screenshotsquote:Conker: Live and Reloaded is eigenlijk een Xbox versie van Conkers's Bad Fur Day voor de Nintendo 64. Als toevoeging hebben wij een aantal uitbreidingen en is de versie ‘reload’. Dit betekent dat de complete platform single-player ervaring uit de Nintendoversie gerestaureerd worden voor de Xbox, met prachtige nieuwe graphics, alle grappen, grollen en natuurlijk Conker’s aanstotende commentaar. Conker is namelijk geen lieve eekhoorn en het zal er in Conker: Live and Reloaded nog harder aan toegaan dan in het originele spel. Op klassieke platformstijl zal de speler zijn weg moeten banen door verschillende herkenbare werelden die vaak een persiflage zijn op bekende films of situaties die we allemaal ongetwijfeld kennen. Ook zal de kleine Conker in verschillende andere wezens moeten veranderen duren zijn avontuur en vijanden zoals de Geile Bijen, Goedgevulde Zonnebloemen, Zingende Hopen Stront en de Dood zelve moeten verslaan.
Het ‘Live’ gedeelte van het spel zal compleet nieuw zijn en de speler in talloze speelmodi en met verschillende speelkarakters die zoals 'Skyjockey', 'Long Ranger', 'Grunt', 'Demolisher', 'Thermophile' en 'Sneaker', die allemaal over hun unieke eigenschappen en wapenarsenaal bezitten.Dit in een futuristische setting die ons nog het meest doet denken aan Terminator 3 en een Tweede Wereld Oorlog setting die we allemaal kennen uit 'Saving Private Ryan'. Uiteraard zal deze multiplayer ervaring ook vol zitten met voertuigen en andere uitdagingen zoals een campagnemodus waarin de eekhoorns coöperatief tegen de kwaadaardige ‘tediz’ moeten vechten. Schiet je er een met een sluipschuttersgeweer neer? Dan knalt zijn hoofdje vrolijk met een grove bloedfontein uit elkaar.
Vraag toch alleen wanneer ie uitkomt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:28 schreef BMH het volgende:
Denk eens na.
Hij heeft de 'ilegale' versie
Conker op de Xbox is extreem gesensureerd. Zelf "shit" is "gebleept".quote:Ironically, the 'mature' XBox console is doing all the censorship and the 'kiddy' Nintendo console let it fly without a bleep. It's a terrible game, but check out BMX XXX - censored on PS2 and XBX, completely uncut on the GameCube.
Put that in your pipe and smoke it.
Neeeeeeeee echt? Ook de europe versie? Aars. Het leek me best een leuk spel eigenlijk, maar als alle grappen gebleeped zijn dat hoeft het niet meer hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Conker op de Xbox is extreem gesensureerd. Zelf "shit" is "gebleept".
Conker's bad fur day is een geweldig spel.. Alleen als veel worden gebleept zijn gaat de humor wel wat weg denk ik. Een scheldende bij is namelijk leuker dan een bij die alleen "you @#$% bastard, i'm gonna kick your @#$% like there's no @#$% in your @#$%."quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:01 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Neeeeeeeee echt? Ook de europe versie? Aars. Het leek me best een leuk spel eigenlijk, maar als alle grappen gebleeped zijn dat hoeft het niet meer hoor
als er iets gecencureert wordt dan gebeurt het in europa, remember ninja gaiden?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:01 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Neeeeeeeee echt? Ook de europe versie? Aars. Het leek me best een leuk spel eigenlijk, maar als alle grappen gebleeped zijn dat hoeft het niet meer hoor
Ressie 4 was gecensureerd in Jappy.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:50 schreef Sheepcidus het volgende:
Hopelijk kan ik hem zaterdag spelen.![]()
Ninja Gaiden was trouwens het geweld gecensueerd, hier maakt de taal meestal wat minder uit, in amerika is het juist andersom. De jappen boeit het volgens mij al helemaal geen fuck.
Dit lees ik net op eurogamer in de comments. Blijkbaar kan je dus de *beeps* weghalen door een bepaalde optie te unlocken.quote:Completing parts of the game and earning multiplayer medals unlocks 'potty mouth' and upgraded abilities.
Het zou belachelijk zijn, helemaal gezien het feit dat het op een Nintendo wel ongecensureerd was.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:34 schreef twi het volgende:
Dan hoop ik dat daar een soort van code voor komt, want ik vind 't erg jammer, dat gecensureer.
Ja, europa. Nederland zelf houdt zich gelukkig verre van die onzin, maarja, ach, 1 europese versie will do is de meningquote:Op maandag 20 juni 2005 19:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als er iets gecencureert wordt dan gebeurt het in europa, remember ninja gaiden?
De singleplayer was toch juist een 9+ ?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:24 schreef speknek het volgende:
Volgens IGN maakt dat gepiep het spel alleen maar grappiger. Maar what the [beep]?! Maar een 8.1?
Lijkt me nog steeds een must-have, maar de singleplayer schijnt dus ruk te zijn.
http://xbox.ign.com/articles/626/626725p1.html
Hey Nintendious_Boy, hoe is de frame-rate eigenlijk? Zit er over te denken het spel te kopen. Speelt het beter als Banjo of zoiets?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 02:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb Conker net een half uurtje gespeeld en het is erg cool, serieuze grappen erin. De censuur is misschien een beetje overdreven, het lijkt nu een beetje op een MTV show (shut up you **** enzo...) maar hinderlijk is het niet![]()
Ik heb Banjo nog nooit gespeeld, dus geen idee. Verder is de framerate gewoon ok, nog geen haperingen of framedrops gezien.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:43 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
[..]
Hey Nintendious_Boy, hoe is de frame-rate eigenlijk? Zit er over te denken het spel te kopen. Speelt het beter als Banjo of zoiets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |