quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:22 schreef Sjakie01 het volgende:
Zeeland![]()
De provincie waar als enige provincie geen prof voetbalclub zit gevestigd.
Roosendaal en Almere(dacht ik) Geen Zeeland dus.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:26 schreef gr8w8 het volgende:
[..]RBC.
En Omniworld is ook pas sinds kort.
Dat voetbal voor jou als maatstaf geldt zegt wel wat....quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:22 schreef Sjakie01 het volgende:
De provincie waar als enige provincie geen prof voetbalclub zit gevestigd.
Dat jij niet van sport houdt, en een gemiddelde van 17 posts per dag hebt, zegt ook wat.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:33 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Dat voetbal voor jou als maatstaf geldt zegt wel wat....
En iemand uit Drenthe is Dreeuw. Uit Groningen een greeuw, Uit Overijssel een Overeeuw en iemand uit Brabant een Breeuw. En iemand uit Limburg een ....quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:18 schreef Pasl2001 het volgende:
gelderlanders: geeuwen?
flevolanders: fleeuwen
frieslanders: freeuwen?
hollanders: heeuwen?
Dat ik een brede interesse heb inderdaad.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:37 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dat jij niet van sport houdt, en een gemiddelde van 17 posts per dag hebt, zegt ook wat.
Wow. Scherp!quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:28 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Roosendaal en Almere(dacht ik) Geen Zeeland dus.
En iemand uit Noord of Zuid Holland een kaaskop.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
En iemand uit Drenthe is Dreeuw. Uit Groningen een greeuw, Uit Overijssel een Overeeuw en iemand uit Brabant een Breeuw. En iemand uit Limburg een ....
halfe Belg.
Kamperland!quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:45 schreef gr8w8 het volgende:
Het mooiste is dat ze daar ook een plaatje hebben met de voor zichzelf sprekende naam:
[afbeelding]
Kamperland
Zou me doodschamenquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:03 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Kamperland!![]()
![]()
![]()
Gewoond! Rechtsboven...
Ik zou me doodongelukkig voelen in dat bedompte binnenland waar jij in woont! Als het hier 30 graden is, kan ik lekker naar het strand. Bij jou is het dan op z'n minst 40 graden en de enige verkoeling die je in de buurt kan vinden is de stortbak van je wc!quote:
Ach, het was best gezellig. Op bezoek bij Mayke, avondje naar de Hooizolder.quote:
Dan zou het Meerländer worden toch? Maar als dat zo zou zijn, zouden ze allemaal Brabants praten daar. Duitsers zitten ook met name in Scheveningen, Noordwijk etc.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:56 schreef RM-rf het volgende:
Het allerbelangrijkste is natuurlijk dat de 'eeuw'-klank voor duitsers erg moeilijk is uit te spreken, die klank is volledig onbekend in het duits ...
de keus voor de 'mensen' uit Zeeland zou dus zijn om ofwel 'Seeländer' genoemd te worden, of anders wordt het 'Zöw' ..
Ik bedoel, meer dan de helft van de huiseigenaren daar spreekt meer en beter Duits dan het zöwse accent dus is het zaak om je aan te passen aan diegenen die je land beziten ... gewoon leren te integreren in de meerderheid ...
Ik leg het altijd zo uit dat voor Hollanders 'Meer' eigenlijk een 'See' is, welke nog niet door de Hollanders ingedamd en tot zoetwater-See gemaakt is ... momenteel staat de Nordsee voor de hollanders op het programma, daarna de Atlantische oceaan (alhoewel dat een mega-project is, dat vast niet voor de Betuwe-spoorlijn af zal zijn) ...quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:00 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dan zou het Meerländer worden toch? Maar als dat zo zou zijn, zouden ze allemaal Brabants praten daar.
klopt maar daar kopen ze geen huizen en grond ...quote:Duitsers zitten ook met name in Scheveningen, Noordwijk etc.
Hebben ze ook een echte Trappistenbrouwerij?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:34 schreef Eastwood het volgende:
nou...en om nu van het zeeuwse weer af te zijn zal ik maar ff iedereen overtreffen met het feit DAT ZEELAND AL EEN AANTAL JAAR DE MEESTE ZONUREN HEEFT, EN BOVEN ALLE ANDERE PROVINCIES UIT STEEKT
zo..anders nog iets![]()
was da?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:36 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Hebben ze ook een echte Trappistenbrouwerij?
en dus hebben de zeelanders ook de meeste kans op huidkanker.....quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:34 schreef Eastwood het volgende:
nou...en om nu van het zeeuwse weer af te zijn zal ik maar ff iedereen overtreffen met het feit DAT ZEELAND AL EEN AANTAL JAAR DE MEESTE ZONUREN HEEFT, EN BOVEN ALLE ANDERE PROVINCIES UIT STEEKT
zo..anders nog iets![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |