quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:29 schreef Eastwood het volgende:
ja...zeeuw meld zich
en iedereen die er wat tegen heeft kan maar beter een keer langs komen..de helft heeft geen flauw idee wat voor mooie provincie dit is![]()
Eens kijken, Total, Peciney, Kerncentrale, Antwerpen, schepen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:39 schreef N-E-R-D het volgende:
Het meurt ook altijd zo verschrikkelijk als ik terugkom in zeeland van school
Heeft iemand dat jullie echt wijs gemaakt?quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:32 schreef Rnej het volgende:
[..]
in zeeland hadden we uberhaupt als eerste internet ... van heel nederland dus he ?
Nog mooiere:quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:45 schreef gr8w8 het volgende:
Het mooiste is dat ze daar ook een plaatje hebben met de voor zichzelf sprekende naam:
[afbeelding]
Kamperland
en waar komt gij vandaan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik eens op vakantie geweest. Dat was met al dieweilanden enzo
Vlissingen..beter kan je niet zitten. GEzellige stad, middelburg naast de deur, boulevard om zomers beetje te relaxen, kilometers strand voor een lekkere wandeling of te zonnen, jachthaven met boot vlak achter de sluizen naar de westerschelde, prachtig landschap met bossen op walcheren en beveland...quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:31 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Waar woon je dan?
Ik op schouwen duiveland
Iemand uit Flevoland kun je niet anders benoemen dan Nederlanders, het is niks meer dan een stukje drooggelegd Ijsselmeerquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:49 schreef Intxaurraga het volgende:
Ja, en iemand uit Flevoland is een Fleeuw.
Zeelandnet toch?quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:47 schreef Dante_A het volgende:
[..]
Heeft iemand dat jullie echt wijs gemaakt?![]()
Alleen altijd die #@% windquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:53 schreef Eastwood het volgende:
[..]
Vlissingen..beter kan je niet zitten. GEzellige stad, middelburg naast de deur, boulevard om zomers beetje te relaxen, kilometers strand voor een lekkere wandeling of te zonnen, jachthaven met boot vlak achter de sluizen naar de westerschelde, prachtig landschap met bossen op walcheren en beveland...![]()
tja..dat is waar. maar des te beter voor de watersport. voordeel is dat als de zon schijnt, en er is geen wind, voelt het 2 x zo warm aan, dus dan waardeer je het welquote:
Inderdaad. Hele dag met blikjes bier op het strand liggen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:02 schreef Eastwood het volgende:
[..]
tja..dat is waar. maar des te beter voor de watersport. voordeel is dat als de zon schijnt, en er is geen wind, voelt het 2 x zo warm aan, dus dan waardeer je het wel![]()
Zeelandnet werd pas in 1995 opgericht. Toen bestonden clubs als XS4ALL en NL.Net al een paar jaar en kwam internet al meer dan tien jaar in Amsterdam aan (bij het Centrum voor Wiskunde en Informatica). Daarom is daar ook het grootste knooppunt van Nederland, de AMS-IX.quote:
Ik weet het ook niet meer zo precies, voor particulieren dan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:07 schreef Dante_A het volgende:
[..]
Zeelandnet werd pas in 1995 opgericht. Toen bestonden clubs als XS4ALL en NL.Net al een paar jaar en kwam internet al meer dan tien jaar in Amsterdam aan (bij het Centrum voor Wiskunde en Informatica). Daarom is daar ook het grootste knooppunt van Nederland, de AMS-IX.
Dat was het enige doel van XS4ALL, het internet voor particulieren openen. Daar begonnen ze in 1993 al mee.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:09 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer zo precies, voor particulieren dan?
Okee. Nouja, ze waren in elk geval vroeg toch in Zeeuwenland?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:11 schreef Dante_A het volgende:
[..]
Dat was het enige doel van XS4ALL, het internet voor particulieren openen. Daar begonnen ze in 1993 al mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |