Ik wacht nog steeds op Hoolie....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:57 schreef SlaadjeBla het volgende:
Hoe staat het nou met die voeding?
Ik was eerst met de hddquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:47 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
[..]
Daar wil ik hem wel voor hebben![]()
Als je met de prijs van je mobo + processor ook een beetje zakt, neem ik die ook van je over!
Wat geef je ervoor dan vriend?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:47 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
[..]
Daar wil ik hem wel voor hebben![]()
Als je met de prijs van je mobo + processor ook een beetje zakt, neem ik die ook van je over!
Mail sendquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:49 schreef Takemenow het volgende:
Mail me dan even!! andre_dewaal @ hotmail.com
Deal. <ail me: andre_dewaal @hotmail.comquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:33 schreef ThuleWulf het volgende:
270 inc voor mobo en proc
Je hebt mailquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:35 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Deal. <ail me: andre_dewaal @hotmail.com
Vreemd, ik bied namelijk zonder verzendkosten.. hij bied maar 44.50 euro... ik 50 euro, maar laat maar zitten. Jij wilt niet onderhandelen blijkbaar. Je zegt alleen maar: het is te weinigquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:12 schreef Takemenow het volgende:
Helaas voor jou Marcello was Scorpie eerder en was ik al akkoord gegaan met het bod van 50 van Scorpie. Ik wil toch meer geld zien voor het moederbord + cpu aangezien ik al een bod heb van 170 voor enkel de cpu.
Ik heb allang met scorpie gemaild, je bent gewoon te laat. Kan gebeuren toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:15 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
[..]
Vreemd, ik bied namelijk zonder verzendkosten.. hij bied maar 44.50 euro... ik 50 euro, maar laat maar zitten. Jij wilt niet onderhandelen blijkbaar. Je zegt alleen maar: het is te weinig![]()
Rare manier van spullen verkopen ... maar ja, als jij gelukkig ermee bent, ben ik het ookquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:22 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Ik heb allang met scorpie gemaild, je bent gewoon te laat. Kan gebeuren toch?
En ik heb gezegd wat ik wilde hebben voor mobo + cpu, als jij daar dan niet op ingaat.... tja...
40 incl. is te weinig, 50 heb ik al geboden gekregen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:45 schreef Moreno het volgende:
Ik bied 40 euro inclusief voor je voeding.
Je vraagt trouwens teveel voor je HD en je Mobo. Nieuw heb je die HD bij cool-prices.nl al voor 69,95 en het mobo voor 116,95.
You little swindlerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:49 schreef Takemenow het volgende:
[..]
40 incl. is te weinig, 50 heb ik al geboden gekregen.
En ik heb al een update gepost dat de dingen die jij noemt al verkocht zijn........
Een PSU heeft toch geen PCI-E aansluitingenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:58 schreef Moreno het volgende:
Jezus oud brakkie ofzo? Zeker ook geen PCI-E aansluitingen zeker?
Wel hoor, voor het nieuwe crossfire moederboard van gigabyte.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:16 schreef Pompiedom het volgende:
[..]
Een PSU heeft toch geen PCI-E aansluitingen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |