Ik heb die honey verse masker besteld, krijg hem zaterdag, ben heel benieuwd!quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:51 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb altijd het idee dat die poeder van je afvalt ofzo, is dat niet zo?
Ik wil trouwens ookwel een vers maskerIk vergeet de helft altijd van wat ik wil hebben
Ik vind Jungle nu erg fijn, mijn haar glanst en mijn krullen vallen lekker in model. Ruikt ook heerlijk. Moest alleen wennen aan hoe te gebruiken, eerste keer veel te vaak met dat blok over mijn haar gegaan en dus moddervette slierten. Wrijf nu een of twee keer met het blok over mijn haar, even intrekken en uitspoelen, klaar.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:30 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben even een paar uur weg en ik moet al weer moeite doen om jullie te vinden![]()
Iemand ervaring met jungle en ocean salt?
Mijn haar is nl vrij onhandelbaar zonder conditioner en die jungle klinkt goed, maar werkt het ook?
En die ocean salt klinkt gewoon te lekker![]()
Ik ben erg benieuwd..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 07:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb pied de pepper
en vind m nit superspeciaal ofzo.
gewoon lekker voetencremetje, verder niks eigenlijk.
als deze op is, wil ik die andere proberen.
maar dat duurt nog wel ff
Sleepy horrorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:42 schreef tonks het volgende:Sleapyhead
!
Heb alleen maar nachtmerries gehad.. wtf
Zal toch wel niet van de sleepy head gekomen zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:42 schreef tonks het volgende:Sleapyhead
!
Heb alleen maar nachtmerries gehad.. wtf
meen je dat nou? Ik vind hem echt stinken, zeker in het begin. Na een tijdje ruikt ie gelukkig een stuk neutraler.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 06:30 schreef Mirjamke het volgende:
En wat ruikt die Dream Cream lekker zeg..!!!
Normaal gesproken heb ik nooit dromenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:26 schreef ymme het volgende:
[..]
Zal toch wel niet van de sleepy head gekomen zijn![]()
Ja, ik vind`m echt lekker ruiken!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:06 schreef Kyara het volgende:
[..]
meen je dat nou? Ik vind hem echt stinken, zeker in het begin. Na een tijdje ruikt ie gelukkig een stuk neutraler.
Ik zie trouwens nog weinig verschil met het eczeem van vriendje. De plekken zijn een stuk minder droog maar dat effect bereik je denk ik ook wel met een andere creme. Dit weekend maar even aankijken en anders toch maar ff langs de apotheek.
dus dan pik ik die dream cream zelf maar in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |