abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juni 2005 @ 17:43:16 #26
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_28168349
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 12:45 schreef iteejer het volgende:
Sfeerverziekend dus. Wat mij betreft een reden tot forumbans. En dat gezegd door mij, die altijd fel tegen iedere ban was, zegt toch wel wat...
Soms is dit best een goede oplossing imho. Bv als iemand loopt te zieken uit afreageer neigingen dan kan een afkoelban juist heel goed bedoeld zijn. En soms doen ze het er natuurlijk om en ja dan moet je soms op de blaren zitten.

Mensen vergeten ook wel eens wat voor impact het forum op iemand kan hebben volgens mij. Ik zou bv niet in de schoenen van Tessje willen staan toen die bewuste foto werd gepubliceerd. Maar jah, veilig achter je toetsenbord en alleen de persoonlijke 'lol' telt. Ik vind het wel eens jammer dat ze bijna altijd een 'makkelijke' prooi prefereren. Als je doel is om iemand op de kast te jagen probeer dan iemand als Muus, Jogy, etc. uit i.p.v. een of andere makkelijke user. Overigens is dit wat anders dan zeggen dat ik het goedkeur, slechts dat het veel al laf is.

Toegegeven, ik ben ook niet altijd heilig
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_28168875
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 17:43 schreef livEliveD het volgende:
Soms is dit best een goede oplossing imho. Bv als iemand loopt te zieken uit afreageer neigingen dan kan een afkoelban juist heel goed bedoeld zijn. En soms doen ze het er natuurlijk om en ja dan moet je soms op de blaren zitten.
Afkoelban, ja kan. Maar in de meeste gevallen zou ik gaan voor een heel wat langduriger ban. Niet om de 'fouten' te straffen. Maar om 'onze' mensen te beschermen. Want, inderdaad, het is precies zoals je hieronder zegt:
quote:
Mensen vergeten ook wel eens wat voor impact het forum op iemand kan hebben volgens mij. Ik zou bv niet in de schoenen van Tessje willen staan toen die bewuste foto werd gepubliceerd. Maar jah, veilig achter je toetsenbord en alleen de persoonlijke 'lol' telt. Ik vind het wel eens jammer dat ze bijna altijd een 'makkelijke' prooi prefereren. Als je doel is om iemand op de kast te jagen probeer dan iemand als Muus, Jogy, etc. uit i.p.v. een of andere makkelijke user. Overigens is dit wat anders dan zeggen dat ik het goedkeur, slechts dat het veel al laf is.
Inderdaad ja, laf. Lachers op je hand krijgen, even makkelijk scoren bij die idioten in Truth. En ik voel er weinig voor om die mensen een tweede kans te geven.
Een ban is geen straf, zo wil hem niet gebruiken, het is niet aan ons om mensen te straffen. We zijn geen schoolmeesters. Maar als mensen zich misdragen, zijn ze niet welkom. En dan ist wegwezen. Geen straf, maar gewoon een deurtje dicht. En dat zullen we vaker moeten doen. Anders gaat de sfeer hier geheel naar de kloten; ik denk dat TRU hier een van de meest gevoelige fora voor is.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 01:04:31 #28
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_28181735
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 18:05 schreef iteejer het volgende:

[..]

Afkoelban, ja kan. Maar in de meeste gevallen zou ik gaan voor een heel wat langduriger ban. Niet om de 'fouten' te straffen. Maar om 'onze' mensen te beschermen. Want, inderdaad, het is precies zoals je hieronder zegt:
[..]

Inderdaad ja, laf. Lachers op je hand krijgen, even makkelijk scoren bij die idioten in Truth. En ik voel er weinig voor om die mensen een tweede kans te geven.
Een ban is geen straf, zo wil hem niet gebruiken, het is niet aan ons om mensen te straffen. We zijn geen schoolmeesters. Maar als mensen zich misdragen, zijn ze niet welkom. En dan ist wegwezen. Geen straf, maar gewoon een deurtje dicht. En dat zullen we vaker moeten doen. Anders gaat de sfeer hier geheel naar de kloten; ik denk dat TRU hier een van de meest gevoelige fora voor is.
imho zijn bans soms best goed. ik erger me vaak aan bepaalde posts, zeker de eerste die komen op een nieuw topic. het is eigenlijk te ver om een soort van puntensysteem te gaan beginnen zoals de FP heeft, maar soms zou ik het wel willen. na 5 minpunten lig je eruit. sim-pel. en natuurlijk wel goede feedback blijven geven, anders komt er alleen maar nog meer narigheid van..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  † In Memoriam † vrijdag 24 juni 2005 @ 01:17:28 #29
47213 ArmaniMania
pi_28181898
Erg onder de indruk van dit topic, damn.

Zou leuker zijn, als dit buiten het forum maar ook over heel fok hier gehoor aan werd gegeven.
Kan me de explosie van Iteejer wel goed voorstellen.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 02:14:12 #30
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28182400
ik wil even mijn excuses aanbieden aan het forum dat ik uit de slof schoot maar als er iets is waar ik niet tegen kan zijn het wel denegrerende opmerkingen onder de gordel.
belachelijkmakerij , die ik nu wel weer genoeg heb ontvangen

daarnaast vind ik het ook weer lekker dat men het verdraaid dat ik fel reageerde omdat mensen een anderre mening hebben , dit is gelul
maar het laat wel weer zien hoe goed TV zijn werk kan doen , theo van gogh bullshit anyone?

het is simpel , ik heb geen geduld meer met mensen die mij persoonlijk kleinerend lopen af te bekken
er is geen excuus voor.
en al helemaal niet het dan te doen lijken alsof ik anderren een *mening* niet gun.
bah

dus van mijn kant sorry voor de taal , ik was echt even kwaad ,
ik zal proberen zo nu en dan eens even in een leuk topic ofzo te posten ,
men zal geen topics van mij meer zien iig.
zie het ook maar als zelfprotectie.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_28182694
Relax Baaj, wat is the truth nog een hoop gelul in de ruimte.Kom je mod tegen die je topic dicht gooit.Lang leve Fok, niet te lang aub.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 03:18:00 #32
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28182730
de mensen die truth zijn , oftewel bij het subforum horen , zijn niet ruimtelullers
het zijn de sensatiezoekers of beknopte gordelposters die de boel verzieken

heb ook wel eens een topic dichtgegooid gekrenen , boeiend
maak je een anderre , duidelijker ofzo
pi_28186035
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 02:14 schreef BaajGuardian het volgende:
ik wil even mijn excuses aanbieden aan het forum dat ik uit de slof schoot maar als er iets is waar ik niet tegen kan zijn het wel denegrerende opmerkingen onder de gordel.
belachelijkmakerij , die ik nu wel weer genoeg heb ontvangen
Dank je wel. Dat siert je. Kunnen je opponenten een voorbeeld aan nemen!

Verder hoop ik dat je uiteindelijk wel weer je topics gaat openen, als je iets leuks hebt.

Zie het ook als iets waar je sterker uit komt: ook voor jou kan dit een leerproces zijn. Iets wat je ook buiten Fok tot voordeel kan zijn.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 14:37:39 #34
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28194677
denk niet dat ik ooit nog een topic ga openen thou
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:09:02 #35
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28393614
BaajGuardian laat je niet "gek" maken man. Je moet het negeer knopje aanzetten en blijf AUB topics openen. Laat je niet de mond snoeren door die figuren. Doe wat je niet laten kan, schrijf al je gekke ideeen op laat je gaan.

Als ik zie dat er een paar komen met domme opmerkingen zal ik ook proberen in te springen. Ben niet meer op mijn mond gevallen en kan ze best goed terug sturen naar andere delen van fok waar ze wel thuis horen.

De gedeeltes van fok waar het gaat over breezer dus. Nou, lekker interessant. En dat is dan niet bedoeld om hun te denigreren want dat past niet bij me.

Bepaalde mensen hebben eenmaal weinig opvoeding gehad en weinig respect in hun kloten voor mensen die een andere manier van denken hebben en plaatsen graag in een hokje.

Laat je nooit in een hokje plaatsen. Regel 1 om vrijheid te krijgen.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_28394469
Bg is here to stay
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 19:12:55 #37
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28395718
En zo hoort dat ook. Laat je nooit wegjagen door de normale mensen die alleen wit en zwart kunnen onderscheiden.
pi_28398742
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Als ik zie dat er een paar komen met domme opmerkingen zal ik ook proberen in te springen. Ben niet meer op mijn mond gevallen en kan ze best goed terug sturen naar andere delen van fok waar ze wel thuis horen.
Ik waardeer je goede bedoelingen, maar laat dat liever aan de mods over: anders wordt het weer zo'n veldslag, daar schiet niemand wat mee op...
quote:
Bepaalde mensen hebben eenmaal weinig opvoeding gehad en weinig respect in hun kloten voor mensen die een andere manier van denken hebben en plaatsen graag in een hokje.
Klopt. Daarom is er truth, een plek waar dat wel kan. Iets wat overal zou moeten kunnen, er zou geen apart forum voor hoeven te zijn.
Maar helaas, hard is het leven, en niet iedereen ziet dit zo.
Daarom dus zuinig zijn op ons rust-hoekje hier! We zullen dit ook rustig houden, en mensen die zich hierbinnen fout gedragen op onze manier afdrogen.
Maar, maak nou niet ons werk moeilijker door zelf ook te gaan schelden, hoe begrijpelijk die scheldpartijen ook zijn. Jullie zijn hier om te posten, ik om te bewaken. En geloof me, dat kan ik best
pi_28399148
Jammer dat ik niet zo geinteresseerd ben in Truth, anders zou dit een mooie plek zijn voor mij op het forum, ondanks dat ik in het dagelijkse leven een hoop lol heb, en onder tussen breed geinteresseerd, ben ik hier op het forum vrij serieus.

Moe word ik dan ook van die zinloze bagger, okaj logisch dat dat in onzin gebeurt maar helaas gaan vele onzingangers ook over naar de andere onderdelen.

Soms moet een droge grap kunnen, maar het nutteloze bier/huilie/newbie geroep maakt vele topics al gelijk dood.

Vaak is het ook al moeilijk om zich in te leven, en dan vooral komen weer de oppervlakkige rot opmerkingen. Jammer, helaas doen vele moderators er rustig aan mee.

Hehe, dat was dat weer....

Of mis ik het punt nu volledig

[ Bericht 1% gewijzigd door vdo28 op 01-07-2005 22:27:05 ]
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 12:10:37 #40
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28409663
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 22:02 schreef iteejer het volgende:

Ik waardeer je goede bedoelingen, maar laat dat liever aan de mods over: anders wordt het weer zo'n veldslag, daar schiet niemand wat mee op...
Okey Ben af en toe gewoon wat hoe noem je dat, geirriteerd door mensen die roepen :"Zoek hulp" en nog meer onzin. Maar goed, ze doen maar lekker. Ik heb eigenlijk medelijden met mensen die hun hele leven aan de oppervlakte van het leven zitten. Lijkt me saai.

Maar nu ben ik bezig om anderen te bashen.

Ik ga gewoon verder met posten en proberen uit te zoeken van zaken.

Have a nice day

Ik weet wel dat jij het aankan hoor Maar was tijdens de post gewoon geirriteerd zoals ik al zei.

Thruth is mijn favourite forum geworden op Fok. Tenminste wat te lezen, soms nog beter dan een film of boek.
pi_28422648
quote:
Op maandag 20 juni 2005 21:30 schreef Choices het volgende:

De mensen die hier blinde schapen worden genoemd, omdat ze de massa volgen door 'close minded' gedrag. Zijn hetzelfde als zij die andere uitmaken voor schapen. Het is kenmerkend voor de 'spirituele' groep om de 'aards/nuchtere' mensen als schapen te benoemen. Terwijl de 'spirituele' net zo zeer schapen zijn. Elke activiteit dat door een aantal mensen word gedaan kan je als schapen defineren. Helaas is de mens dan weer zo, dat alleen de voor hun negatieve acties als schaapachtig worden gelabeled.
Helemaal mee eens!
pi_28423344
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 20:04 schreef -starseed-mayo- het volgende:
Helemaal mee eens!
Ja, dat mag dan zo zijn, maar als de spirituelen te keer gaan is het meestal een verdediging, terwijl het bij de anderen vaak een aanval is.
De heersende stroming, de meerderheid, wil immers materialisme, geen gezeik over spiritualitiet en zo. Die meerderheid probeert, zoals overal, de minderheid te verwijderen, of toch minstens te bekeren. Waarom? Dat is een interessante vraag.
Maar het fenomeen is er niettemin.

Ik zie zoveel verschil niet tussen de mensen die wel en niet in het spirituele geloven. Ze zijn niet gekker, niet goedgeloviger, niet dommer of minder goed opgeleid dan anderen.
Ze zijn geen tweederangs burgers.
En willen ook niet zo behandeld worden; zeker niet in een hoekje op dit grote Fok!-forum wat speciaal voor hen is opgezet.

Ik heb het niet over het recht ook normaal behandeld te worden: dat lijkt een beetje op een impliciet toegeven van een minder zijn. En we hebben hier geen extra rechten nodig.
Maar hier staat de plicht van een ieder om de ander respectvol te behandelen centraal. 'Gelovig' of 'niet gelovig'. Niks rechten. Wél plichten. Simpelweg omdat dat de regels van dit forum zijn.
pi_28426707
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 20:21 schreef iteejer het volgende:

Ik heb het niet over het recht ook normaal behandeld te worden: dat lijkt een beetje op een impliciet toegeven van een minder zijn. En we hebben hier geen extra rechten nodig.
Maar hier staat de plicht van een ieder om de ander respectvol te behandelen centraal. 'Gelovig' of 'niet gelovig'. Niks rechten. Wél plichten. Simpelweg omdat dat de regels van dit forum zijn.
Alleen maar omdat het de regels van dit forum zijn, of ook omdat het niet meer dan normaal is om fatsoenlijk met elkaar om te gaan?
Out of my mind, back in five minutes
  zondag 3 juli 2005 @ 08:05:10 #44
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28437650
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 22:07 schreef Pleun het volgende:

[..]

Alleen maar omdat het de regels van dit forum zijn, of ook omdat het niet meer dan normaal is om fatsoenlijk met elkaar om te gaan?
Tegenwoordig is het niet meer duidelijk wat nog normaal is voor sommige mensen.
Andere mensen hebben een broertje dood aan wat "normaal" is qua omgangsnormen.

Je kan een ander de plichten waarvan jij vindt dat ze normaal zijn niet opleggen als het domein niet van jou is. ( hún huis bv )

Het is dus reëler om de plichten waarvan jij graag wil dat ze nagekomen worden (omdat jij dat normaal of tot de basisomgangsvormen vindt behoren. ), ze als regel te stellen op plekken die onder jouw domein vallen.

Wie ben jij trouwens om te bepalen hoe het in een andere groep aan toe moet gaan. Als zij overeenkomen dat je elkaar groet met pisnicht.. elkaar niet uit laat praten en alleen drinken voor jezelf inschenkt.....prima hoor wat mij betreft. Als ze dat prettig vinden.

Laten we het dus vooral houden op het hier en nu.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 3 juli 2005 @ 08:44:57 #45
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28437736
mirage is tof , dus luister goed naar dr
pi_28439503
Mirage heeft gelijk.
Out of my mind, back in five minutes
  zondag 3 juli 2005 @ 12:05:55 #47
19194 Oversight
◢◤
pi_28439890
quote:
Op zondag 3 juli 2005 11:50 schreef Pleun het volgende:
Mirage heeft gelijk.
waarom durf ik hier ineens niets meer aan toe te voegen ?

misschien omdat enkele(n) mij altijd zien als een clown....

en áls ik dan eens welgemeend serieus reageer,

leest er niemand mijn gramaticale perfectie, maar beginnen ze over mijn smiley's.....

Iteejer heeft gelijk, en dáárom post ik hier bijna nooit tenzij ik écht vind dat ik iets inhoudelijks toe te voegen, of juist wég te argumenteren heb......

geweldig werk hier mods.... ga vooral zo door !
◢◤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')