idd, ik zou tevreden zijn met 2e plek of beker.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:13 schreef Staanplaats het volgende:
Tsjah de zoveelste, maar kan niet anders vrees ik..
Vind ik opzich ook geen ramp, als er dan maar wel later de vruchten van worden geplukt.
klopt ja, jullie hebben de technische spelers, wij de werkers in een team.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Feyenoord stond altijd bekend als een pleog met werkers, arbeiders, zwoegers. Nu hebben ze alleen Kuyt nog.
Feyenoord moet aankopen doen met spierkracht
Ja, ben ik wel met je eens jaquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:21 schreef snabbi het volgende:
[..]
klopt ja, jullie hebben de technische spelers, wij de werkers in een team.
Dat verwacht ik helemaal niet. Maar in dit team moet je toch 1 of 2 'duurdere' spelers a 4 miljoen hebben, maar dan gewoon spelers waarvan je voor 90 % zeker weet dat ze een versterking zijn. Er hoeven ook niet meer dan 2 aankopen gedaan te worden voor volgend seizoen, vind ik.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:49 schreef Cart_man het volgende:
En daarom verwacht jij (Loekie) dat er met geld gesmeten wordt om spelers te halen. Beetje onzinnig als je weet dat Feijenoord niet de financiële middelen heeft om met geld te gaan smijten.
Dat waren allemaal 'goedkope' spelers. Gullit had voor dat geld beter 3 betere spelers kunnen halen.quote:Dat hebben ze in principe al gedaan toen Gullit trainer werd en hij een tiental aankopen deed. Zal best een aardig bedrag zijn geweest, wat ze daar over de balk hebben gesmeten. Daarmee kunnen ze niet door blijven gaan en daarom is voorzichtigheid geboden.
Mee eens. Maar haal dan een goede buitenlandse middenvelder, enquote:Ik weet dat er druk gezocht wordt naar een linksback en een centrale middenvelder, is niet makkelijk om er een geschikte tussen te vinden. Landzaat is (gelukkig) niet haalbaar, verder zie ik binnen Nederland weinig geschikte middenvelders, die ook nog eens voor een redelijke prijs (tussen de 1 en 3 miljoen) gekocht kunnen worden. Met linksbacks idem. Daarom worden ze ook in het buitenland gekocht.
En als je nou 10 Bosschaarts aankoopt? Prima gozers, een Feyenoord-hart, hard werken, maar allemaal middelmaat? Ben je dan blij? Als we daarmee nog verder afzakken? Maar je hebt wel gelijk dat ik 11 spelers wil zien die nooit opgeven en weten wat de Feyenoord-cultuur inhoudt. Maar dat komt op de 2e plek, eerst maar eens een team opbouwen dat uit kan groeien tot een topteam.quote:Dat Feijenoord niet om de prijzen zal meedoen volgend jaar interesseert me niet eens zoveel.
Eerste waar ze mee moeten beginnen is een herkenbaar elftal neer te zetten, waarmee supporters zich kunnen identificeren. Van daaruit is het noodzaak om verder te bouwen aan een elftal. Of dat ooit zal gebeuren is nog maar de vraag. Ook of Wim Jansen de verlosser is moet nog maar blijken. Denk zelf van niet, aangezien hij 'bijna' niks te zeggen heeft bij Feijenoord. Hij geeft advies, meer niet. Een advies sla je net zo makkelijk weer in de wind.
Klopt.quote:Een team met mogelijkheden kan overigens prima gerealiseerd worden met deze spelers en een coach die weet hoe hun kwaliteiten optimaal te benutten. In '93 en '99 kon het ook en toen waren de spelers die er rondliepen ook niet van uitzonderlijke kwaliteit...
Goor wil versterkingen, dat is in het belang voor heel Feyenoordquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:31 schreef Staanplaats het volgende:
Kritiek uiten in de pers doe je met één doel...aansturen op een conflict.
Goor handelt in eigen belang, laat hem dan lekker opflikkeren.
Nee, je hebt gelijk. Maar dat snappen veel mensen niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:38 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Goor wil versterkingen, dat is in het belang voor heel Feyenoord
of ik ben te naief
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:37 schreef fransie102 het volgende:
Kalou naar PSV volgens Studio SportEn die zitten er niet vaak naast
Inderdaad, best treurig eigenlijk om op zo'n manier een vertrek te forceren.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Goor speelt het in ieder geval niet netjes, valt me wel tegen van hem.
Het is ook in het belang van Feyenoord dat ze geen curator hebben na volgend seizoen, maar dat snappen veel mensen niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:39 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Maar dat snappen veel mensen niet.
Contract loopt volgens mij af.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:06 schreef jpzegthallo het volgende:
van Haaren is helemaal afgeschreven?
Ik heb al een paar weken geleden in een topic van jullie geroepen dat ie, met zijn media-campagne, bezig was een geforceerde breuk te bereikstelligen en het ziet er steeds meer naar uit dat zijn 'tactiek' werken gaat.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Goor speelt het in ieder geval niet netjes, valt me wel tegen van hem.
Hij had het gewoon meer intern moeten spelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb al een paar weken geleden in een topic van jullie geroepen dat ie, met zijn media-campagne, bezig was een geforceerde breuk te bereikstelligen en het ziet er steeds meer naar uit dat zijn 'tactiek' werken gaat.
Als ik het bestuur van jullie club zou zijn, zou ik hem per direct op non-actief zetten en zo snel mogelijk naar een andere club laten afvoeren.
Spelers die het bestuur via de pers proberen te beinvloeden kunnen wat mij betreft bij elke club vertrekken.
En dus zijn muil moeten houden. Nu heeft hij wat mij betreft de boot afgedaan. Oprotten met Goor.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:18 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Hij had het gewoon meer intern moeten spelen.
Tja.. hoeveel geld brengt hij op? Welke andere versterkingen kunnen we er voor aantrekken?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:28 schreef Cart_man het volgende:
Mocht het waar zijn van Kalou, dan valt me ook dat vies tegen van hem. Zou hem gewoon een nare ziekte willen toewensen. Even tot 10 tellen.![]()
Nou nou CM, wat ben je weer grof in de mondquote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:03 schreef Cart_man het volgende:
Gaat er niet om dat hij veel geld oplevert, hij gaat naar die kkstad, de concurrent (lees=vijand.)
dat snap ik wel, maar probeer je toch nog een goeie kant te laten zienquote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:03 schreef Cart_man het volgende:
Gaat er niet om dat hij veel geld oplevert, hij gaat naar die kkstad, de concurrent (lees=vijand.)
Ruilen voor Smit, Van der Schaaf en, kom, laat ik eens gek doen, Addo?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:25 schreef Staanplaats het volgende:
Kalou naar psv??! Verkopen voor 10 milljoen, en dan mag ie onder de dus bus terechtkomen
Hoop niet dat dit waar is
Je bent weer gul vandaagquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ruilen voor Smit, Van der Schaaf en, kom, laat ik eens gek doen, Addo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |