Ik ga al...quote:
Dat is ronduit vreemd. Iedereen weet dat zaterdag DE bolusdag bij uitstek isquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:41 schreef Sc0rPi0n het volgende:
hmm het is vrijdag en dan is het bij ons altijd bolusdag
Zo maar eens even naar de lokale bakker hier
Wij werken hier niet op zaterdag hèquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:48 schreef Dr_Morreau het volgende:
[..]
Dat is ronduit vreemd. Iedereen weet dat zaterdag DE bolusdag bij uitstek is
Oh, op je werk! Nee, dan wordt het lastig. Wij hebben thuis al zo´n 30 jaar iedere zaterdag bolusdagquote:
Tja, ik heb zelf zo´n tien jaar in het buitenland (lees: buiten zeeland) gewoond, maar ben uiteindelijk toch terug gegaan, puur voor de bolussen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:14 schreef zillah666 het volgende:
Gemeen, zo'n plaatje van een bolus als je niet meer in Zeeland woont(ja, sorry, school)
Echt te lekker![]()
Precies, fuck blof, Surrender, dat is pas een zeeuwse bandquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:24 schreef Jim.Beam het volgende:
[afbeelding]
Oh Meriete, oh Meriete, lekkere boeremeid
Jeat, Aje der flink inzitquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:27 schreef Dr_Morreau het volgende:
[..]
Precies, fuck blof, Surrender, dat is pas een zeeuwse band![]()
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:35 schreef Lllaura het volgende:
Jeroen, je hebt een Duitse Staande draadhaar!![]()
![]()
![]()
![]()
Meetquote:
Heb jij ook zo´n monster of wil je er een nemen? En je mag altijd langskomen hoor, ik ben er retetrots op, dus een kleine demonstratie geef ik altijd graagquote:
Voorlopig neem ik er geen, heb er geen tijd voor.... Maar ooit, later als ik groot ben, komt er een Duitse Staande!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:50 schreef Dr_Morreau het volgende:
[..]
Heb jij ook zo´n monster of wil je er een nemen? En je mag altijd langskomen hoor, ik ben er retetrots op, dus een kleine demonstratie geef ik altijd graag
Wij hebben ook altijd draadharen gehad, voor de jacht. Mijn jongste, Dobber, is 3,5 maand, en volgens mij is die nu al dement of anderszins gestoordquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:52 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Voorlopig neem ik er geen, heb er geen tijd voor.... Maar ooit, later als ik groot ben, komt er een Duitse Staande!
Ik ben met een Draadhaar opgegroeid, Balder.Ze is inmiddels 15 en zo dement als een deur!
In Zeeland voornamelijk, Tholen & St Philipsland. En "een keer mee laten gaan met jagers" was waarschijnlijk niet verstandig geweest ook hoor, als zo een beest daar niet aan gewend is gaan zijn instincten met hem aan de haal en ben je hem waarschijnlijk een paar uur kwijt (+ dat die jagers waarschijnlijk ook lopen te balen als een stekker omdat ie alles wegjaagt voor zequote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:06 schreef Lllaura het volgende:
Waar jaagde je? Jaag je met deze twee ook? Balder is gewoon 'huishond'.Is wel druk hoor, zo'n monster in huis! M'n moeder gaat nog elke dag met 'r naar 't strand, 't gaat intussen allemaal wat stroever, maar ze rent toch nog z'n anderhalf uur als een malloot achter een deksel aan
. We hebben er ook wel eens aan gedacht om Balder een paar keer met jagers mee te laten gaan, maar het is er eigenlijk nooit van gekomen.
FriesLANDER!... leer 't nou toch eens...quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:14 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Wát snap ik dan niet? Bek houwen, gekke Fries dat je bent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |