... kun je dat uitzetten ofzo
edit: ik kan ook niet reager.. heeft hij uitstaan ofzo zie ik, ik zal ook eens een foto van mezelf erbij doen.... binnen nu en 4 jaar dus
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:02 schreef peristilius het volgende:
Had gister een schoolfeest, onze schoolfeesten zijn altijd zwaar kut.
Maar toen ik uiteindelijk met een paar vrienden in mn boxer op het podium stond te dansen was het wel grappig.
Zorg voor een CC danquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:02 schreef mordradead het volgende:weg ermee.... en al die kutsites waar je een cc nodig hebt
Laat me raden, Schoolfeest, drankgebruik verboden! -> Indrinkenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:02 schreef peristilius het volgende:
Had gister een schoolfeest, onze schoolfeesten zijn altijd zwaar kut.
Maar toen ik uiteindelijk met een paar vrienden in mn boxer op het podium stond te dansen was het wel grappig.
Waarom niet.quote:
Geen idee wat de leraren dachten, maar dat ervoor klopt grotendeels wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Laat me raden, Schoolfeest, drankgebruik verboden! -> Indrinken-> School naar binnen -> Feesten -> In je boxer op het podium staan en de leraren denken dat het door de cola komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |