quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:30 schreef MrMoon het volgende:
Jamiroquai - Seven Days In Sunny June
Nou, dat laatste valt vies tegen. Ik vond er geen ruk aan op Lowlands.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:17 schreef _oscar het volgende:
Athlete - Half Light
Zeker aan te raden, live zijn ze trouwens wel stukken beter.
http://www.nme.com/charts/quote:* 1. Franz Ferdinand – ‘Do You Know Want To?’
* 2. The White Stripes – ‘My Doorbell’
* 3. The Subways – ‘With You’
* 4. Foo Fighters – ‘D.O.A.’
* 5. Arcade Fire – ‘Rebellion (Lies)’
* 6. Hard-Fi – ‘Living For The Weekend’
* 7. The Magic Numbers – ‘Love Me Like You’
* 8. Kaiser Chiefs – ‘I Predict A Riot’
* 9. Simian – ‘LA Breeze’
* 10. Mystery Jets – ‘You Can’t Fool Me Dennis’
Ik dacht 3 minuten lang dat het Manu Chao was...quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:34 schreef Karzeuler het volgende:
Voor wie deze zomer in Frankrijk is geweest:
Amadou et Mariam - Senegal fastfood (zouk met een manu Chao vibe)
Manu Chao zit er wel achter. In FR is het een enorm succesquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:44 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ik dacht 3 minuten lang dat het Manu Chao was...en toen ineens niet.. maar lekker nummer
heb ik echt nodig momenteel.. net zoals let's get down.. afrikaans, jamaicaanse invloeden, echt mooiquote:
Ja, zookey is erg goed. Doet me weer denken aan starbeach inderdaad. Mooie tijdquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:25 schreef pannaking_ het volgende:
Yves Larock - Zookey (Lift your leg up) .....die kennen de mensen die op kreta zijn geweest wel werd elke dag op star beach gedraaitslamfm pakt em nu ook vaak mee in de playlist.
Gadjo - So Many Times
Missy Elliot - On & On (produced by the neptunes)
Dr. Kucho - Crazy Paris (zeer lekkere plaat)
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:02 schreef Skorpija het volgende:
Papi Sanchez - Enamorame
Ik vind de laatste van FF nogal een tegenvaller.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:19 schreef wlsandman het volgende:
voor de liefhebbers; de laatste nme-chart:
[..]
http://www.nme.com/charts/
En natuurlijk dan ook Jeugd van Tegenwoordig - Voor Je Kijken Doorlopenquote:Op zondag 4 september 2005 21:53 schreef Steve-O het volgende:
Partysquad - Wat wil je doen
Erg fout maarja
quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:42 schreef MrRobert het volgende:
D.H.T. ft. Edmee - Listen to you heart ......:: Zeer goed nummer!!!!!!!!!!!!
Exact mijn woorden! Heb je die beschrijving zelf verzonnen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:13 schreef Cybart het volgende:
The Nightcrawlers overgoten met een Gregor Salto sausje
Johnson - Push The Feeling On
![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 13:54 schreef AstroStart het volgende:Kaiser Chiefs - I predict a riot (rock)
Volgens mij bedoel je Time To Waste van Alkaline trio, had ik ook al in andere topic beantwoordquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:39 schreef CybPraetorian het volgende:
ik zoek een liedje die ik zou willen aanraden als topper, maar ik weet de naam niet meer wie heeft de video al gezien.
het is een rock trio geloof ik. een gedeelte van de clip speelt af in een of andere hal waar ook schermen staan waar iets op geprojecteerd wordt. Ik heb de titel gezien maar kan het me niet meer herinneren, echt een moddervet liedje vond ik. Ik dacht dat de naam met iets van Crimson was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |