Dat hij een harde werker is en een goede mentaliteit heeft wil niet zeggen dat hij in de Kuip moet spelen. Wat heb je aan harde werkers die niet kunnen voetballen. Kijk nou naar Ostlund, dat is ook een aardige knul en hij werkt erg hard. Maar ik had liever gewilt dat hij kon voetballen en verdedigen. Hij kan geen van beide en daarom zie ik voor hem liever een enkele reis naar Zweden toe. We hebben gewoon kwaliteit nodig en we moeten niet meer spelers halen om het kopen. Elke speler die nu nog komt moet gewoon een duidelijke meerwaarde hebben en anders gooi je er maar jeugd in en bewaar je je geld tot je wel een goede speler vind.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ricky zou wel iemand zijn die het Feyenoord gevoel bij de supporters weer terug kan krijgen. Als dienende speler kan hij wel nuttig zijn. Toch lijkt het me beter dat hij nog even bij Utrecht blijft, z'n wedstrijden pakt en meer ervaring opdoet voordat hij naar bijvoorbeeld Feyenoord komt.
Dat zou jammer zijn, maar dan halen ze maar niks meer. Er zijn nu genoeg miskopen gedaan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben het zeker eens met je dat als Feyenoord weer spelers haalt ze een meerwaarde moeten hebben. En als dat niet lukt ze maar moeten putten uit de jeugdopleiding. Kruys nu halen schiet je niet veel mee op. Laat hem eerst nog maar een paar jaar bij Utrecht voetballen en dan kan Feyenoord altijd nog zien. Ik vrees wel dat het Feyenoord niet lukt om acceptabele spelers te halen onder dit bewind, maar dat is weer een hele andere zaak.
Ik nuanceer jouw bewering, ik ontken hem niet.....quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach je praat gewoon zoals het jou uitkomt Aldos.
Ik heb voldoende argumenten aangehaald waarom PSV een sportieve verbetering zou zijn ten opzichte van feyenoord maar die schijnen niet tot je door te dringen of je bent gewoon dom.
dat vind ik onzin.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:44 schreef JooB het volgende:
Wanneer zien sommigen van jullie nou eens in dat het niet zozeer aan de speler ligt, als het kontrakt van Kalou niet verlengd word, maar aan FEYENOORD. Die gasten snappen geen donder van het onderhandelen met spelers. Dat hebben ze keer op keer weten te bewijzen in het recente verleden.![]()
Bullshit. Kalou krijgt nu in verhouding voor zijn kwaliteit slecht betaald. Feyenoord wil dit contract openbreken en verlengen om hem meer te betalen. Uiteraard staat er dan tegenover dat Feyenoord ook financiele garanties terug krijgt (zoals dus dat zijn contract langer duurt waardoor hij voor meer verkocht kan worden dan met een aflopend contract).quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:44 schreef JooB het volgende:
Wanneer zien sommigen van jullie nou eens in dat het niet zozeer aan de speler ligt, als het kontrakt van Kalou niet verlengd word, maar aan FEYENOORD. Die gasten snappen geen donder van het onderhandelen met spelers. Dat hebben ze keer op keer weten te bewijzen in het recente verleden.![]()
Teveel om op te noemen. Weer veel onzin gelezen hier de afgelopen week. Maar ga geen moeite doen om dat allemaal te melden hier.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:44 schreef hippo-clippo het volgende:
hey C_M welcome back!![]()
nog iets nieuws te melden.
Wij zijn tuig.quote:Feyenoord in het nieuws
Feyenoord-supporters worden gezocht via het televisieprogramma ‘Opsporing Verzocht’, vier Feyenoord-supporters worden van hun bed gelicht voor uitlatingen op internet en ex-Feyenoorder Robin van Persie is opgepakt door de politie voor een vermeende verkrachting.
Een redactielid verblijft momenteel in de Verenigde Staten en ziet op CNN en Amerikaanse zenders veel aandacht over de verdwijning van de Amerikaanse Natalee Holloway op Aruba.
Drie tieners, waarvan in ieder geval één met Nederlandse achtergrond, en twee beveiligingsmensen waren hiervoor aangehouden. Inmiddels zijn de twee beveiligingsmensen vrijgelaten, nu een tiener toegegeven heeft een valse verklaring te hebben afgegeven.
Indirect komt de naam Feyenoord meerdere malen negatief in het nieuws, maar ook nu zelfs wereldwijd, als op CNN Mickey John aan het woord komt. John is één van de beveiligingsmensen die nu weer vrijgelaten zijn en draagt tijdens het interview een Feyenoord-shirt.
Gepubliceerd op: 15 juni 2005
quote:Liverpool houdt interesse in Dirk Kuijt;Baros ruilobject?
[Bron: FR-Fans.nl]
Liverpool heeft nog altijd de hoop dat het Dirk Kuijt naar Engeland kan halen. Het bestuur van de club heeft aangegeven dat het 20 miljoen pond vrij heeft voor het aantrekken nieuwe spelers. De 10 miljoen pond (15 miljoen euro) die Feyenoord vraagt voor Kuijt zou dus moeten kunnen volgens de club, maar manager Rafael Benitez begint nu te twijfelen, melden de websites KopTalk.org (Liverpool supporters website) en Daily Post. Benitez vindt Kuijt te duur en ziet nu Peter Crouch van Southampton als belangrijk alternatief. Kuijt staat nog wel bovenaan het lijstje van de coach.
De Spanjaard wil nu wel eerst met nieuwe onderhandelingen proberen het bedrag dat Feyenoord vraagt voor de Katwijker naar beneden te krijgen. Een prijs van 7 tot 8 miljoen pond vindt hij redelijk. De komende dagen zal Liverpool met Feyenoord praten over deze transferprijs en men heeft veel vertrouwen in een goede afloop.
De Champions League-winnaar wil mogelijk ook nog steeds eigen spelers betrekken in de deal. Een aantal weken geleden werd Jurek Dudek + een geldbedrag geboden door Benitez, maar daar wilde Feyenoord volgens geruchten niet aan meewerken. Nu wordt Milan Baros door KopTalk.org genoemd, maar de vraag is natuurlijk of de Tsjech interesse heeft in een avontuur in Rotterdam. Liverpool zou dit in ieder geval wel willen volgens de website.
www.fr-fans.nl
Dat is dan weer jammer. Vond ik een aardige speler...quote:BRON: La Tercera
Tegenover het Chileense La Tercera zou de directeur voetbal van Universidad Catolica hebben laten weten Jorge Acuna heel graag te willen behouden en het liefst de onderhandelingen met Feyenoord daarover te starten. Het behouden van Acuna zou echter volgens hem onmogelijk zijn omdat het Italiaanse Bari een aanbieding zou hebben gedaan. Jorge Acuna zelf liet in een reactie weten van niets te weten. Tegelijkertijd klonk het hem wel een hele interessante kans die hij graag zou aannemen. "Spelen in Italie is heel goed voor mijn carriere.
hou toch op zeg.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:18 schreef heiden6 het volgende:
Niet dat Baron komt natuurlijk, die Benitez heeft ook een gaatje in z'n hoofd volgens mij.
Acuña mag van mij wel terugkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |