Het zou tijd worden dat winkels eens wat langer open zijn in Nederland. Ik had altijd een hekel om op koopavond of zaterdag te moeten winkelen..... vechten voor een veel te dure parkeerplaats en vervolgens jezelf door drommen mensen heen moeten werken. Dan ga ik liever op een rustige dinsdagavond ofzo even shoppenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:47 schreef Alter88 het volgende:
*zucht* ik werk bij Electric City (das in V&D) en nou dachten een stel mensen bij V&D dat het wel leuk zou zijn om koopavonden te houden tot 22.00. Nu staan we hier dus met een man of 15 personeel in de V&D voor 5 klanten :S:S ik wil naar huis....
Gewoon het feit dat we tot 22.00 open zijn...
Ideale situatie hier in Singapore. Normale winkels zijn open van 10:00 tot 22:00, 7 dagen per week. En overal is wel op loopafstand een 7/11 te vinden die 24 uur per dag open zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:45 schreef 700MB het volgende:
Winkels, en dan met name supermarkten en dergelijke, zouden eigenlijk 24 uur per dag open moeten zijn.
Tja, totdat je vrouw om 5:00 thuiskomt,terwijl 1 uur de afspraak was, en als je vraagt waar ze was zegt ze : "winkels kijken".quote:Op donderdag 16 juni 2005 04:23 schreef Libris het volgende:
[..]
Ideale situatie hier in Singapore. Normale winkels zijn open van 10:00 tot 22:00, 7 dagen per week. En overal is wel op loopafstand een 7/11 te vinden die 24 uur per dag open zijn.
Ook bijvoorbeeld een boekwinkel als Borders is op vrijdag en zaterdag tot middernacht open. Erg makkelijk allemaal
Afgelopen week waren de normale winkels inderdaad tot na middernacht open, ter ere van "The Great Singapore Sale". Shopping Paradisequote:Op donderdag 16 juni 2005 05:02 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
Tja, totdat je vrouw om 5:00 thuiskomt,terwijl 1 uur de afspraak was, en als je vraagt waar ze was zegt ze : "winkels kijken".
Terwijl ze 4 uur lang met een andere vent in bed lag....
Nee dankje doe maar niet!
Maar 24/7 winkels die bier en sigaretten verkopen zijn altijd wel handig![]()
In Apeldoorn werd iedereen om 21.00 vriendelijk doch dringend verzocht de winkel te verlaten. Iedereen daarna boos enz. Maar ik denk dan: wtf moet je na 21.00 in de V&D?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:54 schreef Woutey het volgende:
ik werk in La Place Enschede en daar was het ook tot 22 oorspronkelijk. Maar de bosses hebben besloten dat het tot 21 gaat. Vinden de klanten wat minder overigens. Gister wilden er 2 niet weg gaan omdat in de folder tot 22 stond.
Ze wilden eerst hun koffie opzuipen en daarna nog 2 sigaretjes roken. En dan zouden ze wel vertrekken. We hebben gewoon de hut dichtgegooid om 21 en zijn weggegaan, maar de winkel is nog wel open geweest tot 22 omdat er van die klanten rondhingen.
De lokale supermarkt bij mij op 2 minuten rijden / 5 minuten lopen is 7 dagen per week geopend van 06:00 tot 24:00, dus 18 uur per dag geopend. De drogisterij op 2 minuten met de auto is 24 uur per dag geopend. Op zo'n 10 minuten rijden zit een supermarkt die 24 uur per dag geopend is.quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:45 schreef 700MB het volgende:
Winkels, en dan met name supermarkten en dergelijke, zouden eigenlijk 24 uur per dag open moeten zijn.
Ik vind dit niet kunnen trouwens. Heb zelf 2 jaar bij V&D gewerkt (logistiek) en de klant is en blijft koning. Het gaat al zo slecht met de winkel, en als je dan ook nog zulke stunts uithaalt zal het er zeker niet beter gaan. Ik snap wel dat jullie ook lekker naar huis willen etc. maar als er staat tot 22.00 uur, dan is dat ook tot 22.00 uur. Zet anders een bord bij de ingang van la place dat je om 21.00 gaat sluiten ok, maar mensen er zomaar uit kicken vind ik niet echt netjes.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:54 schreef Woutey het volgende:
ik werk in La Place Enschede en daar was het ook tot 22 oorspronkelijk. Maar de bosses hebben besloten dat het tot 21 gaat. Vinden de klanten wat minder overigens. Gister wilden er 2 niet weg gaan omdat in de folder tot 22 stond.
Ze wilden eerst hun koffie opzuipen en daarna nog 2 sigaretjes roken. En dan zouden ze wel vertrekken. We hebben gewoon de hut dichtgegooid om 21 en zijn weggegaan, maar de winkel is nog wel open geweest tot 22 omdat er van die klanten rondhingen.
Amerikaanse winkels zijn ook overal te vindenquote:Op donderdag 16 juni 2005 04:23 schreef Libris het volgende:
En overal is wel op loopafstand een 7/11 te vinden die 24 uur per dag open zijn.
Kijk niet klagen maar oplossingen andraagenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:53 schreef ivetje het volgende:
[..]
electric city verkoopt beertenders....geef een demo
Ook die shop uit je icoon is hier veelvuldig te vinden..quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:56 schreef maartena het volgende:
[..]
Amerikaanse winkels zijn ook overal te vinden![]()
De 7/11 was van oorsprong begonnen als een winkel die van 07:00 tot 23:00 geopend was in de VS, en dat was in 1946 ze begonnen al heel wat natuurlijk..... nu zijn ze vrijwel overal 24/7, alleen de naam is blijven hangen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |