abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27986887
Bedankt MissyMirjam voor het wijzigen van de foto
pi_27986906
gaarne gedaan. kleine moeite
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_27986935
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
gaarne gedaan. kleine moeite

Ik ga nu eerst maar eens douchen met Lush
pi_27986995
-edit: linkje naar het meeting topic in de OP gezet
pi_27987070
Ik vind het wel jammer dat het zo gelopen is.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2005 15:51:28 ]
pi_27987125
Is er hier iemand die aquamarina heeft geprobeerd op eczeem? Er staat op hun site dat het daarvoor ook geschikt is en nu wil ik weten of het ook echt wat doet.

Ik was namelijk al van plan om Dream Cream voor mini-MUUS te halen, maar die aquamarina is dan misschien ook wel wat. Uiteraard kan ik het zelf allemaal gebruiken, maar ik vind het leuk om dingen te halen die zij ook kan gebruiken aangezien ze zo van tutten houdt.
Ze wil zo graag weer naar de 'zeepwinkel' en als ik dan alleen dingen koop waar zij niet tegen kan, vind ik dat zo sneu.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:52:43 #32
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_27987139
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:51 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind het wel jammer dat het zo gelopen is.
Zeik niet zo aub, je verknalt het echt een beetje voor een hoop mensen op deze manier.

Onderlinge vetes kunnen prima in de mail lijkt me.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_27987184
ik heb geen eczeem, maar gebruik wel aqua marina. echt kan ik je er niet mee helpen, maar ik merk geen nadelige effecten op mijn huid, die wel heel gevoelig is in mijn gezicht.
en heb ook het idee dat mn huid wat rustiger is, wat regelmatiger zeg maar.
pi_27987202
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:52 schreef Ripley het volgende:

[..]

Zeik niet zo aub, je verknalt het echt een beetje voor een hoop mensen op deze manier.

Onderlinge vetes kunnen prima in de mail lijkt me.
Onderlinge vetes? Ik zeg nu alleen maar dat ik het jammer vindt dat het allemaal zo moest gaan.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2005 15:56:07 ]
pi_27987251
M. , als je wil, kan ik je een beetje opsturen..?
in een geplet potje, dat wel
maar het kan wel.
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:56:58 #36
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_27987285
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:42 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

ha! en ik maar wachten op mn angel's is dat trouwens een limited edition zeep ofzo? of gewoon hier en daar nog verkrijgbaar..?
heeft de soft het heel gered
Ja, die heeft het geredt!
pi_27987394
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:52 schreef MUUS het volgende:
Is er hier iemand die aquamarina heeft geprobeerd op eczeem? Er staat op hun site dat het daarvoor ook geschikt is en nu wil ik weten of het ook echt wat doet.

Ik was namelijk al van plan om Dream Cream voor mini-MUUS te halen, maar die aquamarina is dan misschien ook wel wat. Uiteraard kan ik het zelf allemaal gebruiken, maar ik vind het leuk om dingen te halen die zij ook kan gebruiken aangezien ze zo van tutten houdt.
Ze wil zo graag weer naar de 'zeepwinkel' en als ik dan alleen dingen koop waar zij niet tegen kan, vind ik dat zo sneu.
Dream cream helpt bij Djulian erg goed. Niks te zien meer dus kan aqua marina ook niet proberen bij hem
Maar dream cream is aan te raden
pi_27987407
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb geen eczeem, maar gebruik wel aqua marina. echt kan ik je er niet mee helpen, maar ik merk geen nadelige effecten op mijn huid, die wel heel gevoelig is in mijn gezicht.
en heb ook het idee dat mn huid wat rustiger is, wat regelmatiger zeg maar.
Nou, ze heeft eczeem op haar beentjes (eerst alleen holtes, maar sinds kort ook op kuiten en schenen) en soms aan de binnenkant van haar ellebogen. Nu las ik dat mother_mother zei dat de Dream Cream wel een beetje prikte als het over haar eczeem werd gesmeerd, maar dat het wel hielp. (Vooral tegen de jeuk en dat is natuurlijk het ergste!)

Mini-MUUS heeft een dunne, heel gevoelige huid, maar huid op de benen is wat steviger he? Als jij ook zegt dat die aquamarina de huid wat rustiger maakt, wil ik het zeker wel proberen.
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:54 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Onderlinge vetes? Ik zeg nu alleen maar dat ik het jammer vindt dat het allemaal zo moest gaan.
Nah, toen jij zei dat ymme 'best wel' op de ene meet mocht komen, maar 'liever niet' op de andere, aangezien je een vriendin meenam die haar niet mag, had ik ook wel zoiets van: "Pleur ff heel gauw op". Dat jullie elkaar niet mogen prima, maar wie de neuk ben jij om dat te bepalen?

Als er zo'n sfeer hangt rond die meetings en topics, kan ik me heel goed voorstellen dat newbies hier niet komen.
Oi!
pi_27987478
Nee, tuurlijk bepaal ik dat niet en wie ben ik om te verbieden als ze ook wil komen. Maar het is wel een feit dat het niet of misschien minder gezellig zal worden als we elkaar gaan tegenkomen daar en dat zou jammer zijn, voor iedereen.
pi_27987508
Aquamarina is trouwens heel zacht voor de huid, en laat absoluut geen droge huid achter. Als ik er nog wat over mag zeggen tenminste.. (ik heb een heel gevoelige huid).

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2005 16:03:22 ]
pi_27987533
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 16:01 schreef heaven7 het volgende:
Nee, tuurlijk bepaal ik dat niet en wie ben ik om te verbieden als ze ook wil komen. Maar het is wel een feit dat het niet of misschien minder gezellig zal worden als we elkaar gaan tegenkomen daar en dat zou jammer zijn, voor iedereen.
Dan kon jij toch ook wegblijven?
pi_27987546
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
M. , als je wil, kan ik je een beetje opsturen..?
in een geplet potje, dat wel
maar het kan wel.
Ah, da's onwijs lief van je, maar ik was het toch al van plan om te gaan halen voor mezelf, joh. Ik wil namelijk iets wat ik dagelijks kan gebruiken om mijn gezicht te reinigen. (AOBS durf ik niet dagelijks namelijk)

Eeeh... aquamarina kon toch ook dagelijks of ben ik nu in de war?

Maar iig heel lief van je, Missy! .
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:59 schreef Anitra het volgende:

[..]

Dream cream helpt bij Djulian erg goed. Niks te zien meer dus kan aqua marina ook niet proberen bij hem
Maar dream cream is aan te raden
Jeetje, goed spul dan idd!

Ik las al dat de Dreamwash ook erg goed was voor eczeem en dat de Dream Cream al werd gebruikt in een ziekenhuis, omdat het zo goed werkt!

Dan ga ik eerst alleen de Dream Cream bij haar gebruiken (en aquamarina voor mezelf) en als het bevalt, koop ik lekker Dream Wash voor haar. .
Oi!
pi_27987567
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 16:03 schreef tonks het volgende:

[..]

Dan kon jij toch ook wegblijven?
Ja, dat zou kunnen.
pi_27987602
Ik wil muus ook als mama
pi_27987682
geen idee eigenlijk of aqua marina elke dag kan, ik gebruik het niet dagelijks
pi_27987777
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 16:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
auqua marina kan elke dag, maar ik doe het om de dag omdat ik ook AOBS heb. Dus de ene dag aqua en de andere dag AOBS. Werkt hier prima

Misschien een stomme vraag
Maar reinigen jullie je gezicht met AOBS en Aqua Marina smorgens of savonds? En de gezichtscreme doen jullie dat smorgens of savonds?
Ik doe nl altijd de "grote" verzorging savonds
pi_27987900
Ik doe 's ochtends gewoon onder de douche wassen met warm water, dan een dagcrème. En 's avonds AOBS (voorheen reinigingsgel van de Hema) en nachtcrème.
pi_27987955
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 16:04 schreef tonks het volgende:
Ik wil muus ook als mama
.

Maar ik ben streng hoor. Als je niet tegen de zeepjes van Lush kan, mag je je er namelijk niet meer mee wassen. Pruilen, huilen of sniffelen dat je roze zeep wil die stukjes cocos op je buik smeert, helpt dan ook niet.

Ik vind de zeepjes uit de sweety stack trouwens niet voor herhaling vatbaar geloof ik. Moet ik nu op de brandstapel? .
Ik vind ze te zwaar zoet en mijn huid wordt zoooo droog. De geuren blijven ook niet hangen bij mij eigenlijk. De zeepjes die ik nog wel eens wil besnuffelen zijn Angel's Delight, Temptation, Extra Virgin Olive en Miranda. (Als ik de eerste twee ergens vind natuurlijk)
De rest lijkt me te zoet of te minty eigenlijk.

Nu ben ik wel benieuwd naar Gumback Express en Creamed Almond & Coconut Smoothie, maar Peri zei dat die laatste niet lekker rook. De pest is dat ik na twee tellen in die winkel al geen moer meer ruik. .
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 16:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
Nou ja, dan gebruik ik die ook af en toe en maak ik mijn gezicht dagelijks schoon met Tea Tree water, want die staat ook bovenaan mijn verlanglijst. .
Oi!
  donderdag 16 juni 2005 @ 16:31:25 #49
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_27988584
Muus, je hep meel
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_27988601
MUUS, ik ben ook benieuwd naar de Creamed almond & coconut smoothie. Heb hem alleen dus ook niet geroken nog. Ben zelf ook niet echt van de zoete zeepjes zoals rockstar en honey. Miranda heb ik net geprobeerd. Is wel lekker maar ruikt ook redelijk zoet op de huid en mijn benen zijn ook redelijk droog. Is geen blijvertje wat mij betreft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')