We zullen deze dag nooit weer vergetenquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:01 schreef zillah666 het volgende:
[..]
En ik dacht, iedereen op Fok! let altijd zo op de spelling die anderen toepassen, dus laat ik ook eens mijn steentje bijdragen aan een beter taalgebruik van Fok!kend nederland![]()
Okquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:08 schreef Rnej het volgende:
ja ik snap dat ze het in zeeland niet zeggen... maar ik woon nu op kamers in den haag..., zou je wel verwachten dat ze t hier ook krom zeggen.. maar neehoor... :p
Dat hoop ik niet neequote:Op donderdag 16 juni 2005 10:08 schreef vdo28 het volgende:
[..]
We zullen deze dag nooit weer vergeten![]()
En waarom zijn dat geen Nieuw-Zeeuwen dan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:03 schreef BobRooney het volgende:
Bedoelen ze niet Nieuw- Zeelanders?
Ja je weet wel, West Brabant, dat deel waar Noord Brabanders wonen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:01 schreef gr8w8 het volgende:
Zeeland, dat is toch alles ten Westen van Tilburg? Goirle enzo? Nolius weet dat wel, eens vragen.
Wát snap ik dan niet? Bek houwen, gekke Fries dat je bent!quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:09 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Ok, nou amsterdammers snappen het iig niet
quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:13 schreef BrickTop het volgende:
[..]
Ja je weet wel, West Brabant, dat deel waar Noord Brabanders wonen.![]()
Dat bedoel ik; Amsterdammers snappen het nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:14 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Wát snap ik dan niet? Bek houwen, gekke Fries dat je bent!
nu wel, maar een jaartje of 5-6 geleden hadden sommige dorpen nog geen kabeltvquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:18 schreef Allantois het volgende:
Heb jullie daar al een riolering en kabel en electriciteitsnet en zo, in Zeelandersland?
Als je niet weet wat Zeeland is, dan is dit topic ook niet van belang voor jou.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:20 schreef The-Chosen1 het volgende:
zeeland ? wat is dat in godsnaam !
Poeh poeh, als een van de eerste!quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:24 schreef Rnej het volgende:
[..]
nu wel, maar een jaartje of 5-6 geleden hadden sommige dorpen nog geen kabeltv![]()
ik daarentegen woonde in de stad gehucht middelburg.. daar hadden we zelfs al kabelinternet, als een van de eersten van nl![]()
Zeg, in Amsterdam is dat ook pas iets van de laatste jaren, kabel TV. En sommige wijken gaanz e weer helemaal terug naar schotels trouwens....quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:24 schreef Rnej het volgende:
[..]
nu wel, maar een jaartje of 5-6 geleden hadden sommige dorpen nog geen kabeltv![]()
ik daarentegen woonde in de stad middelburg.. daar hadden we zelfs al kabelinternet, als een van de eersten van nl![]()
Waar woon je dan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:29 schreef Eastwood het volgende:
ja...zeeuw meld zich
en iedereen die er wat tegen heeft kan maar beter een keer langs komen..de helft heeft geen flauw idee wat voor mooie provincie dit is![]()
in zeeland hadden we uberhaupt als eerste internet ... van heel nederland dus he ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:25 schreef Allantois het volgende:
[..]
Poeh poeh, als een van de eerste!![]()
Oh, daar ben ik eens op vakantie geweest. Dat was met al dieweilanden enzoquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:31 schreef N-E-R-D het volgende:
Waar woon je dan?
Ik op schouwen duiveland
Zit dicht bij het strand dat is wel makkelijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik eens op vakantie geweest. Dat was met al dieweilanden enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |