abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 juni 2005 @ 12:04:08 #51
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_27978959
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ricky zou wel iemand zijn die het Feyenoord gevoel bij de supporters weer terug kan krijgen. Als dienende speler kan hij wel nuttig zijn. Toch lijkt het me beter dat hij nog even bij Utrecht blijft, z'n wedstrijden pakt en meer ervaring opdoet voordat hij naar bijvoorbeeld Feyenoord komt.
Dat hij een harde werker is en een goede mentaliteit heeft wil niet zeggen dat hij in de Kuip moet spelen. Wat heb je aan harde werkers die niet kunnen voetballen. Kijk nou naar Ostlund, dat is ook een aardige knul en hij werkt erg hard. Maar ik had liever gewilt dat hij kon voetballen en verdedigen. Hij kan geen van beide en daarom zie ik voor hem liever een enkele reis naar Zweden toe. We hebben gewoon kwaliteit nodig en we moeten niet meer spelers halen om het kopen. Elke speler die nu nog komt moet gewoon een duidelijke meerwaarde hebben en anders gooi je er maar jeugd in en bewaar je je geld tot je wel een goede speler vind.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_27979177
Ik ben het zeker eens met je dat als Feyenoord weer spelers haalt ze een meerwaarde moeten hebben. En als dat niet lukt ze maar moeten putten uit de jeugdopleiding. Kruys nu halen schiet je niet veel mee op. Laat hem eerst nog maar een paar jaar bij Utrecht voetballen en dan kan Feyenoord altijd nog zien. Ik vrees wel dat het Feyenoord niet lukt om acceptabele spelers te halen onder dit bewind, maar dat is weer een hele andere zaak.
That's all folks!
  donderdag 16 juni 2005 @ 12:19:49 #53
83103 yvette1982
pi_27979465
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben het zeker eens met je dat als Feyenoord weer spelers haalt ze een meerwaarde moeten hebben. En als dat niet lukt ze maar moeten putten uit de jeugdopleiding. Kruys nu halen schiet je niet veel mee op. Laat hem eerst nog maar een paar jaar bij Utrecht voetballen en dan kan Feyenoord altijd nog zien. Ik vrees wel dat het Feyenoord niet lukt om acceptabele spelers te halen onder dit bewind, maar dat is weer een hele andere zaak.
Dat zou jammer zijn, maar dan halen ze maar niks meer. Er zijn nu genoeg miskopen gedaan.
Het probleem is ook dat spelers al te snel omhoog worden geschreven. Kruys of wie dan ook kan 1 goede wedstrijd spelen en dan vind iedereen al dat hij naar Feyenoord moet of een andere topclub. Net als met Bosschaart terwijl je eigenlijk kon zien dat hij bij Utrecht al niet goed genoeg zou zijn voor feyenoord. Zijn statistieken logen er niet om, en zijn spel was altijd veel te behoudend en zonder enig rendement.
pi_27979693
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:56 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ach je praat gewoon zoals het jou uitkomt Aldos.

Ik heb voldoende argumenten aangehaald waarom PSV een sportieve verbetering zou zijn ten opzichte van feyenoord maar die schijnen niet tot je door te dringen of je bent gewoon dom.
Ik nuanceer jouw bewering, ik ontken hem niet.....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_27980452
psv moet maar eens een eigen identiteit kopen ipv als aasgieren spelers van ons en ajax lekker maken. En Simons natuurlijk. Altijd hetzelfde met die kutlampies
pi_27981075
Tja, al dat geklaag over Kalou, je moet je eens verplaatsen in zo'n speler, of je tekend nu bij en je club kan veel geld voor je vangen, of je hebt 2 jaar geduld en je krijgt gelijk 3.000.000 tekengeld als je naar een andere club gaat. Komt nog eens bij dat hij helemaal geke gemaakt word door zijn zaakwaarnemer die ook ¤ tekens in zijn ogen heeft.
  donderdag 16 juni 2005 @ 13:44:22 #57
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_27982412
Wanneer zien sommigen van jullie nou eens in dat het niet zozeer aan de speler ligt, als het kontrakt van Kalou niet verlengd word, maar aan FEYENOORD. Die gasten snappen geen donder van het onderhandelen met spelers. Dat hebben ze keer op keer weten te bewijzen in het recente verleden.
Nou doe je het weer!
  donderdag 16 juni 2005 @ 13:57:36 #58
83103 yvette1982
pi_27982892
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:44 schreef JooB het volgende:
Wanneer zien sommigen van jullie nou eens in dat het niet zozeer aan de speler ligt, als het kontrakt van Kalou niet verlengd word, maar aan FEYENOORD. Die gasten snappen geen donder van het onderhandelen met spelers. Dat hebben ze keer op keer weten te bewijzen in het recente verleden.
dat vind ik onzin.
Feyenoord wil hem heel graag behouden en dat zullen ze qua salaris dan ook wel duidelijk maken. Net als dat Simons naast Kuijt een fantastisch salaris kon krijgen. Hij wil gewoon niet tekenen omdat hij bij andere clubs salarissen kan krijgen die Feyenoord niet kan betalen. Daar kan Feyenoord niks aan doen.
pi_27983027
Als ie (volgens de vi) zegt dat ie dolgraag naar psv wilt, dan ligt het wel aan de speler. Heb ik liever dat ie over 2 jaar transfervrij naar Arsenal oid vertrekt en afscheid neemt met een titel (...) dan dat ie nu voor 7mln naar de lampies vertrekt en de volgende transfersom richting ehv gaat
pi_27984407
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:44 schreef JooB het volgende:
Bullshit. Kalou krijgt nu in verhouding voor zijn kwaliteit slecht betaald. Feyenoord wil dit contract openbreken en verlengen om hem meer te betalen. Uiteraard staat er dan tegenover dat Feyenoord ook financiele garanties terug krijgt (zoals dus dat zijn contract langer duurt waardoor hij voor meer verkocht kan worden dan met een aflopend contract).
Dat hij nu niet tekend is de schuld van zijn zaakwaarnemer.
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:39:17 #61
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27984410
Hoi
A.M.A.B
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:44:14 #62
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_27984578
hey C_M welcome back!

nog iets nieuws te melden.
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:45:03 #63
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27984604
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:39 schreef Cart_man het volgende:
Hoi
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_27985047
Laat je niet gek maken door al die geruchten man, 99 % is onzin.
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:57:32 #65
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_27985079
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:39 schreef Cart_man het volgende:
Hoi
Ga je nu weer lief doen?
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:59:56 #66
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27985180
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:44 schreef hippo-clippo het volgende:
hey C_M welcome back!

nog iets nieuws te melden.
Teveel om op te noemen. Weer veel onzin gelezen hier de afgelopen week. Maar ga geen moeite doen om dat allemaal te melden hier.

Heb alleen geen flauw idee waarom ik weer eens geband ben.

@TC03: Lief doen ik? Ben mezelf, neem geen blad voor de mond.
A.M.A.B
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:32:26 #67
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27986400
Nieuws:
quote:
Feyenoord in het nieuws

Feyenoord-supporters worden gezocht via het televisieprogramma ‘Opsporing Verzocht’, vier Feyenoord-supporters worden van hun bed gelicht voor uitlatingen op internet en ex-Feyenoorder Robin van Persie is opgepakt door de politie voor een vermeende verkrachting.

Een redactielid verblijft momenteel in de Verenigde Staten en ziet op CNN en Amerikaanse zenders veel aandacht over de verdwijning van de Amerikaanse Natalee Holloway op Aruba.

Drie tieners, waarvan in ieder geval één met Nederlandse achtergrond, en twee beveiligingsmensen waren hiervoor aangehouden. Inmiddels zijn de twee beveiligingsmensen vrijgelaten, nu een tiener toegegeven heeft een valse verklaring te hebben afgegeven.

Indirect komt de naam Feyenoord meerdere malen negatief in het nieuws, maar ook nu zelfs wereldwijd, als op CNN Mickey John aan het woord komt. John is één van de beveiligingsmensen die nu weer vrijgelaten zijn en draagt tijdens het interview een Feyenoord-shirt.

Gepubliceerd op: 15 juni 2005
Wij zijn tuig.
A.M.A.B
pi_27986757
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:32 schreef Cart_man het volgende:
Wij zijn tuig.
Duh
  donderdag 16 juni 2005 @ 16:28:13 #69
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27988455
quote:
Liverpool houdt interesse in Dirk Kuijt;Baros ruilobject?
[Bron: FR-Fans.nl]

Liverpool heeft nog altijd de hoop dat het Dirk Kuijt naar Engeland kan halen. Het bestuur van de club heeft aangegeven dat het 20 miljoen pond vrij heeft voor het aantrekken nieuwe spelers. De 10 miljoen pond (15 miljoen euro) die Feyenoord vraagt voor Kuijt zou dus moeten kunnen volgens de club, maar manager Rafael Benitez begint nu te twijfelen, melden de websites KopTalk.org (Liverpool supporters website) en Daily Post. Benitez vindt Kuijt te duur en ziet nu Peter Crouch van Southampton als belangrijk alternatief. Kuijt staat nog wel bovenaan het lijstje van de coach.

De Spanjaard wil nu wel eerst met nieuwe onderhandelingen proberen het bedrag dat Feyenoord vraagt voor de Katwijker naar beneden te krijgen. Een prijs van 7 tot 8 miljoen pond vindt hij redelijk. De komende dagen zal Liverpool met Feyenoord praten over deze transferprijs en men heeft veel vertrouwen in een goede afloop.

De Champions League-winnaar wil mogelijk ook nog steeds eigen spelers betrekken in de deal. Een aantal weken geleden werd Jurek Dudek + een geldbedrag geboden door Benitez, maar daar wilde Feyenoord volgens geruchten niet aan meewerken. Nu wordt Milan Baros door KopTalk.org genoemd, maar de vraag is natuurlijk of de Tsjech interesse heeft in een avontuur in Rotterdam. Liverpool zou dit in ieder geval wel willen volgens de website.
www.fr-fans.nl
quote:
BRON: La Tercera

Tegenover het Chileense La Tercera zou de directeur voetbal van Universidad Catolica hebben laten weten Jorge Acuna heel graag te willen behouden en het liefst de onderhandelingen met Feyenoord daarover te starten. Het behouden van Acuna zou echter volgens hem onmogelijk zijn omdat het Italiaanse Bari een aanbieding zou hebben gedaan. Jorge Acuna zelf liet in een reactie weten van niets te weten. Tegelijkertijd klonk het hem wel een hele interessante kans die hij graag zou aannemen. "Spelen in Italie is heel goed voor mijn carriere.
Dat is dan weer jammer. Vond ik een aardige speler...
A.M.A.B
  donderdag 16 juni 2005 @ 16:52:01 #70
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27989327
Baros is een goede speler, maar gaat natuurlijk niet naar Feyenoord. Bovendien heeft Feyenoord niets aan dat type speler. Denk dat het wel los koopt wanneer Benitez met een koffertje cash met 8 miljoen pond aanklopt bij van den Herik. dan is 't een grote strik om Kuijt en hop op de boot naar Liverpool
  donderdag 16 juni 2005 @ 17:12:45 #71
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27989994
Feyenoord en Goor sneren via de pers

16/6/2005 14:51

De relatie tussen Bart Goor en Feyenoord is behoorlijk versjteerd. Speler en club delen via de media sneren uit aan elkaar. Een onwerkbare situatie dreigt.

Goor heeft al meerdere keren laten blijken teleurgesteld te zijn in Feyenoords daadkracht op de transfermarkt en koppelde zijn toekomst in Rotterdam onlangs aan de komst van landgenoot Timmy Simons. Maar de middenvelder van Club Brugge en de Belgische nationale ploeg bleek niet haalbaar.

'Ik had op Timmy's komst gerekend. Het was een belofte, ik heb dat in alle eerlijkheid geloofd', vertelde Goor eerder in Het Nieuwsblad. 'Toen ik hier vorig jaar aankwam, vertelden ze dat ze veel ambitie hadden. Ook toen beloofden ze bepaalde dingen die ze niet konden waarmaken.'

Goor heeft zelf Feyenoord wel alles gegeven, meent zijn zaakwaarnemer Gino Lourijssen in VI. 'Bart heeft zich dit seizoen laten zien als een honderd procent rendement speler, hij heeft geen wedstrijd of training gemist. Daaruit blijkt dat hij een winnaar is die voor de prijzen wil spelen.'

Bovendien heeft Goor met zijn keuze voor Feyenoord aangetoond niet voor het geld te spelen. 'Feyenoord heeft hem voor slechts 250.000 euro overgenomen van Hertha BSC, terwijl Bart qua salaris drie keer minder ging verdienen in Rotterdam', aldus Lourijssen.

Mark Wotte kenmerkt Goors woorden als onwaardig. 'Zulke uitspraken verwacht je niet van een aanvoerder', laat Feyenoords technisch directeur weten in de Gazet van Antwerpen. 'Ik vind niet dat een speler die op een zijspoor was beland hij Hertha en die van ons zo'n goed contract kreeg, zo moet praten.'

Anderlecht zou Goor graag uit zijn lijden verlossen maar Feyenoord werkt daar niet zo maar aan mee. Wotte: 'Als iedereen zomaar weg kan komen bij een club waar hij nog steeds twee jaar onder contract staat, is dat een slechte zaak. Bart moet in de vakantie zijn motivatie maar terug weten te vinden.'

'Dat Goor zelf ook naar Anderlecht wil? Dan had hij vorig seizoen maar moeten gaan. Toen was hij vrij en niet duur. Anderlecht had toen maar wat slagvaar-diger moeten zijn. Dat gebeurde niet, zodat Bart bij ons onder contract ligt.'
  donderdag 16 juni 2005 @ 17:15:36 #72
83103 yvette1982
pi_27990076
goed nieuws dat we hopelijk Acuna ook kwijt kunnen raken. Die jongen kon er ook geen flikker van. Natuurlijk komt Baros niet naar feyenoord. Feyenoord kan ook zijn salaris niet betalen.
Laat liverpool nu maar gewoon rond de 9 miljoen pond betalen dan is iedereen tevreden.
pi_27990098
Voor Dudek, Baros en een flink bedrag mag zelfs Kuijt weg. Maar als de dan ook Kalou wegdoet, moet je nog wel een extra spits hebben.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_27990163
Niet dat Baron komt natuurlijk, die Benitez heeft ook een gaatje in z'n hoofd volgens mij.

Acuña mag van mij wel terugkomen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 16 juni 2005 @ 17:21:15 #75
83103 yvette1982
pi_27990251
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 17:18 schreef heiden6 het volgende:
Niet dat Baron komt natuurlijk, die Benitez heeft ook een gaatje in z'n hoofd volgens mij.

Acuña mag van mij wel terugkomen.
hou toch op zeg.
Die jongen kan totaal niet voetballen. Je hebt toch wel een beetje voetbalkennis lijkt mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')