Zij schijnt de kliniek te hebben gebeld nadat hij contact met haar had opgenomen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:27 schreef Elgigante het volgende:
Is die vrouw ook niet mede-plichtig eigenlijk?
ik lees net dat zij maatschappelijk werkster in de kliniek is/was.... heeft ze hem daar leren kennenquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:31 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zij schijnt de kliniek te hebben gebeld nadat hij contact met haar had opgenomen.
De kliniek??????????quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:31 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zij schijnt de kliniek te hebben gebeld nadat hij contact met haar had opgenomen.
Ow, daar heb ik (nog) niks over gelezen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:36 schreef milagro het volgende:
ik lees net dat zij maatschappelijk werkster in de kliniek is/was.... heeft ze hem daar leren kennen
of klopt dit helemaal niet?
il lees ook dat zij eerst door de politie gebeld is, toen kwaad werd, later 'berouw' kreeg en toen pas de kliniek gebeld heeft (of de politiequote:Op donderdag 16 juni 2005 15:31 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:42 schreef milagro het volgende:
il lees ook dat zij eerst door de politie gebeld is, toen kwaad werd, later 'berouw' kreeg en toen pas de kliniek gebeld heeft (of de politie) dat ze kontakt met hem gehad had.
Volgens mij de Telegraaf, ik zal even zoeken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:01 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Waar lees je dat als ik vragen mag? (Ik geloof je wel hoor)
Die Buma houdt zijn minister trouwens opzichtig uit de wind en zwakt alles af.
Eerdmans is goed bezig ja.quote:
maar is nog niet wat ik net zei, ik zoek verderquote:Na zijn ontsnapping zocht Schippers meerdere malen telefonisch contact met zijn echtgenote. Justitie dreigde de vrouw dat haar man zich per omgaande moest melden bij de kliniek of politie. Anders zou er een opsporingsbericht uitgaan. De vrouw reageerde daarop angstig en boos.
Mogen tbs'ers internetten?quote:
Deze regering is niet het gevolg van de vorige verkiezingen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:42 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Owja joh?
Pak je staatsrechtboek er nog eens bij knul.
Dus is het niet mogelijk tijdens een regeerperiode bewindslieden weg te sturen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:25 schreef Vow het volgende:
Deze regering is niet het gevolg van de vorige verkiezingen?
Hoe komen we er dan aan? Gewonnen bij een prijsvraag ofzo?
je hebt van de vrouwen die geilen op enge criminelen, verkrachters zijn erg populairquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:26 schreef Marietje_34 het volgende:
Vrouw reageerde angstig en boos ??? Ach ja, waarom laten ze die -in wezen- lieve jongen niet gewoon even een weekje een (paar) moord (en) plegen??
Dat soort wijven zijn ook ziek hoor.
Ja want dat schreef ik immers.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:28 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dus is het niet mogelijk tijdens een regeerperiode bewindslieden weg te sturen?
Hey, da's nieuw voor me.
Is het nou wél mogelijk iemand weg te sturen of niet?quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:33 schreef Vow het volgende:
Ja want dat schreef ik immers.
Je bent vermoeiend.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:34 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Is het nou wél mogelijk iemand weg te sturen of niet?
Jij ook troll.quote:
ik weet het, is Ted Bundy niet ook ooit getrouwd met een aanbidster die hij leerde kennen toen hij al veroordeeld was?quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:31 schreef milagro het volgende:
[..]
je hebt van de vrouwen die geilen op enge criminelen, verkrachters zijn erg populair
ook een Dutroux krijgt aanzoeken per mail
als het klopt dat deze dame maatschappelijk werkster is en werkzaam is of was in die kliniek en in het huwelijk treedt met een verkrachter die al 7 keer geprobeerd heeft te ontsnappen, dan begin ik me af te vragen wat haar aandeel in een en ander is geweest.
die vent had geld, mobiel, wapen op zak...
Wat een drogreden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:12 schreef Vow het volgende:
Donner moet blijven vind ik.
Nederland heeft deze regering mogelijk gemaakt, nu ook de gifbeker tot het einde leegdrinken.
Ik zal een paar redenen noemen waarom de heer Schippers nooit meer een poot in de maatschappij mag zetten:quote:Nogmaals derhalve met betrekking tot het gebruik en het afwegingskader wat daarbij speelt moet u zich realiseren dat maatregelen die in het kader van de opsporing worden genomen heeft bepaald het beleid wat nu heeft plaatsgevonden. Uit de stukken heeft u gelezen dat dit het executerende parket betreft en dat de rechter commissaris informeel benaderd is, dus wat dat betreft moet derhalve na gegaan worden dat in dat soort gevallen de richtlijn kan worden verruimd. Om die reden en derhalve was dus ten ene malen onbekend en per definitie onbetrouwbaar moet worden geconcludeerd dat IK LEKKER BLIJF ZITTEN. U begrijpt dat Donnert poep aan het praten is en naar het zich laat aanzien, gaat dit nog wel even duren. Wij gaan eruit voor Lingo, voordat het gepeupel in opstand komt tegen deze agressie opwekkende aristocraat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |