quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:18 schreef heiden6 het volgende:
Acuña mag van mij wel terugkomen.
Ik vind het wel een nuttige speler, zeker aangezien ons middenveld nogal dus is bezet. Ik zie hem liever in de Kuip op de bank zitten, en af en toe spelen, dan voor een appel en een ei verhuurd worden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:21 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
hou toch op zeg.
Die jongen kan totaal niet voetballen. Je hebt toch wel een beetje voetbalkennis lijkt mij.
dan ben je een van de weinigen die deze kneus terug wil. Wat heb je eraan om hem te houden als je die kneus kan verkopen. Dat scheelt weer een hoop salariskosten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een nuttige speler, zeker aangezien ons middenveld nogal dus is bezet. Ik zie hem liever in de Kuip op de bank zitten, en af en toe spelen, dan voor een appel en een ei verhuurd worden.
Oftewel, in 2008 doen jullie weer mee om de titelquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:51 schreef Moreno het volgende:
Er is veel onrust in de selectie. Ik denk dat we het beste maar Goor, Kalou, Lazovic en Kuijt kunnen verkopen + zooi die we niet nodig hebben. En dan bouwen aan een nieuw team.
Vind ik een goed planquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oftewel, in 2008 doen jullie weer mee om de titel![]()
Als we de statistieken erbij pakken hadden ze in 2003 ook kampioen moeten wordenquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:36 schreef twi het volgende:
2008, da's een jaar te vroeg, statistisch gezien. Maken we 2008/2009 van.
Dus dan hou je overquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:51 schreef Moreno het volgende:
Er is veel onrust in de selectie. Ik denk dat we het beste maar Goor, Kalou, Lazovic en Kuijt kunnen verkopen + zooi die we niet nodig hebben.
Had je kunnen weten he...quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:32 schreef FrankyMcG het volgende:
Jottem, eerste wedstrijd van het seizoen valt weer midden in mijn vakantie.
En september kan ik ook al afschrijven!
Hopelijk een beetje fatsoenlijk, hij heeft toch belangrijke goals gescoord voor Feyenoord!quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:41 schreef Erasmusch het volgende:
Ben benieuwd hoe Pi-Air wordt ontvangen.
En ons de UEFA cup gegevenquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hopelijk een beetje fatsoenlijk, hij heeft toch belangrijke goals gescoord voor Feyenoord!
Die NIET goed genoeg is voor Feyenoordquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:58 schreef Tomasso het volgende:
Er loopt vast nog wel een vervanger voor Goor rond in onze enorme hoop contractspelers
Die te onervaren is voor Feyenoord.quote:, anders wel in de jeugd.
Goor...
Te onervaren? En? Heel dit zooitje is onervaren. Wat maakt het dan nog uit? Heb ik liever een onervaren juegdspeler in de basis dan een in de media jankende Belg...quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:27 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Die NIET goed genoeg is voor Feyenoord
[..]
Die te onervaren is voor Feyenoord.
Een 'jankende' Belg die groot gelijk heeft, en z'n voeten laat spreken tijdens wedstrijden, en dus het grootste recht heeft om na het seizoen z'n mond open te trekken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Te onervaren? En? Heel dit zooitje is onervaren. Wat maakt het dan nog uit? Heb ik liever een onervaren juegdspeler in de basis dan een in de media jankende Belg...
Ik vind dat 't een huilie isquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:37 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Een 'jankende' Belg die groot gelijk heeft, en z'n voeten laat spreken tijdens wedstrijden, en dus het grootste recht heeft om na het seizoen z'n mond open te trekken.
Als iemand als Lazovic ging zeiken, dan moest ie z'n bek gewoon houden maar Goor heeft het volste recht om kritiek te uiten op dat tyfus-bestuur van ons
Noem er eens 1 op?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:56 schreef Cart_man het volgende:
Houd eens op met dat negatieve geouwehoer Loek. Een vervanger, die NIET goed genoeg is.Genoeg vervangers voor Goor te vinden die beter zijn.
Vreemd he, na 3 van zulke seizoenen?quote:Klaag, klaag, klaag, klaag.
Hoe kun je het nou opnemen voor Wotte en het bestuur?quote:Dat Wotte uithaalt naar Goor in de media is niet meer dan terecht dunkt me. Goor is een walgelijk mannetje dat op een vertrek aanstuurt door zo te doen in de media. Laat hem maar lekker ophoeren ook dan. Goor heeft het recht om kritiek te uiten, maar niet op deze walgelijke manier.
Je weet helemaal niet wat ze gezegd hebben. Als ze hem inderdaad verteld hebben dat Simons kwam, dan heeft Goor gewoon helemaal gelijk dat ie kwaad is.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:51 schreef Xante het volgende:
[..]
Ik vind dat 't een huilie is. Zo van "boehoe zij zeggen dit en nu doen ze iets anders
![]()
![]()
!". Kom op zeg
. Wotte heeft wat Goor betreft gelijk vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |