2-koppig, ooit woonde ik daar ook!quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:03 schreef ParanoidEv het volgende:
De 1-koppige Kapelle Terror Gang meldt zich
Ja hoeiendagquote:
Open een Frieslanders topicquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:56 schreef Topmaat het volgende:
Zitten er hier ook Frieslanders?
Hoiquote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:10 schreef Topmaat het volgende:
Nee doe ik niet, ik ben "Zeelander"![]()
Hulst
heujquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:36 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja hoeiendagik kom wel uit Goes
maarreh..... ik woon hier al 22 jaar en ben nog nooit Zeelander genoemd![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:01 schreef zillah666 het volgende:
[..]
heuj
Ma die zeeuw'n die behriepen 't ok we, 't bin die ollanders die ant fout zenne
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:10 schreef Topmaat het volgende:
Nee doe ik niet, ik ben "Zeelander"![]()
Hulst
tnxquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:20 schreef Vava het volgende:
[..]
geen idee of je uit Zeeland komt maar zo te zien wel aan je tekstje kan beter Zeeuws dan ik
Zeeuw zijn is ook iets om trots op te zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:37 schreef zillah666 het volgende:
[..]
tnx![]()
En ja, ik ben er trots op. Sinds ik niet meer in Zeeland woon ben ik nogal chauvinistisch (ok ok, ik kan het niet spellen) geworden.
Het mooie landschap, de bijzondere natuur en natuurlijk het mooie zeeuwsche dialect
![]()
beter nog: hij komt uit oost-souburg... daar kom ik ook vandaan (heb er maar tot mijn 6e gewoond, maar achquote:
Hoe heet ie ook alweer?quote:
lol, ik heb vorige week aan wat klasgenoten hier in Den Haag uit moeten leggen wat zeeuwse bolussen zijn.... t leek ze niet zo lekker .. maar wilden t wel proberenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:11 schreef ParanoidEv het volgende:
Neee, nog niet.
Nu is het een zeeuws topic
Inderdaad, geen profvoetbal, echt vervelend is dat, geen supportersrellen, plunderingen, ME-pelotons, vernielingen, overlast, verkrachtende profvoetballers. Echt heel rot. Je snapt niet hoe wij zeeuwen dat kunnen missenquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:22 schreef Sjakie01 het volgende:
Zeeland![]()
De provincie waar als enige provincie geen prof voetbalclub zit gevestigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |