Hij zit wel in het happy cadeaupakket.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:28 schreef La_Guiri het volgende:
Sunny Citrus lijkt me ook lekker, staat nog wel gewoon op de Amerikaanse site, hier is hij niet meer verkrijgbaar volgens mij.
Van die cadeaupakketten is het jammer dat het vol baddingen zit... vooral als je geen bad hebt zoals ikquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:28 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Hij zit wel in het happy cadeaupakket.
Ghehe, mooi want ik wil een bananenversie =Pquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:43 schreef heaven7 het volgende:
Even een tip voor de mensen die Sympathy for the skin willen aanschaffen.. er zitten HELE grote verschillen in qua geur, de een is zwaar van geur en ruik je echt de banaan en de ander is lichter en ruikt echt naar vanille, gelukkig heb ik even geroken! Er was nog 1 pot die naar vanille rook, de rest was een andere lading en roken allemaal naar banaan
Ik wil de vanille versie... Maar die met banaan zal toch ook wel lekker zijn anders?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:43 schreef heaven7 het volgende:
Even een tip voor de mensen die Sympathy for the skin willen aanschaffen.. er zitten HELE grote verschillen in qua geur, de een is zwaar van geur en ruik je echt de banaan en de ander is lichter en ruikt echt naar vanille, gelukkig heb ik even geroken! Er was nog 1 pot die naar vanille rook, de rest was een andere lading en roken allemaal naar banaan
Volgens mij zijn er meer bananenversies dus dat komt voor jou mooi uitquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:50 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ghehe, mooi want ik wil een bananenversie =P
Hij is niet vies hoor maar van deze vanillelucht vlieg ik over de kop zo heerlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:55 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Ik wil de vanille versie... Maar die met banaan zal toch ook wel lekker zijn anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |