Waar ruikt ie naar dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:06 schreef Kyara het volgende:
[..]
meen je dat nou? Ik vind hem echt stinken, zeker in het begin. Na een tijdje ruikt ie gelukkig een stuk neutraler.
Is hij er nu nog niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zit ook te wachten op een stukkie angels!!
postbode, kom nou
hij is binnenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zit ook te wachten op een stukkie angels!!
postbode, kom nou
Hij is lekker he?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:19 schreef jessie het volgende:
Ik heb de angels delight binnen van Lois.
Hij is echt supoer verukkelijk.![]()
![]()
Euhm, een beetje naar angels on bare skin eigenlijk. Volgens mij is het lavendel maar dan heel scherp en een beetje muf. Maar zo zie je maar weer dat ook wat Lush betreft smaken verschillen.quote:
Dat was t. Ik heet geen Anitraquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:40 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hij is lekker he?
Wat heeft Lois nog meer gekocht dan alleen stukje angels delight voor jou?
Ik denk het niet, in de Handy box zat er ook niks.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:31 schreef heaven7 het volgende:
He, zit in die Honey i washed the kids cadeaubox een kortingsbon?
Ah ok, dan is dat wel te doen,heb namelijk de Brazened Honey op mijn lijstje.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:14 schreef PeRi het volgende:
Binnen 3 weken opmaken is het beste, maar ze zijn nog wel iets langer goed. Tot 4 à 4,5 weken ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |