dat is wel realistisch als Feyenoord zo doorgaatquote:Op maandag 20 juni 2005 16:50 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Wat vind jij realistisch dan? weer 3e of 4e worden?
Realistisch noem ik wachten met janken tot de transferperiode afgelopen is. Dan heb je pas recht tot janken. Nu moet je gewoon nog afwachten...quote:Op maandag 20 juni 2005 16:50 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Nee, nog 2 Basto's en Bosschaarts kopen getuigt van slim handelen![]()
Wat vind jij realistisch dan? weer 3e of 4e worden?
Mijn vertrouwen in bepaalde mensen is ook niet groot, maar moet dat betekenen dat we elk nieuw seizoen al als verloren beschouwen voordat het begonnen is?quote:Op maandag 20 juni 2005 17:11 schreef Staanplaats het volgende:
Hebben we niet al jaren lang lopen wachten? Met 0,0 als resultaat?
Sorry maar mijn vertrouwen in bepaalde mensen ligt richting het vriespunt..
quote:Op maandag 20 juni 2005 16:48 schreef fransie102 het volgende:
[..]De speler over een paar jaar voor miljoenen meer te verkopen misschien?
Het is altijd afwachten en teleurgesteld worden bij Feyenoordquote:Op maandag 20 juni 2005 16:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Realistisch noem ik wachten met janken tot de transferperiode afgelopen is. Dan heb je pas recht tot janken. Nu moet je gewoon nog afwachten...
quote:Following his season loan spell with Rangers Liverpool misfit Gregory Vignal will this week seal a move to Feyenoord in Holland.
The French left back is surplus to requirements under Rafael Benitez and he will end his Anfield nightmare this week.
This story has been reproduced from today's media and is not necessarily the position of Liverpool Football Club.
Wil niet zeggen dat we niet mogen blijven kankeren hoe het beter moetquote:Op maandag 20 juni 2005 17:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Daar wachten we al ruim 30 jaar op. Duurt nog wel even...
Ervarig heeft ie wel maar verderquote:
Het lijkt er inderdaad op dat Feyenoord wat Elan nodig heeft, Gullit was daar de juiste man voor dacht ik, maar die heeft het niet kunnen bolwerken, al was het spel soms bij vlagen zeer attractief om naar te kijken, dat is wel eens anders geweest en heeft uiteraard ook de bovengetalenteerde voorhoede als oorzaak.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:53 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat we niet mogen blijven kankeren hoe het beter moetAls Jorien nou eens oprot, en er een ambitieuzere voorzitter komt, zou Feyenoord het weer een stuk beter doen.
Kankeren mag altijd, alleen zijn er sommigen (niet alleen jij) die altijd kankeren en nooit iets positiefs over Feijenoord posten.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:53 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat we niet mogen blijven kankeren hoe het beter moetAls Jorien nou eens oprot, en er een ambitieuzere voorzitter komt, zou Feyenoord het weer een stuk beter doen.
Tja, allereerst hebben ze goede spelers nodig, een stabiele technische staf en wat liquide middelen.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kankeren mag altijd, alleen zijn er sommigen (niet alleen jij) die altijd kankeren en nooit iets positiefs over Feijenoord posten.
De vraag is of er met een nieuwe voorzitter wel veranderingen komen die er voor kunnen zorgen dat Feijenoord een betere toekomst tegemoet gaat.
Ja en dat weet je inmiddels dus als het je niet bevalt kom je toch gewoon niet meer hoef je ook nergens op te zeikenquote:Op maandag 20 juni 2005 17:42 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Het is altijd afwachten en teleurgesteld worden bij Feyenoord
quote:Op maandag 20 juni 2005 19:11 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Ja en dat weet je inmiddels dus als het je niet bevalt kom je toch gewoon niet meer hoef je ook nergens op te zeiken
Mwoah, ik heb dit seizoen tot de winterstop gedacht dat we kampioen werden, en tot Den Bosch was ik ervan overtuigd dat we 2e zouden worden.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kankeren mag altijd, alleen zijn er sommigen (niet alleen jij) die altijd kankeren en nooit iets positiefs over Feijenoord posten.
Tuurlijk, maar vd Herik is niet ambitieus genoeg. Goede voorzitter om Feyenoord van degradatie-kandidaat naar subtopper omhoog te halen, maar om Feyenoord echt aan de top te helpen, is ie niet ambitieus genoeg. Dan kun je beter iemand die zich allang bewezen heeft bij een internationaal bedrijf hebben, zoals v. Raaij en z'n opvolger bij PSV. Dat zijn mensen die weten hoe het geld binnen moet komen.quote:De vraag is of er met een nieuwe voorzitter wel veranderingen komen die er voor kunnen zorgen dat Feijenoord een betere toekomst tegemoet gaat.
Loop dan ook niet zo te zeiken als het niet goed gaat, dat doen joden namelijk ookquote:Op maandag 20 juni 2005 19:14 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ja hoor, omdat de resultaten tegenvallen ga ik maar weg. Ik ben geen jood
Ja man, je mag niet kankeren want dat is joodsquote:Op maandag 20 juni 2005 19:24 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Loop dan ook niet zo te zeiken als het niet goed gaat, dat doen joden namelijk ook
Je mag best kritiek hebben dat heeft iedereen en dat is ook goed maar sommige mensen blijven overal over door gaan en herhalen alles wat ze al gezegd hebben 30 keer.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:27 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja man, je mag niet kankeren want dat is joods![]()
En via Feyenoord zwart geld witwassen? Meeste spelers rouleren tot nu toe in het circuit, op Luis Fabiano na.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:48 schreef fransie102 het volgende:
[..]De speler over een paar jaar voor miljoenen meer te verkopen misschien?
Ik hou van Feyenoord en wil het beste voor die club. Moeten we dan alles maar accepteren?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:29 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Je mag best kritiek hebben dat heeft iedereen en dat is ook goed maar sommige mensen blijven overal over door gaan en herhalen alles wat ze al gezegd hebben 30 keer.
Als je sarcastisch bent, doe dan ff een knipoog-PIquote:Op maandag 20 juni 2005 19:49 schreef rotskibo het volgende:
Ajax neemt van Geel als TD, nou, ben ik even blij dat wij Wotte hebben![]()
![]()
![]()
Ik heb je tot nu toe over nog geen enkel Feyenoord-gerelateerd onderwerp op iets positiefs kunnen betrappen...quote:Op maandag 20 juni 2005 19:50 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik hou van Feyenoord en wil het beste voor die club. Moeten we dan alles maar accepteren?
En ik ben ook vaak genoeg positief hoor, alleen soms kán ik gewoon niet positief meer zijn over bepaalde zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |